Ja was weer een typische QT vond ik. Ik weet niet of ik hem nou een geniale held moet vinden of een vage mafkees. Waarschijnlijk is hij allebei.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:21 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Das wel goed ja, ik had m twee weken geleden gekeken met watermerk.
Aparte film, maar vond m goed.
Ik keek iCarly ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
Weet je waar ik ook een keer echt om heb stuk gelegen terwijl ik stoned (en alleen, ik lachte hardop alleen) was?
iCarly
Wat een geniaal droge humor hebben ze daar toch, van die humor die die kindjes écht nog lang niet snappen![]()
En die acteurs zijn gewoon tof
Victorious is dan ook nog wel leuk maar iCarly is beter
En natuurlijk Drake&Josh en The Amanda ShowDan Schneider
![]()
Jaaa het is afgelopen hequote:
Ik heb 'm nog niet gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, maar ik doelde op het 'aparte' deel
Nou ik keek het eigenlijk, toen er nog niet zoveel van die series op tv waren. Is nu een paar jaartjes terug. Drake & Josh hadden ze al wel en het werd allemaal overdag ook in het Engels uitgezonden. Tegenwoordig hou ik het niet meer bij, ze hebben echt veel van die shows.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa het is afgelopen he
Nu hebben we alleen Victorious nog over wat leuk is van Schneiders BakeryBeter gaat hij wat nieuws vets maken
Ja ik vind al zijn films wel onderscheidend inderdaad, ik hou wel van "cult" ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja was weer een typische QT vond ik. Ik weet niet of ik hem nou een geniale held moet vinden of een vage mafkees. Waarschijnlijk is hij allebei.
Klopt, en veel zijn ook wel echt matig voor de wat oudere kijkersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik keek het eigenlijk, toen er nog niet zoveel van die series op tv waren. Is nu een paar jaartjes terug. Drake & Josh hadden ze al wel en het werd allemaal overdag ook in het Engels uitgezonden. Tegenwoordig hou ik het niet meer bij, ze hebben echt veel van die shows.Maar er zitten wel een aantal grappige tussen.
Ja heb die wel 1 keer gezien. Toen gingen ze bij zo'n leraar in z'n huis acteren en iedereen die uit z'n rol viel moest weg. Ze doet ook telkens van die statusupdates.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, en veel zijn ook wel echt matig voor de wat oudere kijkers
Maar Victorious wordt vaak samen in het rijtje met iCarly en Drake & Josh genoemd, omdat die dezelfde maker hebben. De andere nickelodeon comedy shows zijn wel nickelodeon-style, maar ook van een andere maker dus daarom ook minder grappig
Dus Victorious is nog wel de moeite waard om ook te volgen/kijken
haha ja kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja heb die wel 1 keer gezien. Toen gingen ze bij zo'n leraar in z'n huis acteren en iedereen die uit z'n rol viel moest weg.
Ja die vind ik wel echt lamequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:30 schreef Piye het volgende:
Ze doet ook telkens van die statusupdates.
O ja Carly is het zusje van Drake & Josh natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja klopt
Het leuke aan Dan Schneider is ook dat hij de acteurs soms in de andere serie laat spelen. Ze hebben van iCarly en Victorious ook echt een gemixte episode gemaakt, maar Drake Bell kwam ook een keer langs en zeidie zo "hey Megan, what are you doing here?" en 'Carly' zo van wie is die gast. Echt geniaal
Wij zijn knetter, wij mogen dat.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:33 schreef Piye het volgende:
[..]
O ja Carly is het zusje van Drake & Josh natuurlijk.
Ja die statusupdates zijn wel lame, maar ik vind het wel geinig omdat het zo wel echt gaat.
Heeft ze dat in haar onderschrift? hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij zijn knetter, wij mogen dat.
Onderschrift van knetterkrankjorum.
"Zero dark thirty" is nog een nieuwe die best ok is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Midnight_snack het volgende:
Film is binnen! Tijd voor een nieuwe
No way, mijne ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Midnight_snack het volgende:
Film is binnen! Tijd voor een nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |