Ik kom je wel ophalenquote:
Ey, ik vroeg me gisteren nog af wanneer je terug kwam.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:35 schreef hornage het volgende:
Ik vrees dat ik niet kan op de voorgestelde data, maar nu al goed bezig! Alvast veel plezier!
Eensch.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:58 schreef DragonFodder het volgende:
Programma zal ruwweg zijn: filmpje pakken, eten, borrelen met Live FMT quiz, waarbij iedereen een paar vragen voorbereidt. Over de volgorde valt te twisten, maar het lijkt mij het leukste om 's avonds in de kroeg te zitten, niet in de bioscoop.
Zoals het nu lijkt ben ik begin juni weer in nlquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ey, ik vroeg me gisteren nog af wanneer je terug kwam.
Hun groepsfoto is genomen voor de Pathé.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Waaghals het volgende:
nou nu maar hopen dat er geen belgische kickboxers rondlopen
Ik fiets dagelijks van Veldhoven naar Eindhoven.quote:
Sands, doe nou es niet zo flauw... je kent ons! Dat kunde gij best!quote:
Ik loop dagelijks van Veldhoven naar Eindhovenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik fiets dagelijks van Veldhoven naar Eindhoven.
Dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sands, doe nou es niet zo flauw... je kent ons! Dat kunde gij best!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sands, doe nou es niet zo flauw... je kent ons! Dat kunde gij best!
wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, 3 keer 'wel' in 2 zinnen, dat komt wel erg optimistisch over
dan moet ik ook "wel" meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, 3 keer 'wel' in 2 zinnen, dat komt wel erg optimistisch over
Zeker!quote:
ja ja... Dacht het niet. Stel dat het bedrijf nog bestaat dan zijn dr weekenden voor mij toch de periode waarin ik werk...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:40 schreef picodealion het volgende:
Preventief alle dagen vrij vragen.
Inburgeren gaat 4x zo snel als je naar een meet komtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:13 schreef De_Nater het volgende:
Ik zie wel of ik kom, ik kan in principe alle data, hoewel ik ook nog met eindexamens zit... Maar, ik vind mezelf nog niet ingeburgerd hier.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Inburgeren gaat 4x zo snel als je naar een meet komt
Gewoon komen dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Inburgeren gaat 4x zo snel als je naar een meet komt
True. PM verstuurdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef picodealion het volgende:
Is Baszh eigenlijk uitgenodigd? Die heb ik al een tijd niet zien posten namelijk, maar dat was wel een toffe gozer.
Voel je vrijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef picodealion het volgende:
Doff en Gilligham zijn ook al tijden niet geweest maar ik heb niet het idee dat die op meets komen.
Mike wellicht? Volgens mij wordt die traditiegetrouw ook uitgenodigd, en op de eerste meet waar ik was kwam hij ook.
Als ie zijn broer maar niet stuurtquote:
Misschien zit Sands bij die meet wel achter jullie in de bioscoop!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als ie zijn broer maar niet stuurt
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien zit Sands bij die meet wel achter jullie in de bioscoop!
Ah, omgekeerde psychologie.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ah, omgekeerde psychologie.
...loading...
....loading....
.....loading.....
Waaghals, gadverdamme!
Sands laat zich zien:quote:
Hoe weet jij dat ik aan abdijbier oplopend in alcoholpercentage zit?quote:
Dat willen jullie niet zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sands laat zich zien:
En je mag google danken voor de safemode!
Dat willen jullie niet zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Sands het volgende:
[..]
En je mag google danken voor de safemode!
In april is het niet meer koud.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zien we het ook niet. koud enzo
Eh, dat moet ik nog doen.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Jongens en meisjes, wat denken jullie van 23 maart? Vul het lijstje maar aan!
Eindbazen die komen naar de meet op 23 maart:
Dragonfodder
FireFox1
Ik mis Victor, Robby en Asap nog. Ik neem aan dat Hornage tegen die nog steeds in het buitenland is?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Dragonfodder
FireFox1
picodealion
Waaghals
Njosnavelin
Kleine kans dat ik kom.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis Victor, Robby en Asap nog. Ik neem aan dat Hornage tegen die nog steeds in het buitenland is?
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
Ahmad1nejad, ArtistA, dekatophetspek
RanTheMan is toch bij de vorige meet geweest?
Aardige kerel, niks mis meequote:
Ik kom begin juni weer eens terug in nl, dus je zal of moeten missen deze meetquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis Victor, Robby en Asap nog. Ik neem aan dat Hornage tegen die nog steeds in het buitenland is?
Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:57 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik kom begin juni weer eens terug in nl, dus je zal of moeten missen deze meet
Wel de eerste meet van fmt die ik ga missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hartstikke goed! Ik zit nu op het eiland koh chang in thailand. Erg nice! Voor de rest begin ik redelijk in het ritme van niets doen op een dag te komenquote:
Ik was even op vakantie, daarom had ik nog niet gereageerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
C'lega! Goeie vakantie gehad?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:52 schreef victorinox het volgende:
Dragonfodder
FireFox1
picodealion
Waaghals
Njosnavelin
victorinox
[..]
Ik was even op vakantie, daarom had ik nog niet gereageerd.
En ik zit trouwens in de organisatie.
Ja, ik heb bovenop de berg gestaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
C'lega! Goeie vakantie gehad?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja, ik heb bovenop de berg gestaan.
[ afbeelding ]
Gheghequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Robby87 het volgende:
Aardig kleurtje heb je gekregen!
Wie is die mafketel rechts dan?
Grapjas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Robby87 het volgende:
Aardig kleurtje heb je gekregen!
Wie is die mafketel rechts dan?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef Sands het volgende:
Dragonfodder
FireFox1
picodealion
Waaghals
Njosnavelin
victorinox
Sands
Zoek maar wat leuke films uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, dan kunnen we aan de slag met de organisatie
Ik heb nog ruim 2 weken om er een te vinden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer Asap..
Komt er eigenlijk nog iemand met zijn vrouw/vriendin?
Is dat een retorische vraag?quote:
Komt je zus wel naar de meet?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen, ik vind dat wel geil.
Mijn vriendin heeft niks met films, dus dat lijkt me nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer Asap..
Jammer?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft niks met films, dus dat lijkt me niet
Waaghals neemt zijn vriendin meequote:Op donderdag 7 maart 2013 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer Asap..
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waaghals neemt zijn vriendin mee
Ik zal het haar vragen, maar vorige keer was het haar meer om te doen dat ze dan meteen Amsterdam in kon duiken, en Eindhoven kent ze wel inmiddelsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorige keer zou jouw vrouw misschien nog komen. Heeft ze dit keer (ook) geen zin?
Ik moet een vermomming dragen als ik in Eindhoven kom.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zal het haar vragen, maar vorige keer was het haar meer om te doen dat ze dan meteen Amsterdam in kon duiken, en Eindhoven kent ze wel inmiddels
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet een vermomming dragen als ik in Eindhoven kom.
Nu al uitgebracht, dus misschien niet meer in de bios op 23-3:quote:
Natuurlijk! Fijn dat je er ook bij bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken...
Nee grapje, het wordt vast heel gezellig.
Zo te zien gaat het Hitchcock worden, maar komende maandag weten we pas hoe laat de films draaien bij de Pathé.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Beste organisatoren, is er al wat meer bekend over het programma?
Welkom.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:13 schreef Unites het volgende:
Bij een meeting van FOK! verwacht ik toch echt alleen maar van die lelijke nerds met te veel haargroei. Gelukkig val ik daar buiten.
Maar je komt toch hopelijk wel?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:13 schreef Unites het volgende:
Bij een meeting van FOK! verwacht ik toch echt alleen maar van die lelijke nerds met te veel haargroei. Gelukkig val ik daar buiten.
Ben je kaal aan het worden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:57 schreef picodealion het volgende:
Ik heb juist veelt te weinig haargroei.
Samenkomen prima, maar eten en drinken liever elders.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:34 schreef DragonFodder het volgende:
Voor wie een andere keuze wil maken, de volgende films draaien vroeg in de middag bij de Pathé:
- Dark Skies victorinox
- Hansel & Gretel: Witch Hunters (3D) victorinox, ArtistA, Dragon
- I Give It a Year
- Jack The Giant Slayer (3D) victorinox, Dragon
- OZ: The Great and Powerful (IMAX 3D)
- Ted & de Schat van de Mummie (3D NL)
- Valentino
- Verliefd op Ibiza
- Zambezia: De Verborgen Vogelstad (3D NL)
Borrelen en eten kan in het restaurant naast Pathe, toepasselijk [The Movies geheten. Ik stel voor dat we daar samenkomen
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Lemans24 zou misschien ook komen toch?
Heb je daar zwaarwegende argumenten voor?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Samenkomen prima, maar eten en drinken liever elders.
Whut! Zo vroeg?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Heb je daar zwaarwegende argumenten voor?
Anders gaat dit ongeveer het programma worden:
11:45 - 12:00 samenkomen bij café The Movies (vrijwel naast de Pathé).
12:45 - 14:30 Hansel & Gretel Witchhunters
14:30 - ????? terug naar café The Movies voor borrelen en eten.
Na het eten eventueel naar een ander café.
Ik zal vanavond een pm sturen naar iedereen die meegaat.
Te veel uitschot bij The Moviesquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Heb je daar zwaarwegende argumenten voor?
Anders gaat dit ongeveer het programma worden:
11:45 - 12:00 samenkomen bij café The Movies (vrijwel naast de Pathé).
12:45 - 14:30 Hansel & Gretel Witchhunters
14:30 - ????? terug naar café The Movies voor borrelen en eten.
Na het eten eventueel naar een ander café.
Ik zal vanavond een pm sturen naar iedereen die meegaat.
Ik vond the movies vooral niet gezellig, maar dat is zeker geen argument voor al jullie niet-limburgers. En wat Sands zegt. Ik ben nog op onderzoek uit naar welk bier geschonken wordt, want als het van dat Amsterdamse slootwater is heb ik zeker een zwaarwegend argument!quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Te veel uitschot bij The Movies
En die tijd is te vroeg
Lijkt wel een FOK! meetquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef ArtistA het volgende:
Kijk dan naar dat volk
http://www.eetcafemovies.nl/fotoalbum/album/Quiznight/
Mijn familie zwerft daar ook rond, dat is nog een grotere klacht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef ArtistA het volgende:
Kijk dan naar dat volk
http://www.eetcafemovies.nl/fotoalbum/album/Quiznight/
Bij deze.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Jack the Giant Slayer is wel om 13.15 en om 16.00 uur. Maar dan zal ArtistA zijn stem moeten aanpassen
Oh dan weet ik dat alvast.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Al mijn vragen tijdens de live-fmt gaan over Jack the Giant Slayer.
Btw: Slayer!
Niet dat me dat een goede film lijkt, maar Hansel en Gretelquote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef FireFox1 het volgende:
- Dark Skies victorinox
- Hansel & Gretel: Witch Hunters (3D) victorinox, ArtistA, Dragon, FireFox1
- I Give It a Year
- Jack The Giant Slayer (3D) victorinox, Dragon, FireFox1, picodealion
- Valentino
- Verliefd op Ibiza
Jack lijkt me 3x niks.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:19 schreef DragonFodder het volgende:
Ben gezien het tijdstip ook voor Jack.
Staan enkel films waar ik normaal gesproken niet voor naar de bios ga.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
- Dark Skies victorinox, FireFox1
- Hansel & Gretel: Witch Hunters (3D) victorinox, ArtistA, Dragon, FireFox1
- I Give It a Year
- Jack The Giant Slayer (3D) victorinox, Dragon, FireFox1, picodealion
- Valentino
- Verliefd op Ibiza
Ik wil naar die zombiefilm van Brad Pittquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef Sands het volgende:
[..]![]()
Maar de meet is te vroeg als je een echte blockbuster wil zien had je tot april moeten wachten
Tot 4 juli wachten, dan kun je ook meteen ID4 in 3D zien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil naar die zombiefilm van Brad Pitt
Als je ff via Arnhem wil rijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef FireFox1 het volgende:
Oh, zijn er nog mensen die om vervoer verlegen zitten? Ik heb namelijk 3 vrije plekken in mijn auto
Of via Maastricht...quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef FireFox1 het volgende:
Oh, zijn er nog mensen die om vervoer verlegen zitten? Ik heb namelijk 3 vrije plekken in mijn auto
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je ff via Arnhem wil rijden.
quote:
Op de foto's zie ik dat ze Bavaria zuipen, dus dat is goed te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vond the movies vooral niet gezellig, maar dat is zeker geen argument voor al jullie niet-limburgers. En wat Sands zegt. Ik ben nog op onderzoek uit naar welk bier geschonken wordt, want als het van dat Amsterdamse slootwater is heb ik zeker een zwaarwegend argument!
Helaas nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:51 schreef DragonFodder het volgende:
Meet-Dag!
Wie zijn er allemaal al om 15u in EHV?
Firefox, weer beter?
jammerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Neus zit dicht, keel doet pijn... gaat hem niet worden vrees ik
Bedankt!quote:
quote:
Ik probeer de trein van 2u te pakken, maar zou ook half 3 kunnen wordenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:51 schreef DragonFodder het volgende:
Meet-Dag!
Wie zijn er allemaal al om 15u in EHV?
Firefox, weer beter?
The Movies, na de film pas bij Trafalgar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:18 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb de trein pas om half drie, jullie zitten dan bij de movies of Trafalgar?
Prima, tot over een uurtje dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Movies, na de film pas bij Trafalgar.
De Trafalgar Pub is ook pas na 16:00 uur open.
Waarom niet...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:00 schreef Robby87 het volgende:
Sorry guys, ik ben er straks niet.
Vraag me niet waarom, veel plezier in ieder geval!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |