Sweet bedankt!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef Giku het volgende:
[..]
Overigens, voor iedereen hier die nog RG2 moet doen, heb deze even geüpload:
http://www.filedropper.com/crashcourseromeinsrecht20090101
Heb hem van RobertoCarlos (gast die hier vroeger nog wel eens postte), mede de reden dat ik dat tentamen heb gehaald!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:13 schreef Monnet het volgende:
Weinig dingen waar ik zo stapelgek van word als van de Leidraad voor juridische auteurs.
Dat gezanik over onnodige spaties in voetnoten.
De aanschaf van een vinyl plaat of een concertkaartje is behoorlijk specifiek. De vinyl markt is relatief groot, maar absoluut heel klein (interessante reportage over in de Nieuwe Revu van een paar edities geleden). De aanschaf van 9 cd's (a 15 tot 20 euro) naar de aanschaf van bijv 3 kaartjes (van 50 euro) lijkt qua uitgaven niet veel uit te maken. De verdeling van het geld is echter een stuk schever. De drempel om naar een concert van een artiest te gaan is veel hoger dan het voorheen was om een muziekproduct te kopen. Veel artiesten die voorheen wel inkomsten hadden op basis van het gebruik van hun muziek zijn die nu verloren,.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over het eerste heb je helemaal gelijk. Dat tweede... Ik weet het niet. Een dergelijk onderzoek bestaat niet, en ik heb geen andere gegevens dan die van mijzelf, maar als ik kijk naar het bedrag dat ik uitgeef aan concerttickets en vinyl/cd's op basis van muziek die ik via illegale downloads ken is de balans toch redelijk goed. Hoewel ik natuurlijk geen representatieve muziekliefhebber ben.
Alleen voor okt - dec toch? Je hebt nu ook weer nieuwe credits gekregen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:02 schreef Paxcon het volgende:
Waarom schrijft die kutjoho 5 euro af... In oktober heb ik al voor een jaar betaald.
Ik heb 0 credits volgens de site..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Alleen voor okt - dec toch? Je hebt nu ook weer nieuwe credits gekregen.
Dat is idd niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb 0 credits volgens de site..
En ik heb dus 15 euro voor 3 maand betaald?
True maar ik wil graag 15.000 euro ofzo hebben na m'n studie zodat ik dik 1 jaar weg kanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Met de helft kom je er ook wel. Mij lukte het in ZO-Azië met ongeveer 1.000PM, en dan zat ik niet eens in verschrikkelijke kroketten. Meestal iets met airco.
Ik heb wel geleend. Heb altijd alles zelf moeten betalen en ik weigerde om tijdens m'n studententijd mega karig te gaan leven
edit: er hoort krotten te staan, maar kroketten is wel zo dom dat ik het niet eens weg ga halen.
Geniaal woord. 'Kutjoho'.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:02 schreef Paxcon het volgende:
Waarom schrijft die kutjoho 5 euro af... In oktober heb ik al voor een jaar betaald.
kniepert, beetje gas besparenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef Tchock het volgende:
Godverdomme wat is het koud in huis.Thermostaat zegt 14 graden maar ik denk dat het kouder is
Bart? Of tiesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef Aurelius. het volgende:
Hallon jongens wat vinden jullie van mijn nieuwe account
gr gr
Hallon aurelius jij bent een kwaliteits userquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef Aurelius. het volgende:
gr gr
Wat is er verwarrend aan gr gr?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar de gr gr is verwarrend. Waarom een nieuw account?
Omdat ik daar eens aan toe ben en deze user mijn persoonlijkheid reflecteert, speciaal voor deze SC gemaaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar de gr gr is verwarrend. Waarom een nieuw account?
Dankje bartquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hallon aurelius jij bent een kwaliteits user
gr gr
Misschien heet ik wel helemaal geen bartquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Omdat ik daar eens aan toe ben en deze user mijn persoonlijkheid reflecteert, speciaal voor deze SC gemaakt
[..]
Dankje bart
Ha noviet en mede RUG'er.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef Aurelius. het volgende:
gr gr
Mensen die niet RUGquote:
Ja, kan prima. Het gaat alleen fout als je nu een ban krijgt op je andere account.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:05 schreef Aurelius. het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het kon/mag maar met een ander email adres lukt het gewoon.
Tchockquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef Tchock het volgende:
Nu kunnen we naast HD-grapjes ook lachen om hoe fantasties een nieuw account is
Het wordt hier echt zon geleerden-groepjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind het een verbetering to be honest.
Oh okequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
In het VI topic zal ik gewoon als Ties posten wees maar gerust
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het wordt hier echt zon geleerden-groepje
Zal ik ook een account aanmaken met een kekke Griek of Romein als naam?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in de Romeinse geschiedenis/recht maar ben zeker niet geleerd er in en weet er ook niet belachelijk veel over hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is wel ballotage.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik ook een account aanmaken met een kekke Griek of Romein als naam?
Waarom verwarming uit doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef Tchock het volgende:
Zo, eindelijk begint het hier wat behaaglijker te wordenZodra ik een eigen huis heb gaat de verwarming dus niet meer uit overdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |