FOK-it heb ik ooit iets verkeerds tegen jou gezegd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen ben je echt een simpele ziel en dan mag je die opbouwende kritiek die ik je stuurde gister zien als teruggenomen.
Ach, je kon toch die ene keer wel laten schieten en gewoon in je warm bed blijven liggenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, was vergeten tanden poetsen
En dat heeft wat met twitter te maken ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, een vriend van mij was gisteren op tv
Facebook over twitter dat dan weer wel. jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, zit meer op facebook
Als jij meer volgers heb dan ik kom ik hier NOOIT meerquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:29 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen waarom iemand jou zou volgen??
Nee kan niet, moet voor mijn gebit zorgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ach, je kon toch die ene keer wel laten schieten en gewoon in je warm bed blijven liggen
Altijd als ik skaf ga slapen pass ik de badkamer om te poetsen
Hoezo? Ben je dan op je te kleine pik getrapt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij meer volgers heb dan ik kom ik hier NOOIT meer
zeker, ik heb facebookquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Facebook over twitter dat dan weer wel. ja
Mij welquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
Andersom lijkt me ook geen verkeerde deal trouwens
Dat begrijp ik. Zegt genoeg. Thanks!quote:
Ik beide, maar met twitter doe ik nietsquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, ik heb facebook
Hoeveel likes heb je op jouw profielfoto?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, ik heb facebook
Ja, wil je dat we shades dragen nadat je lacht?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee kan niet, moet voor mijn gebit zorgen
2 maarquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoeveel likes heb je op jouw profielfoto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |