1 jaar? Geen problemen mee. Gewoon fulltime werken, in de kerst bij beunen bij de kerstman en dan heb ik een aardig zakcentje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dus je wilt na je studie nog bij je ouders wonen?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Speedy_T het volgende:
Na ruim 5 weken (!) het verlossende antwoord: Een 7 voor Successiewet ( had echt een off-day, verwachtte een onvoldoende). Zodoende heb ik nu zo goed als mijn bachelor binnen (enkel nog presantatie bachelorscriptie)
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Speedy_T het volgende:
Na ruim 5 weken (!) het verlossende antwoord: Een 7 voor Successiewet ( had echt een off-day, verwachtte een onvoldoende). Zodoende heb ik nu zo goed als mijn bachelor binnen (enkel nog presantatie bachelorscriptie)
Moet er niet aan denken. En een dergelijk bedrag opsparen terwijl je op jezelf woont is dan weer lastig met een bijbaan, althans binnen een jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1 jaar? Geen problemen mee. Gewoon fulltime werken, in de kerst bij beunen bij de kerstman en dan heb ik een aardig zakcentje.
Dus wel tevreden over? Ik denk dat ik eerst even aankijk of ik met die van SBR uit de voeten kan, anders koop ik alsnog wel die van Asser. Heb namelijk geen idee in hoeverre het vak inhoudelijk meer verschilt dan een bachelorvak Aansprakelijkheidsrecht (ga nl. werkgeversaansprakelijkheid volgen)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik gebruik ze weleens/heb ze veel gebruikt.
Ik neem aan dat het over schenk-en erfbelasting gaat. Dat staat immers in de Sw. En dat is iets anders dan Erfrecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef Aurelius. het volgende:
Gefeliciteerd!
Is successiewet hetzelfde als het vak Erfrecht? Of ook nog andere vormen van overdracht, schenking enzo
Doel heiligt de middelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. En een dergelijk bedrag opsparen terwijl je op jezelf woont is dan weer lastig met een bijbaan, althans binnen een jaar.
Oja tuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het over schenk-en erfbelasting gaat. Dat staat immers in de Sw. En dat is iets anders dan Erfrecht.
Ja heelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus wel tevreden over? Ik denk dat ik eerst even aankijk of ik met die van SBR uit de voeten kan, anders koop ik alsnog wel die van Asser. Heb namelijk geen idee in hoeverre het vak inhoudelijk meer verschilt dan een bachelorvak Aansprakelijkheidsrecht (ga nl. werkgeversaansprakelijkheid volgen)
Lijkt me ook vrij boeiend idd! Klopt, is vrije ruimte.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja heel
Hmm klinkt als een boeiend vak! Is in je vrije ruimte neem ik aan?
Nicee! Leuk dat je zo'n civielrechtelijk vak volgtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij boeiend idd! Klopt, is vrije ruimte.
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
boterige kussenxx gr gr
Thanksquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Speedy_T het volgende:
Zelfde insteek als ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Maharbal het volgende:
Leuk zo'n bedrag, maar je hebt niet zoveel nodig. Om dat als student bij elkaar te sparen moet je heel wat andere dingen laten liggen, en dat is zonde van je studententijd. Helemaal als je na je studie zo'n bedrag binnen een jaar opzij kunt zetten.
Dat dacht ik al ja, maar ik denk dat het vooral inderdaad die rechtsregels zijn die belangrijk zijn. Dan zoek je later de naam wel op.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het kennen van bepaalde arresten (of vooral: rechtsregels ineens herkennen voor je praktische toepassing) heeft me al veel goeds gebracht.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een 7.5 en een 8.5 voor mijn bijstandscasusJuridische Vaardigheden 1 afgerond nu met een 8.3 gemiddeld.
Gefeli!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een 7.5 en een 8.5 voor mijn bijstandscasusJuridische Vaardigheden 1 afgerond nu met een 8.3 gemiddeld.
Mooi zo. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Netjes hoor, gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nee?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Mailtje gehad over bestuurs locaties?
Oh het staat ook wel op nestor dacht ik. Maar dat je straks niet in de verkeerde zaal zitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:43 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nee?
Check die mail bijna nooit.
Bedankt voor de tip. Ik zou blind naar de AJ hal gegaan zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Oh het staat ook wel op nestor dacht ik. Maar dat je straks niet in de verkeerde zaal zit
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zou blind naar de AJ hal gegaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |