Dan mag je te kaap'ren varen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat julie niet schrikken, maar ik heb dus een baard. Een recentelijk van mij ergens geplaatste foto kreeg commentaren dat mij vergeleek met een heilige, een priester of een in Europa opgegroeide arabische minister. Maar ik kom in vrede....
quote:
Je wattes weigert?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef Qwea het volgende:
ik ben verdrietig. Mijn wdtv weigert in ene GA af te spelen
volgens mij ga ik qua bagage uitkomen met een iets groter formaat handtas dit keer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus, schatten niet teveel zooi meeslepenk heb geen dakkoffer
De vlaai is voor onderweg toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
volgens mij ga ik qua bagage uitkomen met een iets groter formaat handtas dit keer.zodat er plek blijft voor drie dozen vlaai
Doen we op een tussenstop voor we in de kroeg zijn.quote:
Mijn mediaplayer. Gisteren niks aan de hand, nu kan ik niet meer connecten en speelt hij GA niet afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wattes weigert?
En VLC-player.
Ik wil jou dat zooooo horen zeggenquote:
owja, goed...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
dat lijkt mij 'nen goeien deal! Ynske kan ook beter dan ik aangeven hoe laat we waar zijn.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
volgens mij ga ik qua bagage uitkomen met een iets groter formaat handtas dit keer.zodat er plek blijft voor drie dozen vlaai
O NOES!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn mediaplayer. Gisteren niks aan de hand, nu kan ik niet meer connecten en speelt hij GA niet af
Waarom?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil jou dat zooooo horen zeggen![]()
Netjes een stukje aan mij vragen dus!
Je zou rond kwart voor 11 hier zijn. Ga ik vooraf de vlaai nog halen. Dan rond 11 uur naar Erik, is een half uur rijden ongeveer maar ik kan hem onderweg live updates geven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
owja, goed...
wat had ik nu gezegd? dat ik om 10 richting jou ging rijden he
Omdatquote:
owjaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zou rond kwart voor 11 hier zijn. Ga ik vooraf de vlaai nog halen. Dan rond 11 uur naar Erik, is een half uur rijden ongeveer maar ik kan hem onderweg live updates geven.
OHNEE?!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OmdatJij spreekt toch geen dialect?
OHJOA!quote:
Traditiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Het heeft even geduurd maar ik begin dan toch een klein beetjepaniek
te voelen.
Glee was best leuk deze keer vond ik!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef Myraela het volgende:
GA kun je wel overslaan, belangrijker is dat ik Glee nog moet downloaden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een TT gewijzigd in SHO en ik leef nog! Gewoon doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |