Ja begrijp ik ook wel,ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal goed
Maar ik begrijp best dat voor sommige internet erg belangrijk is en sommmige mensen zijn gevoeliger dan anderen.
Dat kan ook gewoon betekenen dat geld gewoon een beetje erg veel voor je betekentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag meerdere malen naar mijn bank apps. Heel triest, alsof het saldo steeds verandert
Zal wel komen omdat ik niet zoveel meer om mensen geefquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon betekenen dat geld gewoon een beetje erg veel voor je betekentDat had je laatst ook laten blijken dus
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik niet zoveel meer om mensen geef
Slaap lekkerquote:
okequote:
slaap lekkerquote:
Beetje lang en persoonlijk verhaal. Komt ooit misschien wel een keerquote:
Ok. Ach hier op FOK! zijn wel meer mensen met een meer dan standaard levensverhaal dus ik kan niet zeggen dat ik je niet begrijpquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje lang en persoonlijk verhaal. Komt ooit misschien wel een keer
Deze boy heeft veel meegemaakt G.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje lang en persoonlijk verhaal. Komt ooit misschien wel een keer
Wat onthoud je dan niet? Hoe de oven werkt ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met dingen onthouden.
Daarom woon ik dus ook begeleid.
Ja zoals dat inderdaad, ik heb in een maand pas geleerd hoe de wasmachine werkt en zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat onthoud je dan niet? Hoe de oven werkt ofzoof hoe moet ik dat zien
Normen en waarde, omgangsregels enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat onthoud je dan niet? Hoe de oven werkt ofzoof hoe moet ik dat zien
Oke, maar je moeder of iemand anders kan toch ook leren hoe je dat allemaal doetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zoals dat inderdaad, ik heb in een maand pas geleerd hoe de wasmachine werkt en zo.
Koken gaat wel goed als ik echt goed op de verpakking lees wat ik moet doen.
GayGay ik ben nu serieus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Normen en waarde, omgangsregels enzo
Ik wou gewoon graag het huis uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, maar je moeder of iemand anders kan toch ook leren hoe je dat allemaal doet
nu begin jij he, dat weet je.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Niks mis met de TT
Oh, en daarom wordt Ro-ald al 6 maandenlang boos op me om een meet, hij vergeet het gewoon iedere keer, nu kan ik echt gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |