Deadline over een half uur van de uni, heel slecht geslapen, gedoe morgen, vriendje missen, weekend met minimale uren slaap, honger, bingo, en vast nog wat sluimerende dingenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Traditie![]()
Wat veroorzaakt je lichte paniek?
ik wil morgen alles horen over je eroitsche spanning! Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel momenteel een lichte eroitsche spanning die mij van binnen op vreet. Zo'n zin in morgen
ik voel momenteel een lichte aidsaanval van de griep die mij van binnen op vreet. Ik hoop dat ik morgen haal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel momenteel een lichte eroitsche spanning die mij van binnen op vreet. Zo'n zin in morgen
Draag je maar een mondkapjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik voel momenteel een lichte aidsaanval van de griep die mij van binnen op vreet. Ik hoop dat ik morgen haal.
Vandaag deadline (wat doe je dan op fok!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deadline over een half uur van de uni, heel slecht geslapen, gedoe morgen, vriendje missen, weekend met minimale uren slaap, honger, bingo, en vast nog wat sluimerende dingen.
Al gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef Myraela het volgende:
GA kun je wel overslaan, belangrijker is dat ik Glee nog moet downloaden.
Griepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik voel momenteel een lichte aidsaanval van de griep die mij van binnen op vreet. Ik hoop dat ik morgen haal.
Ga d'r morgen maar eens goed voor zitten dan kinders. Profeet Monopoly zal het nieuwe Evangelie verkondigen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik wil morgen alles horen over je eroitsche spanning! Nog nooit van gehoord.
Maar morgen wordt verwacht dat ik leuk ben! Ik heb de lat zo hoog gelegd voor mezelf de vorige keren met hoe leuk ik was! De drukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag deadline (wat doe je dan op fok!) en morgen relaxen in de limosynske, op hotel en in kroeg.
Ik heb het al gemaaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef Muis006 het volgende:
Zo, even drinken pakken en dan GA kijken
Met VLC player
Q, ik laat je wel weten hoe het was
Vanuit je observatiehoekje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga d'r morgen maar eens goed voor zitten dan kinders. Profeet Monopoly zal het nieuwe Evangelie verkondigen.
omfg. "Wat een feeeeestje!"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef Myraela het volgende:
GA kun je wel overslaan, belangrijker is dat ik Glee nog moet downloaden.
Ach, homoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar morgen wordt verwacht dat ik leuk ben! Ik heb de lat zo hoog gelegd voor mezelf de vorige keren met hoe leuk ik was! De druk.
Jaaaaa doe ik strakkies!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg. "Wat een feeeeestje!"
MUIS, SUITS!
Vroeg! Ga naar huis! Ga weekend vierenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat ik op FOK! Doe met een deadline zo, ik heb mijn werk natuurlijk al lang af. Al sinds 5 uur vanochtend..
Nu ben ik moe...
Trots op jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat ik op FOK! Doe met een deadline zo, ik heb mijn werk natuurlijk al lang af. Al sinds 5 uur vanochtend..
Nu ben ik moe...
Ik heb ook ooit een TT gewijzigd in SHO.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een TT gewijzigd in SHO.
Toen ik net 1 dag mod was ofzo en ik meepostte in eh... zo'n 'Op zoek naar de nieuwe Evita' of iets dergelijks. Dus iemand vroeg in dat topic 'Kut, foutje in de TT' en omdat ik er toch al postte heb ik het gewijzigd. Bleek later dat ik er ingeluisd werd door iemand die heel goed wist over SHO en gastmodden (ex-crew die mij dus vroeg of ik dat ff aan kon passen) en ik kreeg me toch op mijn lazerDus dat heb ik wel afgeleerd
Whehehe ja, en het was niet eens static die ik over me heen kreeg, maar een FAquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ontgroenings praktijken met verregaande gevolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |