Maar, zoals ik al zei, kan iemand anders je dat toch ook wel leren, als voordat je uit huis ging?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wou gewoon graag het huis uit.
Ik ben wel blij hoor dat ik die begeleiding krijg.
Over een paar jaar woon ik echt op mijzelf.
ze heeft wel gelijk. snap ook totaal niet wat dit met het hele gedoe te maken heeft. Probleem ligt eerder bij zijn manier van omgang dan het feit dat hij dingen vergeet.quote:
Mijn ouders hebben dat echt niet echt geleerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar, zoals ik al zei, kan iemand anders je dat toch ook wel leren, als voordat je uit huis ging?
Wat heb je dan? Korsakoff?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat echt niet echt geleerd.
Gescheiden ouders vanaf groep 8.
Nee oke, maar dat kunnen ze wel doen lijkt me. maarja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ouders waren gescheiden toen ik 2 was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat Korsakoff is?quote:
Ja maar van je ouders hoor je wel dingen te leren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ouders waren gescheiden toen ik 2 was.
Big deal.
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
Waarom heb ik "Op Een Onbewoond Eiland" in mn hoofd
Korsakoff is een ook een hardcore dj volgens mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat Korsakoff is?
haahahah ja.quote:
Vooral ook mijn reactie negeren. Maakt het alleen maar meer duidelijk dat jij gewoon een troll bent.quote:
Ken ik niet, sorryquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
haahahah ja.
Ik loop met een voet op de stoep, en een voet in de goot. En als ik dat niet doe, dan ga ik morgen dood. Dat liedje vond ik zo leuk
Ja de lekkerste hardcore DJ van nederland!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat Korsakoff is?
Ik zou jou graag eens op een meet of waar dan ook tegenkomen. Lijkt me meer dan leuk zelfsquote:
Klopt. En dat kan je op jouw leeftijd nog niet hebben denk ik. Of je moet op je 5de al hardcore gedronken hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Korsakoff is een ook een hardcore dj volgens mij
Maar korsakoff krijg je van alcohol toch?
Rustig op je beurt wachten, niet zo boosjes doen. Jij komt ook aan de beurt hoor!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral ook mijn reactie negeren. Maakt het alleen maar meer duidelijk dat jij gewoon een troll bent.
Klopt, mijne hebben dat ook nooit gedaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar van je ouders hoor je wel dingen te leren.
Dat hebben ze bij mij nog nooit echt gedaan.
Nee dat heb ik dus niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En dat kan je op jouw leeftijd nog niet hebben denk ik. Of je moet op je 5de al hardcore gedronken hebbenMeestal begint dat begin 40 op te spelen. Je moet je wel echt 10 jaar lang zwaar kapot zuipen elke week om dat te krijgen.
Ja zeker weten, Utrecht centraal 3 uur vannacht?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou jou graag eens op een meet of waar dan ook tegenkomen. Lijkt me meer dan leuk zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |