15 tot 20.000 euro heb je wel nodig om 1 tot 2 jaar weg te gaan hoor. En langer indien mogelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gebruik 'm hier al sinds 2005, en daarvoor elders![]()
Wannabe's.
[..]
Leuk zo'n bedrag, maar je hebt niet zoveel nodig. Om dat als student bij elkaar te sparen moet je heel wat andere dingen laten liggen, en dat is zonde van je tijd. Helemaal als je na je studie zo'n bedrag binnen een jaar opzij kunt zetten.
[..]
En laten we dat ook zo houden, beetje niveau is wel gewenst natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen een user voordragen voor ban met reden enzo, het daadwerkelijke bannen doen de admins. Althans, zo heb ik het begrepen, maar ik ben natuurlijk nog nooit achter de schermen geweest.
Ik zou er niet op rekenen dat je na je studie dan een baan hebt waarin je 15.000 tot 20.000 per jaar kunt sparen EN zomaar 1 a 2 jaar weg magquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
15 tot 20.000 euro heb je wel nodig om 1 tot 2 jaar weg te gaan hoor. En langer indien mogelijk
Maar daarvoor ga ik na mijn studie denk ik wel eerst 1 a 2 jaar werken
Lijkt me niet echt realistisch ditquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
15 tot 20.000 euro heb je wel nodig om 1 tot 2 jaar weg te gaan hoor. En langer indien mogelijk
Maar daarvoor ga ik na mijn studie denk ik wel eerst 1 a 2 jaar werken
Ik ben gewoon mod.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zijn moderatie rechten wel voor mandaat vatbaar?
Dat bedrag om notes aan te vragenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef Tchock het volgende:
Mods doen sowieso altijd heel geheimzinnig over het reilen en zeilen van FOK!, het zou me niets verbazen als die bij hun aanstelling een geheimhoudingsclausule tekenen met een dwangsom er in.
Nee je begrijpt me niet. Gewoon geen kosten maken (behalve af en toe bier) en dan 1 jaar full time werken en dan ontslag nemen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen dat je na je studie dan een baan hebt waarin je 15.000 tot 20.000 per jaar kunt sparen EN zomaar 1 a 2 jaar weg mag
Dan moet je solliciteren naar modquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zou mijn noten best een keer willen zien, maar niet door te betalen.
Stufi een optie? Tweedehands?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef Studeur het volgende:
Kut, moet voor volgende week 310 euro ophoesten voor de boeken van het 2e semester. Kost goud geld die boeken, daar gaat mn spaarrekening.
Ja, maar daar spaar ik 250 euro vanquote:
Ik heb precies hetzelfde bedrag moeten betalenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef Studeur het volgende:
Kut, moet voor volgende week 310 euro ophoesten voor de boeken van het 2e semester. Kost goud geld die boeken, daar gaat mn spaarrekening.
moet je wel héél voorzichtig lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
ik moet 180 ofzo aftikken voor boeken. Maar ik heb m'n boek voor marketing 2 vorige week gehaald en volgende week tentamen. Kan ik hem nog binnen de 30 dagen retourperiode terug doen
ja doe ik ook. Geen boekenlegger maar 1 a4tje en voorzichtig. ziet er nog strak uit. Maar ik wou hem in eerste instantie retourneren omdat ik fucking 50 euro had betaald en er zat gewoon een vouw in d eomslag zowel boven als onderin. Dus die klachten hebben ze al gehad van mij, als hij dat iets beschadigd terugkomt weten ze niet dat ik eht ook nog gelezen hebquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
moet je wel héél voorzichtig lezen
Dus je wilt na je studie nog bij je ouders wonen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me niet. Gewoon geen kosten maken (behalve af en toe bier) en dan 1 jaar full time werken en dan ontslag nemen.
Ik heb een premier van 45 die ook nog thuis woontquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef Aurelius. het volgende:
Ik had een basisschoolleraar die tot zijn 40ste thuis woonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |