Snel, haal heppie, meer vrolijkheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:47 schreef Hypocriet het volgende:
Jongens geen ruzie. Dan ben ik weer weg.
Flikker op man dat was twee keer gezegd en voor de grap omg,quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypo omg hypooo![]()
Wanneer gaan we meeten dan
![]()
:@
![]()
Het enige waar jij in je hele leven aan kan denken volgen mij.
Dat heb ik dus ook de hele tijd bij jou!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
Wat een simpele zielen zitter er hier tussen zeg
Wat jij wil man. Ik ga verder ook niet meer op je in. Dus quoten is ook niet nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Flikker op man dat was twee keer gezegd en voor de grap omg,
Doe normaal.
quote:
Heppie moet slapen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snel, haal heppie, meer vrolijkheid.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat jij wil man. Ik ga verder ook niet meer op je in. Dus quoten is ook niet nodig.
Wil je dat ie dat gaat doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik denk steeds dat die kat van Sof gaat ronddraaien, immer teleurstelling
quote:
Doei he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga ook weg trouwens, ben het ff zat. En totaal geen zin om mijn humeur te laten verzieken.![]()
Watjuhhhquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga ook weg trouwens, ben het ff zat. En totaal geen zin om mijn humeur te laten verzieken.![]()
Laat je niet kisten johquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Komt voor de baker, hihahoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |