Komt je zus wel naar de meet?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen, ik vind dat wel geil.
Mijn vriendin heeft niks met films, dus dat lijkt me nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer Asap..
Komt er eigenlijk nog iemand met zijn vrouw/vriendin?
Jammer?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft niks met films, dus dat lijkt me niet
Waaghals neemt zijn vriendin meequote:Op donderdag 7 maart 2013 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Jammer Asap..
Komt er eigenlijk nog iemand met zijn vrouw/vriendin?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waaghals neemt zijn vriendin mee
Ik zal het haar vragen, maar vorige keer was het haar meer om te doen dat ze dan meteen Amsterdam in kon duiken, en Eindhoven kent ze wel inmiddelsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorige keer zou jouw vrouw misschien nog komen. Heeft ze dit keer (ook) geen zin?
Ik moet een vermomming dragen als ik in Eindhoven kom.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zal het haar vragen, maar vorige keer was het haar meer om te doen dat ze dan meteen Amsterdam in kon duiken, en Eindhoven kent ze wel inmiddels
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet een vermomming dragen als ik in Eindhoven kom.
Nu al uitgebracht, dus misschien niet meer in de bios op 23-3:quote:
Natuurlijk! Fijn dat je er ook bij bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken...
Nee grapje, het wordt vast heel gezellig.
Zo te zien gaat het Hitchcock worden, maar komende maandag weten we pas hoe laat de films draaien bij de Pathé.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Beste organisatoren, is er al wat meer bekend over het programma?
Welkom.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:13 schreef Unites het volgende:
Bij een meeting van FOK! verwacht ik toch echt alleen maar van die lelijke nerds met te veel haargroei. Gelukkig val ik daar buiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |