Geen idee eigenlijk. Het is niet alleen irritant maar ook best wel weird zeg maarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat zo random opeens?
quote:
Ja echt super vet tochquote:
Betekent gewoon dat je obsessief en neurotisch bent toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Het is niet alleen irritant maar ook best wel weird zeg maar
ja klopt inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja echt super vet toch![]()
Die voor fokit is echt bijna hetzelfde
Haha het gaat om het idee en hij is leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja echt super vet toch![]()
Die voor fokit is echt bijna hetzelfde
Zo gek is dat toch niet? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor, zeker als je wat leuke afleiding zoekt als je dag toch al niet bijzonder wasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Ro-ald het volgende:
Je humeur laten verpesten door internet![]()
Stiekem nog welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Voor tax, als hij er nog is
jepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha het gaat om het idee en hij is leuk
Ja, onnodig en vaak iets controleren bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat je obsessief en neurotisch bent toch?
alsjeblieftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem nog wel
Dankjee
Jij ook bedankt sv!
Nu weer poging tot slapen.. Maar me telefoon blijft trillen door stalkers op Fb.
Silence mode - on
Je bent ook zo populairquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiekem nog wel
Dankjee
Jij ook bedankt sv!
Nu weer poging tot slapen.. Maar me telefoon blijft trillen door stalkers op Fb.
Silence mode - on
Ik herken het wel. Maar niet dat ik er last van heb. Maar heb je er hulp voor dan ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, onnodig en vaak iets controleren bijvoorbeeld
Als ik nu van internet af ga dan ben ik gewoon zoals ik hoe ik in het echt ben hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoor, zeker als je wat leuke afleiding zoekt als je dag toch al niet bijzonder was
Nee. Het is iets dat ik zelf moet oplossen. Het zal wel komen door bang zijn om iets te verliezen ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Maar niet dat ik er last van heb. Maar heb je er hulp voor dan ofzo?
Geef eens voorbeelden uit je dagelijks leven waaraan je dat kan herkennen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Het is iets dat ik zelf moet oplossen. Het zal wel komen door bang zijn om iets te verliezen ofzo
Helemaal goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik nu van internet af ga dan ben ik gewoon zoals ik hoe ik in het echt ben hoor
Meestal ben ik gewoon vrolijk
Ik kijk elke dag meerdere malen naar mijn bank apps. Heel triest, alsof het saldo steeds verandertquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden uit je dagelijks leven waaraan je dat kan herkennen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |