Ja, die standaard verhaaltjes, dat een stelletje of groep mensen autopech hebben, en dan een verlaten oud huis zien, en dan hoort iemand een raar geluid, en gaat naar de kelder om te kijken wat het is, en dan is ineens het licht uitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
niet van horrorfilms houden![]()
alleen is het vaak lastig om echt een goede tegen te komenmet veel viezigheid en eng-igheid maar toch een goed bedachte verhaallijn enzo
ohhh je moest z'n gezicht zien toen ik zei dat mijn 'maatje' beter was in bedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo die is druk bezig met zichzelf bewijzen
Ja ik zat er dus ook helemaal in. Vrij walgelijk ook toen vond ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik stoned ben kan ik 2 van de 3 keer echt totaal geen flikker van de film volgen, omdat ik zo snel afgeleid raak door bijv achtergrondmuziekjes enzomaar als ik er echt in zit dan zit ik er ook echt in, meer dan dat ik nuchter zou zijn
ga 'm wel eens downloaden hihi maar ik vind 't altijd eng om die dingen alleen te kijken
En als ze een onbekende kamer in lopen en het licht is uit doen ze ook NOOIT het licht aanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, die standaard verhaaltjes, dat een stelletje of groep mensen autopech hebben, en dan een verlaten oud huis zien, en dan hoort iemand een raar geluid, en gaat naar de kelder om te kijken wat het is, en dan is ineens het licht uit
ik ben een week gelden naat texas chainsaw geweest, niet eng.. wel gewoon een goede filmquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
alleen is het vaak lastig om echt een goede tegen te komenmet veel viezigheid en eng-igheid maar toch een goed bedachte verhaallijn enzo
Waarom wist ik dat iemand dat ging zeggen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:48 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja ik zat er dus ook helemaal in. Vrij walgelijk ook toen vond ik![]()
Ik wil 'm wel met je kijken hoor
dat is idd vaak ook nog maar de vraag als je een film met het genre 'horror' kijkt, of het niet gewoon een 'saaie thriller' is, of dat er nergens moord en geesten en onverklaarbare eng-igheidjes in voorkomenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:48 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik ben een week gelden naat texas chainsaw geweest, niet eng.. wel gewoon een goede film
Mwah zoals ik zei, ik vind de meeste horrorfilms eerder komisch dan eng. En die films met die overdreven schrikmomenten vind ik ook niks. Maar heel soms vind je toch iets goedsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap het hele concept niet. Of het is niet eng en het is gewoon lachwekkend dat het blijkbaar eng zou moeten zijn, of het is wel eng en je schrikt. Waarom zou ik willen schrikken? Ik hou niet van schrikken.
als er kleine meisjes in zitten heb ik geen nachtrust meerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
horror is bijna nooit eng, een goeie thriller is : sinister, ook heen geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat is idd vaak ook nog maar de vraag als je een film met het genre 'horror' kijkt, of het niet gewoon een 'saaie thriller' is, of dat er nergens moord en geesten en onverklaarbare eng-igheidjes in voorkomen
Boeiendquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap het hele concept niet. Of het is niet eng en het is gewoon lachwekkend dat het blijkbaar eng zou moeten zijn, of het is wel eng en je schrikt. Waarom zou ik willen schrikken? Ik hou niet van schrikken.
Hey ik wil ook alleen maar helpenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat iemand dat ging zeggen?
kleine meisjes in horrorfilmsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als er kleine meisjes in zitten heb ik geen nachtrust meer
oeh die ga ik met m'n mattie kijken, die is gek op trillersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
horror is bijna nooit eng, een goeie thriller is : sinister, ook heen geweest![]()
die was ook bloedje eng, kippevel en trilling onder de film
echt een aanrader, zou het alleen niet stoned gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
oeh die ga ik met m'n mattie kijken, die is gek op trillers
WAAR IS FOPJEN?!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:55 schreef Midnight_snack het volgende:
Trouwens, nachtbagger heeft dit:
[..]
Wij moeten ook zoiets hebben!
Is die al als dvd-rip ofzo dan? Ik ben altijd bang dat ik zo'n lelijke kutte cam-versie binnen haal, waar zo'n josti 'm in de bios heeft gefilmd zegmaar.quote:
En dan lopen ze de keuken in, en kijken niet achter de werkbank. en dan zie je een closeup van het messenblok, waar een mes ontbreektquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als ze een onbekende kamer in lopen en het licht is uit doen ze ook NOOIT het licht aanNee je moet in het donker zoeken naar inbrekers!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
Iemand nog een goed ONZ/KLB topic aan te raden waar ik lekker skaffa in kan lezen en stiekem om moet gniffelen enzo?
Ik ook, maar dat is toch niet goed joh? Ik ga ook geen drama's zitten te kijken om te lachen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Mwah zoals ik zei, ik vind de meeste horrorfilms eerder komisch dan eng. En die films met die overdreven schrikmomenten vind ik ook niks. Maar heel soms vind je toch iets goeds
Vroeger toen ik nog te jong was om ze eigenlijk te kijken, kon ik er altijd wel flink van schrikken. Maar ik merk sowieso bij mezelf dat muziek m'n stemming heel erg beïnvloedt en daar maken ze in horrorfilms (maar ook in jankfilms), tactisch gebruik van.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boeienddan heb je tenminste een lachwekkende horrorfilm gekeken
En ik hou ook niet van schrikken, maar toch blijf ik 't wel leuk vinden in een film, dat soort momentjes
Ik ben niet echt een schijterd wat dat soort films betreft, maar soms 'voel' je dan zo'n momentje aankomen dat je toch ff wegkruipt, of wegkijkt tot je hoort dat het schrikmoment weer weg is
Ze kijken sowieso nooit de goede kant op.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En dan lopen ze de keuken in, en kijken niet achter de werkbank. en dan zie je een closeup van het messenblok, waar een mes ontbreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |