Wie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
Whiskey_Tango , X-ray en de_nuance zijn hier ook aanwezig.
Die neemt bewust het risico op dat gevolg, en dat is ongeveer het criterium. Die stelt zich willens en wetens bloot aan de geenzins als onredelijk te verwaarlozen kans dat ...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef Re het volgende:
maar er is er dus een die uit is op de dood van het slachtoffer als ik het goed begrijp...
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
Re is een linkse hippie. Die denkt nog steeds dat geweld op te lossen is met bidden en jointjes roken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Woffel het volgende:
Omdat dit gefilmd is wil men een andere straf dan bij soortgelijke incidenten zonder beelden? Bron?
Nu is Re sowieso niet echt serieus te noemen door te stellen dat er geen blijvende schade is..
Dit zijn inside-jokes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Jian het volgende:
[..]meneer ""neutrale argumenten" slaat weer toe!
Niemand kent die lui man. Gelly daarentegen staat bekend om zijn waanzin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
Doe maar dom lachen...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn moeder had me bevolen zelf naar het bureau te gaan
en ik was nog gegaan ook
Nog niet eens medelijden...dat heb ik misschien wel voor broers of zussen (het zal je broer of zus maar wezen)quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh daar ben ik best toe bereid hoor, bij deze.
Maar denk niet dat men hier daar genoegen mee neemt, die willen bloed zien.
Genoeg mensen die ze kennen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Niemand kent die lui man. Gelly daarentegen staat bekend om zijn waanzin.
heeft niets met dom lachen te makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Doe maar dom lachen...
Een beetje ouder gaat mee met zijn kinderen.
Heb je die paardenstaart gezien? Respectquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Re is een linkse hippie. Die denkt nog steeds dat geweld op te lossen is met bidden en jointjes roken.
Dit. Echter komen die ouders met excuses als 'Hij doet het goed op school en is een voorbeeldige jongen'quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat elk gezond ouderpaar hun kroost eigenhandig naar het politiebureau had getrapt. Iets met eigen verantwoordelijkheid, consequenties enzo.
Onzin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ze kennen.
Eindelijk een zinnige post.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef De_Guidance het volgende:
De PvdA heeft het sowieso gedaan.
Wat een figuur is het toch he....quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk ironisch deze post.
Please continue, you're amusing me.
Er zullen maar weinig ouders beweren dat hun kind een grote klootzak is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit. Echter komen die ouders met excuses als 'Hij doet het goed op school en is een voorbeeldige jongen'
Als ik op die leeftijd nog net zoveel haar heb maak ik me er ook enequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je die paardenstaart gezien? Respect
lolquote:
Ja compleet niet relevant en achterlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit. Echter komen die ouders met excuses als 'Hij doet het goed op school en is een voorbeeldige jongen'
Als er 1 iemand op dit forum rondhangt die dit soort uitspraken niet zou mogen doen ben jij het wel, verzuurde gefrustreerde moeder dat je er bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een figuur is het toch he....
Misschien moet ie ipv op dit forum iets anders zoeken om z'n frustraties af te reageren.
Ok Sp3c-jequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
heeft niets met dom lachen te maken
als mijn moeder zeg 'ga nu naar het politiebureau' dan ga ik ... no questions asked
eigen verantwoordelijkheid enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |