SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 25-01-2013 16:33:16 ]
Vanavond ook weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve komt wel vaker richting mij en ik richting hem. Soms komen we naar elkaar toe.
quote:
Dit is volledig waar jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar hoe iedereen is. Ik ga in een hoekje staan en vooral veel observeren. Later in de avond durf ik vast wel iemand aan te spreken
ja, iemand moet het toch doen?quote:
Greys komt je knijpen als je dat hier doetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik durf mijn moderator skills niet in ESF te gebruikenNet als in SHO ben ik bang voor represailles
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Greys komt je knijpen als je dat hier doet
Ik vind het dus eigenlijk een belediging voor Greys dat niemand van de mannelijke mods hier gastmodereert.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Greys komt je knijpen als je dat hier doet
Ik heb 1 keer een TT gewijzigd in SHO en ik leef nog! Gewoon doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik durf mijn moderator skills niet in ESF te gebruikenNet als in SHO ben ik bang voor represailles
Als je dan ergens tussen 11 en half 12 bij mij(n ouders) thuis bent dan is het goedquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een TT gewijzigd in SHO en ik leef nog! Gewoon doen
quote:
Ik heb weldegelijk een paar vorige delen door het slotje zitten postenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het dus eigenlijk een belediging voor Greys dat niemand van de mannelijke mods hier gastmodereert.
Living on the edge.quote:
Dat is heul niet modereren.... Maar rebelleren!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik heb weldegelijk een paar vorige delen door het slotje zitten postenwaardering zat daar!
Nog erger.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is heul niet modereren.... Maar rebelleren!
Pics.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat julie niet schrikken, maar ik heb dus een baard. Een recentelijk van mij ergens geplaatste foto kreeg commentaren dat mij vergeleek met een heilige, een priester of een in Europa opgegroeide arabische minister. Maar ik kom in vrede....
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat julie niet schrikken, maar ik heb dus een baard. Een recentelijk van mij ergens geplaatste foto kreeg commentaren dat mij vergeleek met een heilige, een priester of een in Europa opgegroeide arabische minister. Maar ik kom in vrede....
Er gaat niets boven een life ervaring.quote:
OJAAS VAN JOU IN DE AUTO!quote:
Dan mag je te kaap'ren varen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
quote:
Je wattes weigert?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef Qwea het volgende:
ik ben verdrietig. Mijn wdtv weigert in ene GA af te spelen
volgens mij ga ik qua bagage uitkomen met een iets groter formaat handtas dit keer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus, schatten niet teveel zooi meeslepenk heb geen dakkoffer
De vlaai is voor onderweg toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
volgens mij ga ik qua bagage uitkomen met een iets groter formaat handtas dit keer.zodat er plek blijft voor drie dozen vlaai
Doen we op een tussenstop voor we in de kroeg zijn.quote:
Mijn mediaplayer. Gisteren niks aan de hand, nu kan ik niet meer connecten en speelt hij GA niet afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wattes weigert?
En VLC-player.
Ik wil jou dat zooooo horen zeggenquote:
owja, goed...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
dat lijkt mij 'nen goeien deal! Ynske kan ook beter dan ik aangeven hoe laat we waar zijn.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
volgens mij ga ik qua bagage uitkomen met een iets groter formaat handtas dit keer.zodat er plek blijft voor drie dozen vlaai
O NOES!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn mediaplayer. Gisteren niks aan de hand, nu kan ik niet meer connecten en speelt hij GA niet af
Waarom?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil jou dat zooooo horen zeggen![]()
Netjes een stukje aan mij vragen dus!
Je zou rond kwart voor 11 hier zijn. Ga ik vooraf de vlaai nog halen. Dan rond 11 uur naar Erik, is een half uur rijden ongeveer maar ik kan hem onderweg live updates geven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
owja, goed...
wat had ik nu gezegd? dat ik om 10 richting jou ging rijden he
Omdatquote:
owjaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zou rond kwart voor 11 hier zijn. Ga ik vooraf de vlaai nog halen. Dan rond 11 uur naar Erik, is een half uur rijden ongeveer maar ik kan hem onderweg live updates geven.
OHNEE?!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OmdatJij spreekt toch geen dialect?
OHJOA!quote:
Traditiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Het heeft even geduurd maar ik begin dan toch een klein beetjepaniek
te voelen.
Glee was best leuk deze keer vond ik!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef Myraela het volgende:
GA kun je wel overslaan, belangrijker is dat ik Glee nog moet downloaden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een TT gewijzigd in SHO en ik leef nog! Gewoon doen
Deadline over een half uur van de uni, heel slecht geslapen, gedoe morgen, vriendje missen, weekend met minimale uren slaap, honger, bingo, en vast nog wat sluimerende dingenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Traditie![]()
Wat veroorzaakt je lichte paniek?
ik wil morgen alles horen over je eroitsche spanning! Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel momenteel een lichte eroitsche spanning die mij van binnen op vreet. Zo'n zin in morgen
ik voel momenteel een lichte aidsaanval van de griep die mij van binnen op vreet. Ik hoop dat ik morgen haal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel momenteel een lichte eroitsche spanning die mij van binnen op vreet. Zo'n zin in morgen
Draag je maar een mondkapjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik voel momenteel een lichte aidsaanval van de griep die mij van binnen op vreet. Ik hoop dat ik morgen haal.
Vandaag deadline (wat doe je dan op fok!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deadline over een half uur van de uni, heel slecht geslapen, gedoe morgen, vriendje missen, weekend met minimale uren slaap, honger, bingo, en vast nog wat sluimerende dingen.
Al gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef Myraela het volgende:
Griepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik voel momenteel een lichte aidsaanval van de griep die mij van binnen op vreet. Ik hoop dat ik morgen haal.
Ga d'r morgen maar eens goed voor zitten dan kinders. Profeet Monopoly zal het nieuwe Evangelie verkondigen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik wil morgen alles horen over je eroitsche spanning! Nog nooit van gehoord.
Maar morgen wordt verwacht dat ik leuk ben! Ik heb de lat zo hoog gelegd voor mezelf de vorige keren met hoe leuk ik was! De drukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag deadline (wat doe je dan op fok!) en morgen relaxen in de limosynske, op hotel en in kroeg.
Ik heb het al gemaaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef Muis006 het volgende:
Zo, even drinken pakken en dan GA kijken
Met VLC player
Q, ik laat je wel weten hoe het was
Vanuit je observatiehoekje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga d'r morgen maar eens goed voor zitten dan kinders. Profeet Monopoly zal het nieuwe Evangelie verkondigen.
omfg. "Wat een feeeeestje!"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef Myraela het volgende:
Ach, homoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar morgen wordt verwacht dat ik leuk ben! Ik heb de lat zo hoog gelegd voor mezelf de vorige keren met hoe leuk ik was! De druk.
Jaaaaa doe ik strakkies!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg. "Wat een feeeeestje!"
MUIS, SUITS!
Vroeg! Ga naar huis! Ga weekend vierenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat ik op FOK! Doe met een deadline zo, ik heb mijn werk natuurlijk al lang af. Al sinds 5 uur vanochtend..
Nu ben ik moe...
Trots op jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat ik op FOK! Doe met een deadline zo, ik heb mijn werk natuurlijk al lang af. Al sinds 5 uur vanochtend..
Nu ben ik moe...
Ik heb ook ooit een TT gewijzigd in SHO.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een TT gewijzigd in SHO.
Toen ik net 1 dag mod was ofzo en ik meepostte in eh... zo'n 'Op zoek naar de nieuwe Evita' of iets dergelijks. Dus iemand vroeg in dat topic 'Kut, foutje in de TT' en omdat ik er toch al postte heb ik het gewijzigd. Bleek later dat ik er ingeluisd werd door iemand die heel goed wist over SHO en gastmodden (ex-crew die mij dus vroeg of ik dat ff aan kon passen) en ik kreeg me toch op mijn lazerDus dat heb ik wel afgeleerd
Whehehe ja, en het was niet eens static die ik over me heen kreeg, maar een FAquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ontgroenings praktijken met verregaande gevolgen
Jaquote:
Wie kent henk nou niet!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef Greys het volgende:
Ok, dus Greys ging net ff shoppen in de enige kledingwinkel zo ongeveer in haar durp. Kon niets vinden (wat een verrassing) maar de hippennnn gozert die daar werkt vroeg 'Zoek je iets, waarvoor is het?'. Dus ik mompel beschaamd kroegbingo en hij 'Wha, leuk, waar??'. Dus ik dat zeggen.
Komt ie daar ook elke drie weken ongeveer. 'Oh ja, leuke kerels, Henk en Peter!'.
Kleine wereld
Weet je wat pas erg is...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe ja, en het was niet eens static die ik over me heen kreeg, maar een FA
Schrok me kapotWist ik veel....
Hij zei 'En die Peter is zo'n aardige zachtaardige gast. Zou je niet zeggen als je hem ziet".quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wie kent henk nou niet!
Oh dat heb ik (godzijdank) nog nooit gehadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is...
gesprek op msn met 1 FA... dan komt er een tweede FA bij het gesprek, een derde, vierde en vijfde....
Eerst nog inleveren en printen. Andersom.quote:
Ik zie hem best in McArmy-esque scenarios hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei 'En die Peter is zo'n aardige zachtaardige gast. Zou je niet zeggen als je hem ziet".
Huh?Peter ziet er toch helemaal niet bruut uit?
quote:
dat ben jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar morgen wordt verwacht dat ik leuk ben! Ik heb de lat zo hoog gelegd voor mezelf de vorige keren met hoe leuk ik was! De druk.
Peter isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei 'En die Peter is zo'n aardige zachtaardige gast. Zou je niet zeggen als je hem ziet".
Huh?Peter ziet er toch helemaal niet bruut uit?
t spijt me, maar dat gaat me niet meer lukken voor morgen, een baardquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je al met baard aan komt zetten kan je bij mij al niet meer stuk
Schaamharen afknippen en vastlijmen op je kin. Lekker woelig baardje met lange krulharenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
t spijt me, maar dat gaat me niet meer lukken voor morgen, een baard
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een bingo cadeau!Eigenlijk wil ik 'm zelf winnen.
En met wie moet ik dan nu die liters bier en verhalen over gewillige vrouwen delen, nou ??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef Magneet het volgende:
Ik zal helaas mijn kennismaking met Henk uit moeten stellen. Ben me de hele dag alleen maar beroerder gaan voelen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef Magneet het volgende:
Ik zal helaas mijn kennismaking met Henk uit moeten stellen. Ben me de hele dag alleen maar beroerder gaan voelen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schaamharen afknippen en vastlijmen op je kin. Lekker woelig baardje met lange krulharen
neeeejquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef Magneet het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En al helemaal in combinatie met balluhhhhhhhhhhhh!
[ afbeelding ]
NOESSSSSSSquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef Magneet het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:05 schreef Greys het volgende:
En zo kijkt Henk als je je bord niet leeg eet![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel seksehquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Serieus?
Dan ga ik teveel opscheppen
Loop ik door het centrum van utrecht... Geen Gb to bekennenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een bingo cadeau!Eigenlijk wil ik 'm zelf winnen.
En als Henk zo kijkt terwijl jij je ballen nog aan het snijden bent geven we je wel een porretje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Serieus?
Dan ga ik teveel opscheppen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als Henk zo kijkt terwijl jij je ballen nog aan het snijden bent geven we je wel een porretje.
BEDANKT HEquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:14 schreef Greys het volgende:
Henk en de Chocotaaaaaaaart!
Speciaal voor Muis met schort.
[ afbeelding ]
in mijn teleurstelling heb ik maar een broodje mario gehaaldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Loop ik door het centrum van utrecht... Geen Gb to bekennen.
Ik zie dat de schoonmaakpolitie zo binnen kan vallenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:14 schreef Greys het volgende:
Henk en de Chocotaaaaaaaart!
Speciaal voor Muis met schort.
[ afbeelding ]
Ik krijg een bazenbingostift van muisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:19 schreef Peter het volgende:
Moeten we een eigen stift meenemen eigenlijk? Of heeft henk ook kleurstiften?
+1quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een bazenbingostift van muis.
Moet bekennen, 1 van de reden voor een baard is luiheid, de andere dat het sommige mensen op de kast jaagt. Rebel tot het botquote:
Had je al gezien dat Ynske en ik Steve ook al hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef Takaiki het volgende:
Ik neem 4 markeerstiften mee: helaas door (waarschijnlijk) wegvallen van Magneet![]()
,2 te leen
NOES!!!! PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:19 schreef Peter het volgende:
Moeten we een eigen stift meenemen eigenlijk? Of heeft henk ook kleurstiften?
Heb je twee stiften nodig danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef Takaiki het volgende:
Ik neem 4 markeerstiften mee: helaas door (waarschijnlijk) wegvallen van Magneet![]()
,2 te leen
Jij kan je naamstickerT op je baard plakkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Moet bekennen, 1 van de reden voor een baard is luiheid, de andere dat het sommige mensen op de kast jaagt. Rebel tot het bot
ze heeft een meneer meequote:
BROODJE MARIOquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
in mijn teleurstelling heb ik maar een broodje mario gehaald.
Heeft magneet dan ook een meneer mee?quote:
gaat zondagmorgen in het hotel helemaal niet opvallenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:28 schreef Oerbeer het volgende:
Ik had ook het idee dat ik tegen ziek zijn zat aan te hikken. Maar ik voel mij eigenlijk prima. Behalve 's morgens dan. Heel apart.
Takke had vast al een stift over. En nu dus twee omdat de magneetstift niet gebruikt gaat wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft magneet dan ook een meneer mee?
Ik ben in de war.
Paniekkkkk!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:27 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet wekker nog vroeger zaterdag
dr moeten nog stiften komen!!!
Gelukkig merken we daar morgen dan niets vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:28 schreef Oerbeer het volgende:
Ik had ook het idee dat ik tegen ziek zijn zat aan te hikken. Maar ik voel mij eigenlijk prima. Behalve 's morgens dan. Heel apart.
Geen ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Waar koopt men eigenlijk die bingostiften?
JA!! Jatberenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je al gezien dat Ynske en ik Steve ook al hebben?
mag iedereen zomaar in Henk zijn etuitje grabbelen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee
Maar Henk heeft ook een etuitje met pennen heur
quote:
Dat is helemaal waarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
gaat zondagmorgen in het hotel helemaal niet opvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |