Maar je komt toch hopelijk wel?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:13 schreef Unites het volgende:
Bij een meeting van FOK! verwacht ik toch echt alleen maar van die lelijke nerds met te veel haargroei. Gelukkig val ik daar buiten.
Ben je kaal aan het worden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:57 schreef picodealion het volgende:
Ik heb juist veelt te weinig haargroei.
Samenkomen prima, maar eten en drinken liever elders.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:34 schreef DragonFodder het volgende:
Voor wie een andere keuze wil maken, de volgende films draaien vroeg in de middag bij de Pathé:
- Dark Skies victorinox
- Hansel & Gretel: Witch Hunters (3D) victorinox, ArtistA, Dragon
- I Give It a Year
- Jack The Giant Slayer (3D) victorinox, Dragon
- OZ: The Great and Powerful (IMAX 3D)
- Ted & de Schat van de Mummie (3D NL)
- Valentino
- Verliefd op Ibiza
- Zambezia: De Verborgen Vogelstad (3D NL)
Borrelen en eten kan in het restaurant naast Pathe, toepasselijk [The Movies geheten. Ik stel voor dat we daar samenkomen
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Lemans24 zou misschien ook komen toch?
Heb je daar zwaarwegende argumenten voor?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Samenkomen prima, maar eten en drinken liever elders.
Whut! Zo vroeg?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Heb je daar zwaarwegende argumenten voor?
Anders gaat dit ongeveer het programma worden:
11:45 - 12:00 samenkomen bij café The Movies (vrijwel naast de Pathé).
12:45 - 14:30 Hansel & Gretel Witchhunters
14:30 - ????? terug naar café The Movies voor borrelen en eten.
Na het eten eventueel naar een ander café.
Ik zal vanavond een pm sturen naar iedereen die meegaat.
Te veel uitschot bij The Moviesquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Heb je daar zwaarwegende argumenten voor?
Anders gaat dit ongeveer het programma worden:
11:45 - 12:00 samenkomen bij café The Movies (vrijwel naast de Pathé).
12:45 - 14:30 Hansel & Gretel Witchhunters
14:30 - ????? terug naar café The Movies voor borrelen en eten.
Na het eten eventueel naar een ander café.
Ik zal vanavond een pm sturen naar iedereen die meegaat.
Ik vond the movies vooral niet gezellig, maar dat is zeker geen argument voor al jullie niet-limburgers. En wat Sands zegt. Ik ben nog op onderzoek uit naar welk bier geschonken wordt, want als het van dat Amsterdamse slootwater is heb ik zeker een zwaarwegend argument!quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Te veel uitschot bij The Movies
En die tijd is te vroeg
Lijkt wel een FOK! meetquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef ArtistA het volgende:
Kijk dan naar dat volk
http://www.eetcafemovies.nl/fotoalbum/album/Quiznight/
Mijn familie zwerft daar ook rond, dat is nog een grotere klacht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef ArtistA het volgende:
Kijk dan naar dat volk
http://www.eetcafemovies.nl/fotoalbum/album/Quiznight/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |