abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122051062
he, wat is deze
pi_122051066
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:20 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Matig.
Zeer matig ja. Ik ben er ook niet blij mee
Woord.
pi_122051093
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
Ben ik weer *O* en thanks :@
Ah opgelost. slotje.
Woord.
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 22:27:12 #129
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122051306
Wat een gore kankerdag was dit zeg :')

Ruzie met m'n mattie, gezeik omdat m'n vorige ex moeilijk zat te doen om iets wat hij tegen zíjn vorige ex had verteld (we kennen elkaar eigenlijk via onze exen), puberaal gezeur hier en daar, dit dat gaat fucking nergens over. Iedereen is boos op Moira om iets wat ze zelf gedaan hebben, tegen mij moeilijk doen dat er moeilijk gedaan wordt terwijl ze zelf beginnen met moeilijk doen.
Was ik klaar met m'n mattie, alles weer goed jeweet, gaat m'n vorige ex weer beginnen :') godverdomme wat ben ik er klaar mee voor vandaag. :r

Des te meer waardeer ik het jointje wat ik nu ga opsteken O+
Wie doet er nog meer mee vanavond? *O*
Fuck the EBU.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:27:33 #130
392100 UncleJoe
Quixotic Bohemian
pi_122051331
Net nieuwe afleveringen californication gezien.. beloofd een geniaal seizoen te worden _O_
Zo een bakje truffels soldaat maken, mss nog wel een stickie doen aant eind van de trip. :7
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:28:17 #131
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_122051375
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
he, wat is deze
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_122051453
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:

Ruzie met m'n mattie, gezeik omdat m'n vorige ex moeilijk zat te doen om iets wat hij tegen zíjn vorige ex had verteld (we kennen elkaar eigenlijk via onze exen), puberaal gezeur hier en daar, dit dat gaat fucking nergens over. Iedereen is boos op Moira om iets wat ze zelf gedaan hebben, tegen mij moeilijk doen dat er moeilijk gedaan wordt terwijl ze zelf beginnen met moeilijk doen.
Was ik klaar met m'n mattie, alles weer goed jeweet, gaat m'n vorige ex weer beginnen :') godverdomme wat ben ik er klaar mee voor vandaag. :r

Ja, gewoon je joint opsteken, is je beste vriend, meditatie voor het leven..

Mischien pak ik er zo ook nog 1 :7
pi_122051465
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:

Ai ai wat vervelend. Gezeik met exen :{ Gelukkig spreek ik die van mij niet meer :')
Zou ze gewoon ff negeren.
Ik ben alvast begonnen met m'n spliff
Woord.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:32:27 #134
351780 Piye
King of Kush
pi_122051663
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Hah goed om te weten. ^O^ Niet alles is even geschikt om stoned te kijken nee.Vind ik dan. Zo had ik ook geblowd toen ik The Human Centipede ging kijken. Dat was me een slecht idee zeg :') :')
Verder heb ik eventjes niet zoveel ideeën wat betreft films.
In deze film zit juist veel droge humor, denk dat een stoner het wel kan waarderen. Hij was in ieder geval niet zo serieus als ik had gedacht. Overigens zitten die momenten er wel in hoor, maar het gaat alle kanten op als een typische QT.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:34:25 #135
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_122051785
ik ga zo naar vrienden, even wat rollen en dit filmpje kijken :D

met dank aan mono
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 22:35:39 #136
288245 crew  Moira
pi_122051842
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:29 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Ai ai wat vervelend. Gezeik met exen :{ Gelukkig spreek ik die van mij niet meer :')
Zou ze gewoon ff negeren.
Ik ben alvast begonnen met m'n spliff
Ik sprak die vorige ex van mij ook niet meer, maar mijn 'huidige' ex is nog steeds m'n beste maatje, en dat gaat ook niet zo makkelijk veranderen denk ik (denk eerder dat het over een tijdje weer wat wordt als er wat rust in de tent is :@ ).
Maar vorige ex zit altijd al moeilijk te doen, vandaar dus geen contact, maar ondertussen mij nog wel zwart maken enzo achter m'n rug om. Daar zat ik beetje mee dus we hadden eindelijk eens dingen eerlijk en normaal uitgepraat en zelfs nog gelachen, dus was wel blij dat het ook nog normaal kon. Mja blijkt dat hij meer z'n gevoelens voor mij heeft weggedrukt dan echt verwerkt, dus hij zit er nog een beetje mee :') elke keer zinloze dingen whatsappen enzo omdat hij gewoon aandacht wil, wel schijtirritant want gaat hij weer moeilijk doen elke keer als je hem 'teleurstelt' door te zeggen dat je ff geen zin in hem hebt :P mja nu was 't dus weer gezeik om niks. Maar ik ben wel over hem heen dus mij doet 't niet zo veel als het contact nu weer kapot gaat *O* hij heeft alleen zichzelf ermee als hij dan weer gevoelens gaat onderdrukken ipv verwerken :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 22:36:19 #137
288245 crew  Moira
pi_122051875
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef Piye het volgende:

[..]

In deze film zit juist veel droge humor, denk dat een stoner het wel kan waarderen. Hij was in ieder geval niet zo serieus als ik had gedacht. Overigens zitten die momenten er wel in hoor, maar het gaat alle kanten op als een typische QT.
the human centipede? is dat ook wel leuk om in je eentje te kijken? ik wil hem eigenlijk nog wel eens een keer zien maar hoorde dat hij vet tegenviel ;( en issie héél sick? :D
Fuck the EBU.
pi_122051881
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef Piye het volgende:

[..]

Ja daarom vroeg ik het me ook af, als je de beschrijving zo leest lijkt 'ie best serieus.
Woord.
pi_122051904
Tevens: Tarantino is een baas _O_
Woord.
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 22:37:38 #140
288245 crew  Moira
pi_122051951
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:34 schreef WarmZaad het volgende:
ik ga zo naar vrienden, even wat rollen en dit filmpje kijken :D

met dank aan mono
mono _O_
Fuck the EBU.
pi_122052019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik sprak die vorige ex van mij ook niet meer, maar mijn 'huidige' ex is nog steeds m'n beste maatje, en dat gaat ook niet zo makkelijk veranderen denk ik (denk eerder dat het over een tijdje weer wat wordt als er wat rust in de tent is :@ ).
Maar vorige ex zit altijd al moeilijk te doen, vandaar dus geen contact, maar ondertussen mij nog wel zwart maken enzo achter m'n rug om. Daar zat ik beetje mee dus we hadden eindelijk eens dingen eerlijk en normaal uitgepraat en zelfs nog gelachen, dus was wel blij dat het ook nog normaal kon. Mja blijkt dat hij meer z'n gevoelens voor mij heeft weggedrukt dan echt verwerkt, dus hij zit er nog een beetje mee :') elke keer zinloze dingen whatsappen enzo omdat hij gewoon aandacht wil, wel schijtirritant want gaat hij weer moeilijk doen elke keer als je hem 'teleurstelt' door te zeggen dat je ff geen zin in hem hebt :P mja nu was 't dus weer gezeik om niks. Maar ik ben wel over hem heen dus mij doet 't niet zo veel als het contact nu weer kapot gaat *O* hij heeft alleen zichzelf ermee als hij dan weer gevoelens gaat onderdrukken ipv verwerken :P
Hmm ja. Hij heeft er waarschijnlijk gewoon moeite mee om te accepteren dat het over is. Hij zal er toch een keer aan moeten geloven. Anders ben je jezelf behoorlijk aan het kwellen.
Woord.
pi_122052117
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

the human centipede? is dat ook wel leuk om in je eentje te kijken? ik wil hem eigenlijk nog wel eens een keer zien maar hoorde dat hij vet tegenviel ;( en issie héél sick? :D
Mwah ik vond het voor een horrorfilm vrij goed. Die hele setting heeft vanaf het begin een best wel duister sfeertje. De meeste horrorfilms zijn eerder komisch dan eng en dat vond ik bij deze niet. Maar goed ik was dan ook knetterstoned :')
Als je een beetje in de film kan komen is 'ie best wel sick ja.
Woord.
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 22:42:30 #143
288245 crew  Moira
pi_122052182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:39 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Hmm ja. Hij heeft er waarschijnlijk gewoon moeite mee om te accepteren dat het over is. Hij zal er toch een keer aan moeten geloven. Anders ben je jezelf behoorlijk aan het kwellen.
Idd, het komt altijd weer terug in z'n face. En hij heeft er een hekel aan om te zien dat 't mij niks meer doet als hij moeilijk doet of over andere meisjes begint ofzo :P
Ik heb er één na hem gehad en die was gelijk stukken beter, hij heeft 15 chicks geneukt en met 3 een 'relatie' gehad in de tussentijd (half jaar) en blijkbaar nog steeds niks beters gevonden :') Ergens wel een compliment voor mij, niks beters gevonden maar toch flink gezocht :7 maar 't is wel een beetje irritant dat hij dan (als we normaal doen) eigenlijk meer van mij wil dan ik van hem ;( normaal contact met exen gaat niet op die manier ;(
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 22:43:34 #144
288245 crew  Moira
pi_122052231
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:41 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Mwah ik vond het voor een horrorfilm vrij goed. Die hele setting heeft vanaf het begin een best wel duister sfeertje. De meeste horrorfilms zijn eerder komisch dan eng en dat vond ik bij deze niet. Maar goed ik was dan ook knetterstoned :')
Als je een beetje in de film kan komen is 'ie best wel sick ja.
Als ik stoned ben kan ik 2 van de 3 keer echt totaal geen flikker van de film volgen, omdat ik zo snel afgeleid raak door bijv achtergrondmuziekjes enzo :') maar als ik er echt in zit dan zit ik er ook echt in, meer dan dat ik nuchter zou zijn :P ga 'm wel eens downloaden hihi maar ik vind 't altijd eng om die dingen alleen te kijken :@
Fuck the EBU.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:44:29 #145
351780 Piye
King of Kush
pi_122052261
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Die heb ik nooit gezien. Zegt me ook niet zoveel, klinkt als een horrorfilm en daar hou ik niet van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Ja daarom vroeg ik het me ook af, als je de beschrijving zo leest lijkt 'ie best serieus.
Nah vooral veel schieten en droge humor. :9
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 22:45:32 #147
288245 crew  Moira
pi_122052298
niet van horrorfilms houden :{w
alleen is het vaak lastig om echt een goede tegen te komen ;( met veel viezigheid en eng-igheid maar toch een goed bedachte verhaallijn enzo :7
Fuck the EBU.
pi_122052348
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Idd, het komt altijd weer terug in z'n face. En hij heeft er een hekel aan om te zien dat 't mij niks meer doet als hij moeilijk doet of over andere meisjes begint ofzo :P
Ik heb er één na hem gehad en die was gelijk stukken beter, hij heeft 15 chicks geneukt en met 3 een 'relatie' gehad in de tussentijd (half jaar) en blijkbaar nog steeds niks beters gevonden :') Ergens wel een compliment voor mij, niks beters gevonden maar toch flink gezocht :7 maar 't is wel een beetje irritant dat hij dan (als we normaal doen) eigenlijk meer van mij wil dan ik van hem ;( normaal contact met exen gaat niet op die manier ;(
Zo die is druk bezig met zichzelf bewijzen :')
Woord.
  PR en moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 22:46:57 #149
288245 crew  Moira
pi_122052350

Ik wil even deze baas benadrukken uit het "ja, ik ben dus model" topic _O_
Fuck the EBU.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:47:01 #150
351780 Piye
King of Kush
pi_122052357
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
niet van horrorfilms houden :{w
alleen is het vaak lastig om echt een goede tegen te komen ;( met veel viezigheid en eng-igheid maar toch een goed bedachte verhaallijn enzo :7
Ik snap het hele concept niet. Of het is niet eng en het is gewoon lachwekkend dat het blijkbaar eng zou moeten zijn, of het is wel eng en je schrikt. Waarom zou ik willen schrikken? Ik hou niet van schrikken. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')