Bij deze.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Jack the Giant Slayer is wel om 13.15 en om 16.00 uur. Maar dan zal ArtistA zijn stem moeten aanpassen
Oh dan weet ik dat alvast.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Al mijn vragen tijdens de live-fmt gaan over Jack the Giant Slayer.
Btw: Slayer!
Niet dat me dat een goede film lijkt, maar Hansel en Gretelquote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef FireFox1 het volgende:
- Dark Skies victorinox
- Hansel & Gretel: Witch Hunters (3D) victorinox, ArtistA, Dragon, FireFox1
- I Give It a Year
- Jack The Giant Slayer (3D) victorinox, Dragon, FireFox1, picodealion
- OZ: The Great and Powerful (IMAX 3D)
- Ted & de Schat van de Mummie (3D NL)
- Valentino
- Verliefd op Ibiza
- Zambezia: De Verborgen Vogelstad (3D NL)
Jack lijkt me 3x niks.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:19 schreef DragonFodder het volgende:
Ben gezien het tijdstip ook voor Jack.
Staan enkel films waar ik normaal gesproken niet voor naar de bios ga.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
- Dark Skies victorinox, FireFox1
- Hansel & Gretel: Witch Hunters (3D) victorinox, ArtistA, Dragon, FireFox1
- I Give It a Year
- Jack The Giant Slayer (3D) victorinox, Dragon, FireFox1, picodealion
- OZ: The Great and Powerful (IMAX 3D)
- Ted & de Schat van de Mummie (3D NL)
- Valentino
- Verliefd op Ibiza
- Zambezia: De Verborgen Vogelstad (3D NL)
Ik wil naar die zombiefilm van Brad Pittquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef Sands het volgende:
[..]![]()
Maar de meet is te vroeg als je een echte blockbuster wil zien had je tot april moeten wachten
Tot 4 juli wachten, dan kun je ook meteen ID4 in 3D zien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil naar die zombiefilm van Brad Pitt
Als je ff via Arnhem wil rijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef FireFox1 het volgende:
Oh, zijn er nog mensen die om vervoer verlegen zitten? Ik heb namelijk 3 vrije plekken in mijn auto
Of via Maastricht...quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef FireFox1 het volgende:
Oh, zijn er nog mensen die om vervoer verlegen zitten? Ik heb namelijk 3 vrije plekken in mijn auto
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je ff via Arnhem wil rijden.
quote:
Op de foto's zie ik dat ze Bavaria zuipen, dus dat is goed te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vond the movies vooral niet gezellig, maar dat is zeker geen argument voor al jullie niet-limburgers. En wat Sands zegt. Ik ben nog op onderzoek uit naar welk bier geschonken wordt, want als het van dat Amsterdamse slootwater is heb ik zeker een zwaarwegend argument!
Helaas nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:51 schreef DragonFodder het volgende:
Meet-Dag!
Wie zijn er allemaal al om 15u in EHV?
Firefox, weer beter?
jammerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Neus zit dicht, keel doet pijn... gaat hem niet worden vrees ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |