Ik neem niks serieus. Ik zeg wat ik van je vind. Je groet alleen Dientje? Vind je dat niet een beetje kinderachtig als je alleen een probleem met AJ hebt? Jij wil hier zelf leuk mee posten, althans dat zeg je dan. Maar je bent met zulke dingen eerder aan het provoceren en dat helpt je niet echt heel erg kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef Ro-ald het volgende:
Als je zo gaat doen ben je echt een simpele ziel en dan mag je die opbouwende kritiek die ik je stuurde gister zien als teruggenomen.
FOK-it heb ik ooit iets verkeerds tegen jou gezegd?
Je zegt wel tegen mij dat ik niet alles serieus nemen,maar wat doe je zelf
Je kan hem wel helemaal weghalen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben mobiel, sorry
En promi, 2 likesGooi je zelf weg.
Jullie doen allemaal grappig en zo. 5x dezelfde grap. Ik weet nu wel dat ik iets wat vaker dezelfde post post dan normaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neem niks serieus. Ik zeg wat ik van je vind. Je groet alleen Dientje? Vind je dat niet een beetje kinderachtig als je alleen een probleem met AJ hebt? Jij wil hier zelf leuk mee posten, althans dat zeg je dan. Maar je bent met zulke dingen eerder aan het provoceren en dat helpt je niet echt heel erg kan ik je zeggen.
weetikveel ik kijk er nooit naarquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben mobiel, sorry
Daar gaat het me nog niet eens om. Maargoed. Laat maar verder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal grappig en zo. 5x dezelfde grap. Ik weet nu wel dat ik iets wat vaker dezelfde post post dan normaal.
Zo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan hem wel helemaal weghalen.
quote:
Sop je nooit op de hoeveelheid likes dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel ik kijk er nooit naar
die fase ben ik volgroeidquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sop je nooit op de hoeveelheid likes dan?
A-Jquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sop je nooit op de hoeveelheid likes dan?
Genoeg interessants.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
A-Jik heb maar 1 keer gezegd hoeveel likes ik had.
Alsof er hier ooit iets interessants wordt gepost verdomme.
Sorry, maar had ik het tegen jou?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
A-Jik heb maar 1 keer gezegd hoeveel likes ik had.
Alsof er hier ooit iets interessants wordt gepost verdomme.
Ja dat zeg je nu,maar het is wel zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, maar had ik het tegen jou?
Nee, promi zei gewoon hoeveel likes ze had en ik maak een grapje erover, voel je je niet zo aangesproken, wereld draait niet alleen om jou.
hoeveel likes heb jij danquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben mobiel, sorry
Vijandig?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe allemaal maar lekker vijandig tegen mij.
En A-J aanbidden
Waar bidden ze me aan? Betrek me er niet iedere keer erbij ajb, het is nou eenmaal zo dat ik wel normaal post.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe allemaal maar lekker vijandig tegen mij.
En A-J aanbidden
Nou op dit moment maar 1 hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
Wat een simpele zielen zitter er hier tussen zeg
Dit ja. Ik ben het ook wel een beetje zat moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Roald zet zichzelf weer belachelijk en denkt hier te kunnen rellen, maar eigenlijk is het gewoon een zielige vertoning
Jij post nu ook een keer de laatste tijd serieusquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Roald zet zichzelf weer belachelijk en denkt hier te kunnen rellen, maar eigenlijk is het gewoon een zielige vertoning
Als je dat wil geloven, dan is het maar zo, ik heb hier geen zin in.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu,maar het is wel zo
Sof is de enige normalequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
hee hoo there she goes
stom liedje in mn hoofd
She thinks she's made of candy! Ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
hee hoo there she goes
stom liedje in mn hoofd
Ik ben er het laatste uur al zeker 2 tegen gekomenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
hee hoo there she goes
stom liedje in mn hoofd
Jij poste hier nietquote:
En hier word ik ook gek van. Wij aanbidden AJ? Jij dan niet? met al die slijmerige kots berichtjes alleen naar Hypo.quote:
Terechte klacht, bij alle filmpjes. ik wil gewoon nigger en fuck horenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Godver al die gecensureerde eminem-nummers. Fuck youtube zegPeep peep peep
Ik 9, nu ben ik stoer tochquote:
quote:
Niemand aanbidt mij hier, iedereen haat mequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij poste hier niet
[..]
En hier word ik ook gek van. Wij aanbidden AJ? Jij dan niet? met al die slijmerige kots berichtjes alleen naar Hypo.Misselijkmakend gewoon.
Ik groet haar alleen man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij poste hier niet
[..]
En hier word ik ook gek van. Wij aanbidden AJ? Jij dan niet? met al die slijmerige kots berichtjes alleen naar Hypo.Misselijkmakend gewoon.
Hypo omg hypoooquote:
Snel, haal heppie, meer vrolijkheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:47 schreef Hypocriet het volgende:
Jongens geen ruzie. Dan ben ik weer weg.
Flikker op man dat was twee keer gezegd en voor de grap omg,quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypo omg hypooo![]()
Wanneer gaan we meeten dan
![]()
:@
![]()
Het enige waar jij in je hele leven aan kan denken volgen mij.
Dat heb ik dus ook de hele tijd bij jou!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
Wat een simpele zielen zitter er hier tussen zeg
Wat jij wil man. Ik ga verder ook niet meer op je in. Dus quoten is ook niet nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Flikker op man dat was twee keer gezegd en voor de grap omg,
Doe normaal.
quote:
Heppie moet slapen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snel, haal heppie, meer vrolijkheid.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat jij wil man. Ik ga verder ook niet meer op je in. Dus quoten is ook niet nodig.
Wil je dat ie dat gaat doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik denk steeds dat die kat van Sof gaat ronddraaien, immer teleurstelling
quote:
Doei he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga ook weg trouwens, ben het ff zat. En totaal geen zin om mijn humeur te laten verzieken.![]()
Watjuhhhquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga ook weg trouwens, ben het ff zat. En totaal geen zin om mijn humeur te laten verzieken.![]()
Laat je niet kisten johquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Komt voor de baker, hihahoquote:
Ze zijn boos,omdat ik wel iets wat vaker post dezelfde post dan normaal.quote:
Tot laterquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
hee, eh, het gaat hier niet over mij hequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier dit post jij ook al heel vaak word ik dan boos nee
Ik gaf maar een voorbeeldquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hee, eh, het gaat hier niet over mij he
Jep. Dat is het helemaal hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze zijn boos,omdat ik wel iets wat vaker post dezelfde post dan normaal.
Gaan ze grappig doen en dan zeggen nee gaat niet over jou.
Zie je mn UI?!quote:
Jij was toch klaar met mij,waarom dan nog reageren?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep. Dat is het helemaal hoor.
jaaaquote:
Omdat iedereen weggaat door jou.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij was toch klaar met mij,waarom dan nog reageren?
Slaap lekkerquote:
okequote:
Krijgen jullie allemaal een stijve hier van,om hele originele grappen te maken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
ff eerlijk he roald krijg je hier nou een stijfe van?
Ksstttquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krijgen jullie allemaal een stijve hier van,om hele originele grappen te maken?
Gefeliciteerd nogmaalsquote:
Gefeliciteerd Manquote:
dankjewelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
Promi gefeliciteerd met je vriend
Serieuze post dit.
Ik dacht virtueel knuffelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Man
*geeft virtueel biertje*
Welterustenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef Taexon het volgende:
Danke allemaal
Nu weer poging tot slapen
Mag ook hoor. wat hij wilquote:
Gewoon alle 2, hebberig zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ook hoor. wat hij wilAl denk ik dat hij het biertje prefereert
Of ik probeer hem een biertje te voeren terwijl ik hem knuffel.quote:
Proostquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog 1 Stella en dan ga ik maar eens slapen
Mag ik kijken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ik probeer hem een biertje te voeren terwijl ik hem knuffel.
Meedoen.quote:
Obsessive–compulsive disorder?quote:
Bah, slootwater voor quasi-interligente homofiele wannabebierkennertjes die niet weten hoe een fatsoenlijk biertje moet smaken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog 1 Stella en dan ga ik maar eens slapen
Waarom zeg je dat zo random opeens?quote:
Hoes het met je humeur??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat zo random opeens?
Prima als jij je bek dicht houdtquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Voor tax, als hij er nog is
Leuk gemaakt hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk. Het is niet alleen irritant maar ook best wel weird zeg maarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat zo random opeens?
quote:
Ja echt super vet tochquote:
Betekent gewoon dat je obsessief en neurotisch bent toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Het is niet alleen irritant maar ook best wel weird zeg maar
ja klopt inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja echt super vet toch![]()
Die voor fokit is echt bijna hetzelfde
Haha het gaat om het idee en hij is leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja echt super vet toch![]()
Die voor fokit is echt bijna hetzelfde
Zo gek is dat toch niet? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor, zeker als je wat leuke afleiding zoekt als je dag toch al niet bijzonder wasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Ro-ald het volgende:
Je humeur laten verpesten door internet![]()
Stiekem nog welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
jepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha het gaat om het idee en hij is leuk
Ja, onnodig en vaak iets controleren bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat je obsessief en neurotisch bent toch?
alsjeblieftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem nog wel
Dankjee
Jij ook bedankt sv!
Nu weer poging tot slapen.. Maar me telefoon blijft trillen door stalkers op Fb.
Silence mode - on
Je bent ook zo populairquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem nog wel
Dankjee
Jij ook bedankt sv!
Nu weer poging tot slapen.. Maar me telefoon blijft trillen door stalkers op Fb.
Silence mode - on
Ik herken het wel. Maar niet dat ik er last van heb. Maar heb je er hulp voor dan ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, onnodig en vaak iets controleren bijvoorbeeld
Als ik nu van internet af ga dan ben ik gewoon zoals ik hoe ik in het echt ben hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor, zeker als je wat leuke afleiding zoekt als je dag toch al niet bijzonder was
Nee. Het is iets dat ik zelf moet oplossen. Het zal wel komen door bang zijn om iets te verliezen ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Maar niet dat ik er last van heb. Maar heb je er hulp voor dan ofzo?
Geef eens voorbeelden uit je dagelijks leven waaraan je dat kan herkennen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Het is iets dat ik zelf moet oplossen. Het zal wel komen door bang zijn om iets te verliezen ofzo
Helemaal goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik nu van internet af ga dan ben ik gewoon zoals ik hoe ik in het echt ben hoor
Meestal ben ik gewoon vrolijk
Ik kijk elke dag meerdere malen naar mijn bank apps. Heel triest, alsof het saldo steeds verandertquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden uit je dagelijks leven waaraan je dat kan herkennen dan?
Ja begrijp ik ook wel,ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal goed
Maar ik begrijp best dat voor sommige internet erg belangrijk is en sommmige mensen zijn gevoeliger dan anderen.
Dat kan ook gewoon betekenen dat geld gewoon een beetje erg veel voor je betekentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag meerdere malen naar mijn bank apps. Heel triest, alsof het saldo steeds verandert
Zal wel komen omdat ik niet zoveel meer om mensen geefquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon betekenen dat geld gewoon een beetje erg veel voor je betekentDat had je laatst ook laten blijken dus
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik niet zoveel meer om mensen geef
Slaap lekkerquote:
okequote:
slaap lekkerquote:
Beetje lang en persoonlijk verhaal. Komt ooit misschien wel een keerquote:
Ok. Ach hier op FOK! zijn wel meer mensen met een meer dan standaard levensverhaal dus ik kan niet zeggen dat ik je niet begrijpquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje lang en persoonlijk verhaal. Komt ooit misschien wel een keer
Deze boy heeft veel meegemaakt G.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje lang en persoonlijk verhaal. Komt ooit misschien wel een keer
Wat onthoud je dan niet? Hoe de oven werkt ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met dingen onthouden.
Daarom woon ik dus ook begeleid.
Ja zoals dat inderdaad, ik heb in een maand pas geleerd hoe de wasmachine werkt en zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat onthoud je dan niet? Hoe de oven werkt ofzoof hoe moet ik dat zien
Normen en waarde, omgangsregels enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat onthoud je dan niet? Hoe de oven werkt ofzoof hoe moet ik dat zien
Oke, maar je moeder of iemand anders kan toch ook leren hoe je dat allemaal doetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zoals dat inderdaad, ik heb in een maand pas geleerd hoe de wasmachine werkt en zo.
Koken gaat wel goed als ik echt goed op de verpakking lees wat ik moet doen.
GayGay ik ben nu serieus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Normen en waarde, omgangsregels enzo
Ik wou gewoon graag het huis uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, maar je moeder of iemand anders kan toch ook leren hoe je dat allemaal doet
nu begin jij he, dat weet je.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Niks mis met de TT
Oh, en daarom wordt Ro-ald al 6 maandenlang boos op me om een meet, hij vergeet het gewoon iedere keer, nu kan ik echt gaan slapen
wij net ook. je kwam in de eerste instantie gewoon hier om te zuigen dat je nu serieus bent zal mij een worst wezenquote:
Maar, zoals ik al zei, kan iemand anders je dat toch ook wel leren, als voordat je uit huis ging?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wou gewoon graag het huis uit.
Ik ben wel blij hoor dat ik die begeleiding krijg.
Over een paar jaar woon ik echt op mijzelf.
ze heeft wel gelijk. snap ook totaal niet wat dit met het hele gedoe te maken heeft. Probleem ligt eerder bij zijn manier van omgang dan het feit dat hij dingen vergeet.quote:
Mijn ouders hebben dat echt niet echt geleerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar, zoals ik al zei, kan iemand anders je dat toch ook wel leren, als voordat je uit huis ging?
Wat heb je dan? Korsakoff?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat echt niet echt geleerd.
Gescheiden ouders vanaf groep 8.
Nee oke, maar dat kunnen ze wel doen lijkt me. maarja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ouders waren gescheiden toen ik 2 was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat Korsakoff is?quote:
Ja maar van je ouders hoor je wel dingen te leren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ouders waren gescheiden toen ik 2 was.
Big deal.
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
Waarom heb ik "Op Een Onbewoond Eiland" in mn hoofd
Korsakoff is een ook een hardcore dj volgens mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat Korsakoff is?
haahahah ja.quote:
Vooral ook mijn reactie negeren. Maakt het alleen maar meer duidelijk dat jij gewoon een troll bent.quote:
Ken ik niet, sorryquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
haahahah ja.
Ik loop met een voet op de stoep, en een voet in de goot. En als ik dat niet doe, dan ga ik morgen dood. Dat liedje vond ik zo leuk
Ja de lekkerste hardcore DJ van nederland!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat Korsakoff is?
Ik zou jou graag eens op een meet of waar dan ook tegenkomen. Lijkt me meer dan leuk zelfsquote:
Klopt. En dat kan je op jouw leeftijd nog niet hebben denk ik. Of je moet op je 5de al hardcore gedronken hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Korsakoff is een ook een hardcore dj volgens mij
Maar korsakoff krijg je van alcohol toch?
Rustig op je beurt wachten, niet zo boosjes doen. Jij komt ook aan de beurt hoor!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral ook mijn reactie negeren. Maakt het alleen maar meer duidelijk dat jij gewoon een troll bent.
Klopt, mijne hebben dat ook nooit gedaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar van je ouders hoor je wel dingen te leren.
Dat hebben ze bij mij nog nooit echt gedaan.
Nee dat heb ik dus niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En dat kan je op jouw leeftijd nog niet hebben denk ik. Of je moet op je 5de al hardcore gedronken hebbenMeestal begint dat begin 40 op te spelen. Je moet je wel echt 10 jaar lang zwaar kapot zuipen elke week om dat te krijgen.
Ja zeker weten, Utrecht centraal 3 uur vannacht?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou jou graag eens op een meet of waar dan ook tegenkomen. Lijkt me meer dan leuk zelfs
Ik heb een test gedaan waaruit blijkt dat ik wat zwakker beschaafd ben dan de gemiddelde mens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, mijne hebben dat ook nooit gedaan.
Maar dan kan je toch normen&waarde hebben en normaal met mensen omgaan.
Misschien niet leuk om te horen of iets. Maar ik denk eerder als ik jou zo zie, en hoe je op andere mensen reageert. reacties interpreteert. dingen te snel persoonlijk opneemt dat je eerder een vorm van autisme hebt.quote:
Hoe oud ben je eigenlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een test gedaan waaruit blijkt dat ik wat zwakker beschaafd ben dan de gemiddelde mens.
Daarom heb ik nu een uitkering en woon ik begeleid.
Ik vind niet dat je dit zomaar kan zeggen. Je kent hem niet eens, alleen maar via internet en daar kan alles ook nog anders opgevat worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet leuk om te horen of iets. Maar ik denk eerder als ik jou zo zie, en hoe je op andere mensen reageert. reacties interpreteert. dingen te snel persoonlijk opneemt dat je eerder een vorm van autisme hebt.
En dat heeft dus niks met normen en waarden te maken. Gewoon met sociaal vlak.
Als ik autisme had dan had ik dat wel gehoord van die test.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet leuk om te horen of iets. Maar ik denk eerder als ik jou zo zie, en hoe je op andere mensen reageert. reacties interpreteert. dingen te snel persoonlijk opneemt dat je eerder een vorm van autisme hebt.
En dat heeft dus niks met normen en waarden te maken. Gewoon met sociaal vlak.
Zwakker begaafd zijn heeft als nog niks te maken hoe je mensen behandelt, wel dat je dingen verkeerd opvat, dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een test gedaan waaruit blijkt dat ik wat zwakker beschaafd ben dan de gemiddelde mens.
Daarom heb ik nu een uitkering en woon ik begeleid.
Ik zou niet weten waarom ik dit niet zou kunnen zeggen. Ik wil hem echt niet de grond in duwen hoor, maar als je dat zou laten onderzoeken zou je best veel vooruitgang kunnen boeken. Als hij er in het dagelijks leven ook last van heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je dit zomaar kan zeggen. Je kent hem niet eens, alleen maar via internet en daar kan alles ook nog anders opgevat worden.
Eens,ik ben al blij dat ik twee diploma's hebquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zwakker begaafd zijn heeft als nog niks te maken hoe je mensen behandelt, wel dat je dingen verkeerd opvat, dat geef ik toe.
Maar al doe je vmbo, normaal mensen behandelen is niet zo moeilijk.
Je kunt het wel zeggen, maar ik vind niet dat je hem via internet kunt beoordelen en dat soort dingen zo zeker kan uitspreken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik dit niet zou kunnen zeggen. Ik wil hem echt niet de grond in duwen hoor, maar als je dat zou laten onderzoeken zou je best veel vooruitgang kunnen boeken. Als hij er in het dagelijks leven ook last van heeft.
Merk je in het echt nooit dat je soms dingen anders opvat dan hoe andere dat doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik autisme had dan had ik dat wel gehoord van die test.
Mijn neefje is autistisch,maar ik zie geen zelfde problemen als ik heb.
Ik heb ook gewoon een sociaal leven buiten internet(niet om stoer te doen).
Ik oordeel toch niet? Ik zeg `ik denk'' Dat sluit dus al uit dat ik oordeelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt het wel zeggen, maar ik vind niet dat je hem via internet kunt beoordelen en dat soort dingen zo zeker kan uitspreken.
Hmm ja okee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik oordeel toch niet? Ik zeg `ik denk'' Dat sluit dus al uit dat ik oordeel
Nou ja soms vind ik echt moeilijk om nee te zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merk je in het echt nooit dat je soms dingen anders opvat dan hoe andere dat doen?
wat is erquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:37 schreef msacras het volgende:
Nou jongens. Men heeft het altijd wel over het "onderbuikgevoel", maar zelf had ik er geen echte ervaring mee. Nu dus wel. Godverdomme man.
ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eens,ik ben al blij dat ik twee diploma's heb
Ik weet het niet. Maar ja wat is 'normaal zijn' tegenwoordig heeft iedereen wel wat
Wat voor onderzoek heb je gehad dan? Want voor autisme word je meestal apart onderzocht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou ja soms vind ik echt moeilijk om nee te zeggen.
Ik begrijp ook wel dat ik soms dingen echt te serieus opneem terwijl het niet zo is.
Algemene normen&waarde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eens,ik ben al blij dat ik twee diploma's heb
Ik weet het niet. Maar ja wat is 'normaal zijn' tegenwoordig heeft iedereen wel wat
Sup?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:37 schreef msacras het volgende:
Nou jongens. Men heeft het altijd wel over het "onderbuikgevoel", maar zelf had ik er geen echte ervaring mee. Nu dus wel. Godverdomme man.
Dat kan ik begrijpen ja dat je geen respect voor mij hebquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Algemene normen&waarde.
Maar mijn punt is, dat je mij niet normaal behandelde enkel omdat ik zei dat ik niet wou meeten, meteen was het achter mijn rug om mij uitschelden en blokkeren(ik zit er niet mee), dus jij behandelt me niet normaal vind ik. Dus dan kan je ook verwachten dat ik jou ook niet normaal ga behandelen.
Respect voor elkaar, dat is belangrijk. Maar op dit moment heb ik dat echt niet voor jou.
Nou kijk, ik heb de afgelopen weken best wel vaak last van m'n ex en ik werd gek van 'm, en ik dacht laatst bij mezelf dat ik misschien ietwat overdrijf en redelijk normaal tegen 'm moet gaan praten. Toen begon hij een kwartiertje geleden tegen me te praten op fb chat (surprise surprisequote:
Dientjequote:
Mooi, en ik zou ook nooit respect voor jou hebben als jij, een volwassen man, 10x over iets begint wat al in 't verleden is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen ja dat je geen respect voor mij heb
Ik heb zeg maar een test gedaan voor taal,daar was ik wel redelijk goed in en gewoon net zoals de gemiddelde Nederlander. Ook een algemene test gedaan ook zoals de gemiddelde Nederlander. Maar met dingen onthouden en zo daar heb ik moeite mee. Wiskunde hoefde ik dus ook niet te slagen voor mijn examen. En het was volgens mij inderdaad een test bij de psycholoog. Kan je aanvragen via je huisartsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek heb je gehad dan? Want voor autisme word je meestal apart onderzocht.
Bij een psycholoog?
Gewoon een soort IQ-test dus? Maar hoe hebben hun beoordeelt dat jij wat minder begaafd bent dan een ander dan?Als je op bijna alle vlakken gemiddeld scoortquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb zeg maar een test gedaan voor taal,daar was ik wel redelijk goed in en gewoon net zoals de gemiddelde Nederlander. Ook een algemene test gedaan ook zoals de gemiddelde Nederlander. Maar met dingen onthouden en zo daar heb ik moeite mee. Wiskunde hoefde ik dus ook niet te slagen voor mijn examen. En het was volgens mij inderdaad een test bij de psycholoog. Kan je aanvragen via je huisarts
Mannen hebben altijd nog iets kinderlijks in zich hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooi, en ik zou ook nooit respect voor jou hebben als jij, een volwassen man, 10x over iets begint wat al in 't verleden is.
Dat wou ik even zeggen.
That's all.
Is het dan niet handig als je dat gewoon tegen hem zegt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou kijk, ik heb de afgelopen weken best wel vaak last van m'n ex en ik werd gek van 'm, en ik dacht laatst bij mezelf dat ik misschien ietwat overdrijf en redelijk normaal tegen 'm moet gaan praten. Toen begon hij een kwartiertje geleden tegen me te praten op fb chat (surprise surprise) en gelijk kreeg ik dus het beroemde onderbuikgevoel, in een heel negatieve zin ofzo, dat ik absoluut niet wou dat hij nog contact me zocht. Dat is sowieso wat ik al vond de afgelopen tijd want hij gaat echt te ver zo, maar nu weet ik het zeker, ik moet het geen 2e kans meer geven (en dan bedoel ik niet weer iets met m nemen, maar een 2e kans als in nog met 'm praten irl, want dat moeten we eigenlijk nog wel een keer doen maar ik wil niet). Ach ach wat een moeilijkheden.
Klopt, maar het ligt iets ingewikkelder. Ik DM wel evenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Msacras, gewoon laten gaan joh, is niet voor niks jouw ex, hij is het niet waard.
Al snap ik wel dat het moeilijk is
Daar ben ik te aardig voorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Is het dan niet handig als je dat gewoon tegen hem zegt?
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Msacras, gewoon laten gaan joh, is niet voor niks jouw ex, hij is het niet waard.
Al snap ik wel dat het moeilijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zeg maar niet meerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:41 schreef msacras het volgende:
Beetje vaag verhaal I know maar het is ingewikkeld en ik ben te moe om alles uit te leggen. Sowieso kan ik het niet echt uitleggen dat gevoel, zo vreemd.
Ze kijken zeg maar op hoeveel procent voor je in aanmerking komt voor een Wajong uitkeringquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een soort IQ-test dus? Maar hoe hebben hun beoordeelt dat jij wat minder begaafd bent dan een ander dan?Als je op bijna alle vlakken gemiddeld scoort
ohquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:44 schreef Chocoprince het volgende:
Jongens ik ben eventjes 2 minuten weg, laat de lapo voor mij achter aub!
is goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Daar ben ik te aardig voorik DM even het verhaal
Ik heb ook een Wajong-uitkering en ik zit qua intelligentie op HBO-niveau.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze kijken zeg maar op hoeveel procent voor je in aanmerking komt voor een Wajong uitkering
Ik had iets meer dan 60% en je moet 100% hebben,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |