quote:
Ja, gewoon je joint opsteken, is je beste vriend, meditatie voor het leven..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
Wat een gore kankerdag was dit zeg
Ruzie met m'n mattie, gezeik omdat m'n vorige ex moeilijk zat te doen om iets wat hij tegen zíjn vorige ex had verteld (we kennen elkaar eigenlijk via onze exen), puberaal gezeur hier en daar, dit dat gaat fucking nergens over. Iedereen is boos op Moira om iets wat ze zelf gedaan hebben, tegen mij moeilijk doen dat er moeilijk gedaan wordt terwijl ze zelf beginnen met moeilijk doen.
Was ik klaar met m'n mattie, alles weer goed jeweet, gaat m'n vorige ex weer beginnengodverdomme wat ben ik er klaar mee voor vandaag.
Des te meer waardeer ik het jointje wat ik nu ga opsteken
Wie doet er nog meer mee vanavond?
Ai ai wat vervelend. Gezeik met exenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
Wat een gore kankerdag was dit zeg
Ruzie met m'n mattie, gezeik omdat m'n vorige ex moeilijk zat te doen om iets wat hij tegen zíjn vorige ex had verteld (we kennen elkaar eigenlijk via onze exen), puberaal gezeur hier en daar, dit dat gaat fucking nergens over. Iedereen is boos op Moira om iets wat ze zelf gedaan hebben, tegen mij moeilijk doen dat er moeilijk gedaan wordt terwijl ze zelf beginnen met moeilijk doen.
Was ik klaar met m'n mattie, alles weer goed jeweet, gaat m'n vorige ex weer beginnengodverdomme wat ben ik er klaar mee voor vandaag.
Des te meer waardeer ik het jointje wat ik nu ga opsteken
Wie doet er nog meer mee vanavond?
In deze film zit juist veel droge humor, denk dat een stoner het wel kan waarderen. Hij was in ieder geval niet zo serieus als ik had gedacht. Overigens zitten die momenten er wel in hoor, maar het gaat alle kanten op als een typische QT.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hah goed om te weten.Niet alles is even geschikt om stoned te kijken nee.Vind ik dan. Zo had ik ook geblowd toen ik The Human Centipede ging kijken. Dat was me een slecht idee zeg
![]()
![]()
Verder heb ik eventjes niet zoveel ideeën wat betreft films.
Ik sprak die vorige ex van mij ook niet meer, maar mijn 'huidige' ex is nog steeds m'n beste maatje, en dat gaat ook niet zo makkelijk veranderen denk ik (denk eerder dat het over een tijdje weer wat wordt als er wat rust in de tent isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ai ai wat vervelend. Gezeik met exenGelukkig spreek ik die van mij niet meer
![]()
Zou ze gewoon ff negeren.
Ik ben alvast begonnen met m'n spliff
the human centipede? is dat ook wel leuk om in je eentje te kijken? ik wil hem eigenlijk nog wel eens een keer zien maar hoorde dat hij vet tegenvielquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
In deze film zit juist veel droge humor, denk dat een stoner het wel kan waarderen. Hij was in ieder geval niet zo serieus als ik had gedacht. Overigens zitten die momenten er wel in hoor, maar het gaat alle kanten op als een typische QT.
Ja daarom vroeg ik het me ook af, als je de beschrijving zo leest lijkt 'ie best serieus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
In deze film zit juist veel droge humor, denk dat een stoner het wel kan waarderen. Hij was in ieder geval niet zo serieus als ik had gedacht. Overigens zitten die momenten er wel in hoor, maar het gaat alle kanten op als een typische QT.
monoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:34 schreef WarmZaad het volgende:
ik ga zo naar vrienden, even wat rollen en dit filmpje kijken
met dank aan mono
Hmm ja. Hij heeft er waarschijnlijk gewoon moeite mee om te accepteren dat het over is. Hij zal er toch een keer aan moeten geloven. Anders ben je jezelf behoorlijk aan het kwellen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik sprak die vorige ex van mij ook niet meer, maar mijn 'huidige' ex is nog steeds m'n beste maatje, en dat gaat ook niet zo makkelijk veranderen denk ik (denk eerder dat het over een tijdje weer wat wordt als er wat rust in de tent is).
Maar vorige ex zit altijd al moeilijk te doen, vandaar dus geen contact, maar ondertussen mij nog wel zwart maken enzo achter m'n rug om. Daar zat ik beetje mee dus we hadden eindelijk eens dingen eerlijk en normaal uitgepraat en zelfs nog gelachen, dus was wel blij dat het ook nog normaal kon. Mja blijkt dat hij meer z'n gevoelens voor mij heeft weggedrukt dan echt verwerkt, dus hij zit er nog een beetje meeelke keer zinloze dingen whatsappen enzo omdat hij gewoon aandacht wil, wel schijtirritant want gaat hij weer moeilijk doen elke keer als je hem 'teleurstelt' door te zeggen dat je ff geen zin in hem hebt
mja nu was 't dus weer gezeik om niks. Maar ik ben wel over hem heen dus mij doet 't niet zo veel als het contact nu weer kapot gaat
hij heeft alleen zichzelf ermee als hij dan weer gevoelens gaat onderdrukken ipv verwerken
Mwah ik vond het voor een horrorfilm vrij goed. Die hele setting heeft vanaf het begin een best wel duister sfeertje. De meeste horrorfilms zijn eerder komisch dan eng en dat vond ik bij deze niet. Maar goed ik was dan ook knetterstonedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
the human centipede? is dat ook wel leuk om in je eentje te kijken? ik wil hem eigenlijk nog wel eens een keer zien maar hoorde dat hij vet tegenvielen issie héél sick?
Idd, het komt altijd weer terug in z'n face. En hij heeft er een hekel aan om te zien dat 't mij niks meer doet als hij moeilijk doet of over andere meisjes begint ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:39 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hmm ja. Hij heeft er waarschijnlijk gewoon moeite mee om te accepteren dat het over is. Hij zal er toch een keer aan moeten geloven. Anders ben je jezelf behoorlijk aan het kwellen.
Als ik stoned ben kan ik 2 van de 3 keer echt totaal geen flikker van de film volgen, omdat ik zo snel afgeleid raak door bijv achtergrondmuziekjes enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:41 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Mwah ik vond het voor een horrorfilm vrij goed. Die hele setting heeft vanaf het begin een best wel duister sfeertje. De meeste horrorfilms zijn eerder komisch dan eng en dat vond ik bij deze niet. Maar goed ik was dan ook knetterstoned![]()
Als je een beetje in de film kan komen is 'ie best wel sick ja.
Die heb ik nooit gezien. Zegt me ook niet zoveel, klinkt als een horrorfilm en daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
the human centipede? is dat ook wel leuk om in je eentje te kijken? ik wil hem eigenlijk nog wel eens een keer zien maar hoorde dat hij vet tegenvielen issie héél sick?
Nah vooral veel schieten en droge humor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het me ook af, als je de beschrijving zo leest lijkt 'ie best serieus.
Zo die is druk bezig met zichzelf bewijzenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, het komt altijd weer terug in z'n face. En hij heeft er een hekel aan om te zien dat 't mij niks meer doet als hij moeilijk doet of over andere meisjes begint ofzo
Ik heb er één na hem gehad en die was gelijk stukken beter, hij heeft 15 chicks geneukt en met 3 een 'relatie' gehad in de tussentijd (half jaar) en blijkbaar nog steeds niks beters gevondenErgens wel een compliment voor mij, niks beters gevonden maar toch flink gezocht
maar 't is wel een beetje irritant dat hij dan (als we normaal doen) eigenlijk meer van mij wil dan ik van hem
normaal contact met exen gaat niet op die manier
Ik snap het hele concept niet. Of het is niet eng en het is gewoon lachwekkend dat het blijkbaar eng zou moeten zijn, of het is wel eng en je schrikt. Waarom zou ik willen schrikken? Ik hou niet van schrikken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
niet van horrorfilms houden![]()
alleen is het vaak lastig om echt een goede tegen te komenmet veel viezigheid en eng-igheid maar toch een goed bedachte verhaallijn enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |