En met wie moet ik dan nu die liters bier en verhalen over gewillige vrouwen delen, nou ??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef Magneet het volgende:
Ik zal helaas mijn kennismaking met Henk uit moeten stellen. Ben me de hele dag alleen maar beroerder gaan voelen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef Magneet het volgende:
Ik zal helaas mijn kennismaking met Henk uit moeten stellen. Ben me de hele dag alleen maar beroerder gaan voelen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schaamharen afknippen en vastlijmen op je kin. Lekker woelig baardje met lange krulharen
neeeejquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef Magneet het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En al helemaal in combinatie met balluhhhhhhhhhhhh!
[ afbeelding ]
NOESSSSSSSquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef Magneet het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:05 schreef Greys het volgende:
En zo kijkt Henk als je je bord niet leeg eet![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel seksehquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Serieus?
Dan ga ik teveel opscheppen
Loop ik door het centrum van utrecht... Geen Gb to bekennenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een bingo cadeau!Eigenlijk wil ik 'm zelf winnen.
En als Henk zo kijkt terwijl jij je ballen nog aan het snijden bent geven we je wel een porretje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Serieus?
Dan ga ik teveel opscheppen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als Henk zo kijkt terwijl jij je ballen nog aan het snijden bent geven we je wel een porretje.
BEDANKT HEquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:14 schreef Greys het volgende:
Henk en de Chocotaaaaaaaart!
Speciaal voor Muis met schort.
[ afbeelding ]
in mijn teleurstelling heb ik maar een broodje mario gehaaldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Loop ik door het centrum van utrecht... Geen Gb to bekennen.
Ik zie dat de schoonmaakpolitie zo binnen kan vallenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:14 schreef Greys het volgende:
Henk en de Chocotaaaaaaaart!
Speciaal voor Muis met schort.
[ afbeelding ]
Ik krijg een bazenbingostift van muisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:19 schreef Peter het volgende:
Moeten we een eigen stift meenemen eigenlijk? Of heeft henk ook kleurstiften?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |