Misschien heet ik wel helemaal geen bartquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Omdat ik daar eens aan toe ben en deze user mijn persoonlijkheid reflecteert, speciaal voor deze SC gemaakt
[..]
Dankje bart
Ha noviet en mede RUG'er.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef Aurelius. het volgende:
Hallon jongens wat vinden jullie van mijn nieuwe account
gr gr
Mensen die niet RUGquote:
Ja, kan prima. Het gaat alleen fout als je nu een ban krijgt op je andere account.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:05 schreef Aurelius. het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het kon/mag maar met een ander email adres lukt het gewoon.
Tchockquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:04 schreef Tchock het volgende:
Nu kunnen we naast HD-grapjes ook lachen om hoe fantasties een nieuw account is
Het wordt hier echt zon geleerden-groepjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind het een verbetering to be honest.
Oh okequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
In het VI topic zal ik gewoon als Ties posten wees maar gerust
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het wordt hier echt zon geleerden-groepje
Zal ik ook een account aanmaken met een kekke Griek of Romein als naam?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in de Romeinse geschiedenis/recht maar ben zeker niet geleerd er in en weet er ook niet belachelijk veel over hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is wel ballotage.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik ook een account aanmaken met een kekke Griek of Romein als naam?
Waarom verwarming uit doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef Tchock het volgende:
Zo, eindelijk begint het hier wat behaaglijker te wordenZodra ik een eigen huis heb gaat de verwarming dus niet meer uit overdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |