quote:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef henkde_j het volgende:
Manuela is zo'n te oude vrouw die bij een tentfeest tegen je aan gaat dansen
Ze mag best tegen mij aan dansen hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef henkde_j het volgende:
jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef henkde_j het volgende:
zoies\tsquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef henkde_j het volgende:
Hilarisch!!! Raap me op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef alors het volgende:
[..]Ik zag een paar weken geleden iemand die op het balkon van zijn flat KUT had gemaakt met zo'n lichtslang
Ze loopt er wel vaker raar bij, dus ik vind het gewoon wel bij haar passenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij haar staat het ook belachelijk.
Ja die heeft er een tijdje gewoond zelfs.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Manuela is toch ook een van de woonboot gangers van Jeroen Pauw ?
In gewoond?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die heeft er een tijdje gewoond zelfs.
ingewoond terwijl ze uitgewoond werd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:15 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
In gewoond?
Of uitgewoond.
Yep, na de 2e week mocht ze op het logeerbed gaan slapen. Jeroen was bezig om zijn lijstje verder af te werken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die heeft er een tijdje gewoond zelfs.
Even de stootkussens uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
ingewoond terwijl ze uitgewoond werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |