Ja inderdaad, juist met die dingen die je zelf wilt uitvinden word het in je smoel geworpenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja mensen gebruiken spoilers voor alles, maar wanneer het echt nodig is zetten ze het niet in een spoilter.
Voor het eerst dat ik het origineel van Mr Cop hoor trouwens, kende alleen deze:
Klopt ja, die rol als nazi officier deed ie zo facking goed. Bijna engquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:12 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ja, Christoph Waltz is zn echte naam
[/quote]quote:[quote]Op zaterdag 26 januari 2013 00:24 schreef Midnight_snack het volgende:
Hai!
Zoals ik al in het stoners topic zei, kunnen wij ook zoiets krijgen?
[..]
Bijvoorbeeld:
[..]
lekkahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:26 schreef Mano_ het volgende:
Nog een beetje nagaar pinten klappen in de kroeg![]()
Straks thuis nog eentje draaien.
Op naar Utrecht dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
lekkah
we zijn ook alweer bijna gearriveerd bij het volgende topicdie meet komt snel, op deze manier
Ik ook, maar ik wilde niet vervelend doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:42 schreef Moira. het volgende:
Jeej voor de pointeralleen zou ik "Wiet." beter vinden staan hihi
Het is mijn baby dus ik vind dat er Wiet. moet komen te staan hhiihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wilde niet vervelend doen.
For chizz.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:49 schreef Fopje het volgende:
Moira. Zoek het even uit wat jullie willen, en stuur me dan maar een DM met wat er in moet komen te staan
zie OPquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
Hoezo moeten er 50 topics zijn voor een meet?
dan hebben we een betere band enzulks jwzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
Hoezo moeten er 50 topics zijn voor een meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |