+1quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een bazenbingostift van muis.
Moet bekennen, 1 van de reden voor een baard is luiheid, de andere dat het sommige mensen op de kast jaagt. Rebel tot het botquote:
Had je al gezien dat Ynske en ik Steve ook al hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef Takaiki het volgende:
Ik neem 4 markeerstiften mee: helaas door (waarschijnlijk) wegvallen van Magneet![]()
,2 te leen
NOES!!!! PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:19 schreef Peter het volgende:
Moeten we een eigen stift meenemen eigenlijk? Of heeft henk ook kleurstiften?
Heb je twee stiften nodig danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef Takaiki het volgende:
Ik neem 4 markeerstiften mee: helaas door (waarschijnlijk) wegvallen van Magneet![]()
,2 te leen
Jij kan je naamstickerT op je baard plakkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Moet bekennen, 1 van de reden voor een baard is luiheid, de andere dat het sommige mensen op de kast jaagt. Rebel tot het bot
ze heeft een meneer meequote:
BROODJE MARIOquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
in mijn teleurstelling heb ik maar een broodje mario gehaald.
Heeft magneet dan ook een meneer mee?quote:
gaat zondagmorgen in het hotel helemaal niet opvallenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:28 schreef Oerbeer het volgende:
Ik had ook het idee dat ik tegen ziek zijn zat aan te hikken. Maar ik voel mij eigenlijk prima. Behalve 's morgens dan. Heel apart.
Takke had vast al een stift over. En nu dus twee omdat de magneetstift niet gebruikt gaat wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft magneet dan ook een meneer mee?
Ik ben in de war.
Paniekkkkk!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:27 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet wekker nog vroeger zaterdag
dr moeten nog stiften komen!!!
Gelukkig merken we daar morgen dan niets vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:28 schreef Oerbeer het volgende:
Ik had ook het idee dat ik tegen ziek zijn zat aan te hikken. Maar ik voel mij eigenlijk prima. Behalve 's morgens dan. Heel apart.
Geen ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Waar koopt men eigenlijk die bingostiften?
JA!! Jatberenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je al gezien dat Ynske en ik Steve ook al hebben?
mag iedereen zomaar in Henk zijn etuitje grabbelen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee
Maar Henk heeft ook een etuitje met pennen heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |