serieus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef Piye het volgende:
Nestalgie man, je hebt een Fantopic dat je het weet.
Ik ben wel stoned, maar niet heel erg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dankjezijn er al wT mensen stoned? ik ben behoorlijk stoned
niet meer, maar ik heb altijd dat de naspace de hele dag blijft, beetje rozig en luiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik nog niet, heb nog wat dingetjes te doen hier. Dat schiet meestal niet zo op als ik geblowd hebquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de shop en dan blijf ik daar een uurtje of 2 en daarna pak ik een chill cafeetje :-)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Relaxxx, stel nooit uit tot morgen, wat je tot overmorgen kan uitstellen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik nog niet, heb nog wat dingetjes te doen hier. Dat schiet meestal niet zo op als ik geblowd heb
Dan zou ik dus helemaal niks meer doen en verhongerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Relaxxx, stel nooit uit tot morgen, wat je tot overmorgen kan uitstellen.
Bestel swarmaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:33 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dan zou ik dus helemaal niks meer doen en verhongeren
Zo maar eens even de kou trotseren om wat te gaan roken en drinken.quote:
Ik wil Django Unchained vandaag of morgen gaan kijken. Maar weet niet of het wat is voor met een jointje erbij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef Piye het volgende:
Ik ben lui, ik ga gewoon een joint roken en film kijken. Iemand nog aanbevelingen?
Gisteren gekeken, goed geschikt om bij te blowen. Zat het me zelf ook af te vragen van tevoren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik wil Django Unchained vandaag of morgen gaan kijken. Maar weet niet of het wat is voor met een jointje erbij.
Hah goed om te weten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Gisteren gekeken, goed geschikt om bij te blowen. Zat het me zelf ook af te vragen van tevoren.
Werken geloof ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:13 schreef Oerbeer het volgende:
Waar is Moira? Dat is echt een lekkertje hè. Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |