Nee joh. Twee maanden max.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Re het volgende:
[..]
dan ga je zelf 15 jaar het gevang in... nee dat is nuttig
Ja hoort, jij wel. Enkel al dat je dit op kunt schrijven geeft al aan dat je zelf ook niet helemaal 100% bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Boeiend wat die jongens vreselijk vinden, en die mismaakte bloedlijn van ze ook. Dat is het risico wat je neemt als je zoiets flikt. Als die familie slim is distantiėren zij zich van dat kind. Het had mijn kind niet hoeven zijn in ieder geval, ik had hem zijn benen tot splinters geslagen en gehandicapt bij het politiebureau achtergelaten. Misschien zou ik het nog filmen ook, voor het collectief.
nee en hoewel ik het meyt hem eens wil zijn dat een achterneef 3x verwijdert met dezelfde achternaam geen last van dit hoeft te ondervinden./quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat je het niet zo heel handig hebt neergezet he.
Jij bent Gelly zie ik net. De grootste labielo van fok. Laat mij niet lachen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja hoort, jij wel. Enkel al dat je dit op kunt schrijven geeft al aan dat je zelf ook niet helemaal 100% bent.
Nou... ik had het niet zo rigoureus aangepakt maar ik weet zeker dat mijn vader mij eigenhandig bij het politiebureau zou hebben afgeleverd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Boeiend wat die jongens vreselijk vinden, en die mismaakte bloedlijn van ze ook. Dat is het risico wat je neemt als je zoiets flikt. Als die familie slim is distantiėren zij zich van dat kind. Het had mijn kind niet hoeven zijn in ieder geval, ik had hem zijn benen tot splinters geslagen en gehandicapt bij het politiebureau achtergelaten. Misschien zou ik het nog filmen ook, voor het collectief.
Wat jij wil, internetheld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een slappe zak bent. Ik niet.
of je moet zorgen dat je niet gefilmd wordt natuurlijk...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, misschien denk je dan voortaan even na, voordat je iemand zomaar total loss slaat en dat niet alleen, misschien doen sommige anderen dat nu ook wel. Wellicht werkt het dus wel preventief
de rest lijken me gewoon meelopersquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef Re het volgende:
maar er is er dus een die uit is op de dood van het slachtoffer als ik het goed begrijp... of die andere 7 ook?
Hahahaha, natuurlijk niet. 40 uurtjes schoffelen max. Hell, als je je kind nog even een paar keer flink anaal penetreerd mag je gewoon in huis blijven wonen want dat is beter voor het kind.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Re het volgende:
[..]
dan ga je zelf 15 jaar het gevang in... nee dat is nuttig
Gelly doe even normaal, je kan zelf ook tellen dat het er 8 waren. Sterker nog, het gifje staat hier ook al geplaatst.quote:
+ mag wel wat lessen in zelfbeheersing krijgen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Diegene die 8 trappen geeft op het hoofd van het weerloze slachtoffer is idd uit op de dood van het slachtoffer ja.
Dat is je lievelingswoordje he? Heb je nog meer te bieden dan dit en je standaard homo-erotische posts?quote:
Nou... denk het niet. Je mag in dit land stelen, verkrachten, mishandelen en moorden maar wat je niet mag is voor eigen rechter spelen. Daar hebben rechters echt een hekel aan want dan kom je aan hun bestaansrecht en dat verdient STRAF (in hoofdletters).quote:
True, maar zeker steeds meer uitgaansgebieden staan onder cameratoezicht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
of je moet zorgen dat je niet gefilmd wordt natuurlijk...
15 jaar max, zware mishandleing 12 jaar + gericht tegen familie = 1/3 hoger dus 15 jaarquote:
nee?quote:
Die agressieve kutfiets ook ...en dan zo'n burger die er iets van durft te zeggen als je andermans goed in elkaar traptquote:Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders.
Nope, dat bewaar ik wel voor hen die waardig genoeg zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is je lievelingswoordje he? Heb je nog meer te bieden dan dit en je standaard homo-erotische posts?
Heb jij meer te bieden dan dit soort bullshit posts?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is je lievelingswoordje he? Heb je nog meer te bieden dan dit en je standaard homo-erotische posts?
nopequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee?
[..]
Die agressieve kutfiets ook ...en dan zo'n burger die er iets van durft te zeggen als je andermans goed in elkaar trapt
Heel begrijpelijk en sypathiek
Sorry heeeeeeluuuh Errrruguhhhhh Domme opmerking van je medemod.
Jouw "verbazing" boeit me geenszins.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee?
[..]
Die agressieve kutfiets ook ...en dan zo'n burger die er iets van durft te zeggen als je andermans goed in elkaar trapt
Heel begrijpelijk en sypathiek
Sorry heeeeeeluuuh Errrruguhhhhh Domme opmerking van je medemod.
Waarom is het zo moeilijk voor jou om toe te geven dat je geen sympathie maar medelijden voelt voor de daders in kwestie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope, dat bewaar ik wel voor hen die waardig genoeg zijn.
Daar zit ik al 3 topics op te wachten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... ik had het niet zo rigoureus aangepakt maar ik weet zeker dat mijn vader mij eigenhandig bij het politiebureau zou hebben afgeleverd.
Ah basisschool retoriek. Het kon ook niet lang duren natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope, dat bewaar ik wel voor hen die waardig genoeg zijn.
Wat denk je? Ik spring ook nog even op de stronthoop? Zit het je nog dwars ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb jij meer te bieden dan dit soort bullshit posts?
Ik denk dat elk gezond ouderpaar hun kroost eigenhandig naar het politiebureau had getrapt. Iets met eigen verantwoordelijkheid, consequenties enzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Daar zit ik al 3 topics op te wachten.
De mijne ook
En als mijn zoon dochter zoiets flikt schop ik ze er ook persoonlijk heen
Weet je hoe lang het duurde voor hij uit de kast was? Die knul zit in de knoop met zichzelf. Niet teveel lastigvallen hoor, straks doet hij aangifte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor jou om toe te geven dat je geen sympathie maar medelijden voelt voor de daders in kwestie?
mijn moeder had me bevolen zelf naar het bureau te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat elk gezond ouderpaar hun kroost eigenhandig naar het politiebureau had getrapt. Iets met eigen verantwoordelijkheid, consequenties enzo.
Meid tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het duurde voor hij uit de kast was? Die knul zit in de knoop met zichzelf. Niet teveel lastigvallen hoor, straks doet hij aangifte.
Het juridische concept "opzet" is net wat anders als hoe het woord opzet in alledaags verkeer wordt gebruikt. Het handelen van de dader kan zeker de dood tot gevolg hebben dus het zou kunnen dat "voorwaardelijk opzet" van toepassing is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef Re het volgende:
maar er is er dus een die uit is op de dood van het slachtoffer als ik het goed begrijp... of die andere 7 ook?
Oh daar ben ik best toe bereid hoor, bij deze.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor jou om toe te geven dat je geen sympathie maar medelijden voelt voor de daders in kwestie?
Ho ho, dat valt onder goede opvoeding en dat maakt zaken alleen maar erger, aldus Gnaeusquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat elk gezond ouderpaar hun kroost eigenhandig naar het politiebureau had getrapt. Iets met eigen verantwoordelijkheid, consequenties enzo.
Heerlijk ironisch deze post.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ah basisschool retoriek. Het kon ook niet lang duren natuurlijk.
[..]
Wat denk je? Ik spring ook nog even op de stronthoop? Zit het je nog dwars ja?
vaak wel iig ... vaak welquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, dat valt onder goede opvoeding en dat maakt zaken alleen maar erger, aldus Gnaeus
Fixed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, dat valt onder goede opvoeding en dat maakt zaken alleen maar erger, aldus gelly Gnaeus
Onzin, poging doodslag is 15 jaar (doodslag) - 1/3 (poging) = 10quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Re het volgende:
poging tot doodstraf heeft trouwens een lagere straf dan toebrengen van lichamelijk letsel las ik ergens
Ik deed een Martje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het mag weer eens niet gezegd worden van de linkse elite.
Welnee, gewoon gelly aanhouden, dan weet je gelijk met wie zijn posthistory je te maken hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef sp3c het volgende:
noem het gewoon gnaeus pls
al die klonen raak ik van in de war
Dat je kan zuigen als de beste, mijn waarde.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben enkel benieuwd naar wat het verklaart.
Do share.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
Gaan we nu iedereens vorige account opnoemen?
Zo ken ik er ook wel een paar.
ik heb me gnaeus zijn posthistorie te makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, gewoon gelly aanhouden, dan weet je gelijk met wie zijn posthistory je te maken hebt.
Doch, een compliment, u heeft mijn dank amice.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je kan zuigen als de beste, mijn waarde.
ok die vond ik nog wel grappig ... ik laat het staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je kan zuigen als de beste, mijn waarde.
Wie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
Whiskey_Tango , X-ray en de_nuance zijn hier ook aanwezig.
Die neemt bewust het risico op dat gevolg, en dat is ongeveer het criterium. Die stelt zich willens en wetens bloot aan de geenzins als onredelijk te verwaarlozen kans dat ...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef Re het volgende:
maar er is er dus een die uit is op de dood van het slachtoffer als ik het goed begrijp...
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
Re is een linkse hippie. Die denkt nog steeds dat geweld op te lossen is met bidden en jointjes roken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Woffel het volgende:
Omdat dit gefilmd is wil men een andere straf dan bij soortgelijke incidenten zonder beelden? Bron?
Nu is Re sowieso niet echt serieus te noemen door te stellen dat er geen blijvende schade is..
Dit zijn inside-jokes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Jian het volgende:
[..]meneer ""neutrale argumenten" slaat weer toe!
Niemand kent die lui man. Gelly daarentegen staat bekend om zijn waanzin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
Doe maar dom lachen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn moeder had me bevolen zelf naar het bureau te gaan
en ik was nog gegaan ook
Nog niet eens medelijden...dat heb ik misschien wel voor broers of zussen (het zal je broer of zus maar wezen)quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh daar ben ik best toe bereid hoor, bij deze.
Maar denk niet dat men hier daar genoegen mee neemt, die willen bloed zien.
Genoeg mensen die ze kennen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Niemand kent die lui man. Gelly daarentegen staat bekend om zijn waanzin.
heeft niets met dom lachen te makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Doe maar dom lachen...
Een beetje ouder gaat mee met zijn kinderen.
Heb je die paardenstaart gezien? Respectquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Re is een linkse hippie. Die denkt nog steeds dat geweld op te lossen is met bidden en jointjes roken.
Dit. Echter komen die ouders met excuses als 'Hij doet het goed op school en is een voorbeeldige jongen'quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ze kennen.
Eindelijk een zinnige post.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef De_Guidance het volgende:
De PvdA heeft het sowieso gedaan.
Wat een figuur is het toch he....quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk ironisch deze post.
Please continue, you're amusing me.
Er zullen maar weinig ouders beweren dat hun kind een grote klootzak is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit. Echter komen die ouders met excuses als 'Hij doet het goed op school en is een voorbeeldige jongen'
Als ik op die leeftijd nog net zoveel haar heb maak ik me er ook enequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je die paardenstaart gezien? Respect
lolquote:
Ja compleet niet relevant en achterlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit. Echter komen die ouders met excuses als 'Hij doet het goed op school en is een voorbeeldige jongen'
Als er 1 iemand op dit forum rondhangt die dit soort uitspraken niet zou mogen doen ben jij het wel, verzuurde gefrustreerde moeder dat je er bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een figuur is het toch he....
Misschien moet ie ipv op dit forum iets anders zoeken om z'n frustraties af te reageren.
Ok Sp3c-jequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
heeft niets met dom lachen te maken
als mijn moeder zeg 'ga nu naar het politiebureau' dan ga ik ... no questions asked
eigen verantwoordelijkheid enzo
Alleen zo'n loserig SC clubje zeker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ze kennen.
toch heeft hij deels gelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Woffel het volgende:
[..]
Zal best, maar wat hij in deze topreeks soms durft te stellen.. Ik heb m'n twijfels.
Ik zou met hem naar het politiebureau gaan, en anders deed ik zelf wel aangifte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef GravitySucks het volgende:
[..]
Ja compleet niet relevant en achterlijk.
Echter, ik weet niet of ik mijn kind zou aangeven. Misschien wel misschien niet, het is je kind.
Ik zou hem wel zeker weten aansporen om zelf aangifte te doen. Het lijkt me een moeilijke kwestie.
De daad is natuurlijk verschrikkelijk.
Niks inside jokes, gewoon je emotionele reacties, vaak niets te maken hebbende met het onderhavige onderwerp, maar puur vanuit je persoonlijke frustraties en ondertussen maar blaten dat je zo objectief mogelijk reageert. En de ontkenning, terwijl het zo overduidelijk is, ... echtquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit zijn inside-jokes.
Wat is een neutraal-argument?Daar ben ik niet van!
Dat kan, ik misschien ook wel. Maar zo vanzelfsprekend is het niet. Ik heb zelf een zoon(tje).quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou met hem naar het politiebureau gaan, en anders deed ik zelf wel aangifte.
Oh nee, heerlijke afleiding van m'n werk dit hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien moet ie ipv op dit forum iets anders zoeken om z'n frustraties af te reageren.
Ik kan je geruststellen. Re is niet ok.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Woffel het volgende:
[..]
Zal best, maar wat hij in deze topreeks soms durft te stellen.. Ik heb m'n twijfels.
Ik dacht al dat ik een penetrante zure lucht rook. Het kon ook niet lang duren voor jij weer terug was van het schoolplein. Tevens ben ik gewoon hard aan het werk. Dit doe ik erbij, als ontspanning.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er hat es nicht gewuesst = Wir haben es nicht gewuesst.quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ok Sp3c-je
Ik vatte je smiley op als sarcasme ... beetje moeder laat haar kind natuurlijk niet alleen gaan ...me dunkt, maar dat terzijde
je bent ook af en toe net een echt mens jij
Ah, moet je je ega weer helpen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als er 1 iemand op dit forum rondhangt die dit soort uitspraken niet zou mogen doen ben jij het wel, verzuurde gefrustreerde moeder dat je er bent.
Als je van de achterkant kijkt denk je 'lekker wijf', zie je de voorkant schrik je je kapot. Hij gebruikt Andrelon he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan je geruststellen. Re is niet ok.
Inderdaad. Je wil niet weten hoe emotioneel ik nu ben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks inside jokes, gewoon je emotionele reacties, vaak niets te maken hebbende met het onderhavige onderwerp, maar puur vanuit je persoonlijke frustraties en ondertussen maar blaten dat je zo objectief mogelijk reageert. En de ontkenning, terwijl het zo overduidelijk is, ... echt
Er zijn grensrechters die erover mee kunnen pratenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen het hoofd schoppen van iemand die half buiten westen is, dat is gewoon poging tot doodslag.
Met schoppen tegen het hoofd is er echt weinig voor nodig om iemand te doden hoor.
Nee, ik vind jou persoonlijk gewoon 1 van de meest treurige en trieste personen die op dit forum hun onzin mogen verkondigen. En dat zegt heel wat, als zelfs ik dat zeg over je.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, moet je je ega weer helpen?
Ik ook. Ik kan me uiteraard niet voorstellen dat hij ooit zoiets zal doen, maar ik zal 'm in dat geval aan z'n haren naar het politiebureau meetrekken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef GravitySucks het volgende:
[..]
Dat kan, ik misschien ook wel. Maar zo vanzelfsprekend is het niet. Ik heb zelf een zoon(tje).
Waarvan ook nog eens een aantal trappen tegen het achterhoofdquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen het hoofd schoppen van iemand die half buiten westen is, dat is gewoon poging tot doodslag.
Met schoppen tegen het hoofd is er echt weinig voor nodig om iemand te doden hoor.
Ja van die sukkeltjes die de hele dag op Fok zijn. Bah.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Alleen zo'n loserig SC clubje zeker.
Ga je nu weer LIEGEN over posts die ik niet geplaatst heb?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wil niet weten hoe emotioneel ik nu ben.
Meneer-ik-heb-niks-tegen-Marokkanen-maar.
Jij begint hoor, alleen jouw hulp is zo erbarmelijk dat je beter die zure vingers van het toetsenbord kan houden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, moet je je ega weer helpen?
En wij verwachten helemaal niks van jou.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er hat es nicht gewuesst = Wir haben es nicht gewuesst.
Mij zijn ze wel bekend ... maar van bepaalde mods verwacht ik ook niert meer dan kringspierbeheersing tijdens het typen... en dat is al vaak te hoog gegrepen
Laat mij er ff lekker buiten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij kent ze. En scorpie ook. 3 is genoeg voor mij, rupsje nooitgenoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |