Ben aan het zoekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is die al als dvd-rip ofzo dan? Ik ben altijd bang dat ik zo'n lelijke kutte cam-versie binnen haal, waar zo'n josti 'm in de bios heeft gefilmd zegmaar.
En issie er ook al met ondertiteling (eng/nl maakt niet uit), voor als ik chips aan het eten ben enzo
Ik wacht altijd tot de dvd uit is. Dan weet ik zeker dat ik een goede kwaliteit met veel seeders binnenhaalquote:
Nee dat is ook niet goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is toch niet goed joh? Ik ga ook geen drama's zitten te kijken om te lachen.
[..]
Vroeger toen ik nog te jong was om ze eigenlijk te kijken, kon ik er altijd wel flink van schrikken. Maar ik merk sowieso bij mezelf dat muziek m'n stemming heel erg beïnvloedt en daar maken ze in horrorfilms (maar ook in jankfilms), tactisch gebruik van.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
mijn piemol groeit als een auto aansteker
Ik heb op piratebay dvd screener zonder watermerk gedownload. Die kan ik aanbevelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is die al als dvd-rip ofzo dan? Ik ben altijd bang dat ik zo'n lelijke kutte cam-versie binnen haal, waar zo'n josti 'm in de bios heeft gefilmd zegmaar.
En issie er ook al met ondertiteling (eng/nl maakt niet uit), voor als ik chips aan het eten ben enzo
hij kan er toch sowieso ook nog niet op staan met goede kwaliteit? of dan zou iemand die in een bioscoop werkt of voor de film-makers werkt moeten zijn die stiekem een kopietje heeft meegepikt en geüpload, maar dat gebeurt niet zo vaakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:06 schreef Midnight_snack het volgende:
Kan alleen maar screeners vinden![]()
Of staat er op usenet nog iets?
Muchos graciasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb op piratebay dvd screener zonder watermerk gedownload. Die kan ik aanbevelen.
Deze dus.
Ik weet dat 'ie een dag op yt heeft gestaan. Ik was helaas te laat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
hij kan er toch sowieso ook nog niet op staan met goede kwaliteit? of dan zou iemand die in een bioscoop werkt of voor de film-makers werkt moeten zijn die stiekem een kopietje heeft meegepikt en geüpload, maar dat gebeurt niet zo vaak
thanksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb op piratebay dvd screener zonder watermerk gedownload. Die kan ik aanbevelen.
Deze dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |