Hoe weet jij dat ik aan abdijbier oplopend in alcoholpercentage zit?quote:
Dat willen jullie niet zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sands laat zich zien:
En je mag google danken voor de safemode!
Dat willen jullie niet zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Sands het volgende:
[..]
En je mag google danken voor de safemode!
In april is het niet meer koud.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zien we het ook niet. koud enzo
Eh, dat moet ik nog doen.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:37 schreef DragonFodder het volgende:
Jongens en meisjes, wat denken jullie van 23 maart? Vul het lijstje maar aan!
Eindbazen die komen naar de meet op 23 maart:
Dragonfodder
FireFox1
Ik mis Victor, Robby en Asap nog. Ik neem aan dat Hornage tegen die nog steeds in het buitenland is?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Eindbazen die komen naar de meet op 23 maart:
Dragonfodder
FireFox1
picodealion
Waaghals
Njosnavelin
Kleine kans dat ik kom.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis Victor, Robby en Asap nog. Ik neem aan dat Hornage tegen die nog steeds in het buitenland is?
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
Ahmad1nejad, ArtistA, dekatophetspek
RanTheMan is toch bij de vorige meet geweest?
Aardige kerel, niks mis meequote:
Ik kom begin juni weer eens terug in nl, dus je zal of moeten missen deze meetquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis Victor, Robby en Asap nog. Ik neem aan dat Hornage tegen die nog steeds in het buitenland is?
Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:57 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik kom begin juni weer eens terug in nl, dus je zal of moeten missen deze meet
Wel de eerste meet van fmt die ik ga missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hartstikke goed! Ik zit nu op het eiland koh chang in thailand. Erg nice! Voor de rest begin ik redelijk in het ritme van niets doen op een dag te komenquote:
Ik was even op vakantie, daarom had ik nog niet gereageerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |