Weer zo'n BNN-ding.quote:
Misschien kunnen ze het programma beter "De wereld fietst door" noemenquote:
Ik niet, heb niet eens een fiets.quote:
Kun je wel fietsen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik niet, heb niet eens een fiets.
Wielrennen is niet echt een vrouwensport toch? Ik ken iig geen vrouwen die dat doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zie niet wat daar bijzonder aan is..
Ja wie is dat niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Manuela Kemp is een leuke vrouw. Zij is de ex van Jeroen Pauw.
Denk het wel, dat verleer je niet toch?quote:
Heb je ook een kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik niet, heb niet eens een fiets.
leontien van moorselquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wielrennen is niet echt een vrouwensport toch? Ik ken iig geen vrouwen die dat doen.
Dat hebben fietsende vrouwen toch juist?quote:
Daar heb je een punt en een dikke meut meestal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat hebben fietsende vrouwen toch juist?
Ik moest een zuurstoffles uit de kast halen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk eens aan, een grapje voor te lachen.
Ik dacht het.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat hebben fietsende vrouwen toch juist?
Ik ook, en die gebruik ik nu alleen als het mooi weer isquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
ik heb nog steeds dezelfde fiets sinds mijn 12de
aluminium hequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Leuk design. Jammer van de lasnaden.
Dwergquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
ik heb nog steeds dezelfde fiets sinds mijn 12de
Kom jij überhaupt weleens je huis uit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen fiets.
Steve Jobsomg het is een iFiets
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef starla het volgende:
Lol, afgelopen 2 jaar in Parijs, Londen en NY geweest en totaal 5 fietsers gezien ofzo
Blijft Nederlands...
Je blijft van Karina afquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom jij überhaupt weleens je huis uit?
Katie isquote:
Dan schijt ie hem onder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Pietepietje het volgende:
Wat nu als je een condor een fiets geeft?
Ja man ik ga naar mijn werk en weer terugquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Kom jij überhaupt weleens je huis uit?
Goede vraagquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Pietepietje het volgende:
Nee dan vliegt 'ie er vandoorquote:
Krijg je con(ta)dor?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Pietepietje het volgende:
Je kan beter voor een Azor gaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Copycat het volgende:
VanMoof.
Als mijn Kronan op is, wil ik er zo eentje. Ook al zegt mijn fietsenmaker dat ik beter voor een degelijke Batavus kan gaan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |