zit het topic op slot dan?... wil alleen even duidelijk maken dat het geen kijk mij eens zielig snijden topic wordt of zulk soort reacties/users aantrektquote:Op maandag 28 januari 2013 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
Rare reactie, het lijkt me juist goed.
Ik denk dat het juist goed kan zijn om er zo openlijk over te praten.
En ok als ze het niet had gewild dan had ze het hele topic niet gemaakt toch?
Waarom willen jullie dat niet?
Anders moet je geen forum hebben wat juist hierover gaat.
Ze wil erover praten, en ok tja tis openbaar dit, daarom zei ik al van doe het via DM ofzo.
Lijkt me sowieso niet verkeerd.
Nee dat zei ik toch niet, maar duidelijk was je niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:59 schreef Re het volgende:
[..]
zit het topic op slot dan?... wil alleen even duidelijk maken dat het geen kijk mij eens zielig snijden topic wordt of zulk soort reacties/users aantrekt
Waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het is fijner als er ook usernames genoemd worden. Dan is het wat beter te volgen ook voor buitenstaanders (wat ik deze week wat ben voor de verandering)
Op een gegeven moment had ik bijvoorbeeld het gevoel dat de discussie nog steeds over mij ging, terwijl die gelukkig al weer was opgehouden. Dat lijkt me een goede reden om wat duidelijker te zijn.quote:
Is maar net waar je als eerste aan denkt he. Maar nee o.a. wat benzin zegt. En algemeen forum, wel handig om te weten zonder dat je in je nopjes wordt van ruzies als ramptoerist ofzo.quote:
Kan het nog vager?quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is maar net waar je als eerste aan denkt he. Maar nee o.a. wat benzin zegt. En algemeen forum, wel handig om te weten zonder dat je in je nopjes wordt van ruzies als ramptoerist ofzo.
Hoe kan iemand weten of ze in het topic zijn geweest als ze niet weten over wie het gaat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan het nog vager?
Waarom moet je namen weten van mensen in topics waar je je toch niet bevindt?
De mensen waarover het gaat weten dat vaak wel. en zo niet, dan wordt het hen wel duidelijk gemaakt en anders hebben ze pechquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe kan iemand weten of ze in het topic zijn geweest als ze niet weten over wie het gaat?
En ja herkenning kan dat weet ik. Maar zo raar is het niet om te vragen.. is niet direct ramptoerismealthans dat was niet mijn gedachte erachter
Omdat er 9 van de 10 keer een link naar het topic gegeven wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoe kan iemand weten of ze in het topic zijn geweest als ze niet weten over wie het gaat?
En ja herkenning kan dat weet ik. Maar zo raar is het niet om te vragen.. is niet direct ramptoerismealthans dat was niet mijn gedachte erachter
R&P / Relatiedip en in dubio.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef dawg het volgende:
of had zij nog een topic? ik mis volgens mij iets.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Voorlopige slot.
Dit zijn dingen waarvoor je bij een behandelend arts mag melden. FOK! is hier niet de plek voor.
*legt achter neer*
we laten het ff lopen, maar de user en het topic zitten op mijn radarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
R&P / Catfish - Online relatie blijkt nep!
Ik krijg sterk het vermoeden dat ts iemand van Mtv is die kanidaten aan het ronselen is voor het programma Catfish. Is hier toestemming voor gevraagd aan Fok! ?
Mja, als je meerdere keren verzoekt of mensen willen ophouden en ze gaan toch gewoon door (ipv hun vete per dm/pm) uit te vechten, dan vind ik dat een algehele ban wel op z'n plaats is. Maar goed, ik ben geen modje.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:16 schreef Dizorn het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon mensen tijdelijk bannen uit een topicreeks? Bezemen lijkt weinig uit te maken.
Als ik mij niet vergis kan je gewoom een ban per sub forum krijgen. In dit geval een R&P ban.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, als je meerdere keren verzoekt of mensen willen ophouden en ze gaan toch gewoon door (ipv hun vete per dm/pm) uit te vechten, dan vind ik dat een algehele ban wel op z'n plaats is. Maar goed, ik ben geen modje.
Misschien goed om juist even te ontwennen.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Mag het topic weer open?
* Viking84 heeft last van ontwenningsverschijnselen.
zo snel grijpen we niet naar een ban of specifiek forum ban, maar de keuze is uiteindelijk als tig mensen offtopic gaan of het niet gewoon beter is de reeks te stoppen want om nou tig bans te gaan aanvragen is me ook wat te veel.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis kan je gewoom een ban per sub forum krijgen. In dit geval een R&P ban.
Wel geinig dat je over vete per DM/PM uit vechten begint. Je doet er namelijk zelf even goed aan mee
Denk even terug aan mannetje vrouwtje vraag van mij aan jou. Toen ging je ook in het topic los, wat volledig off topic was
Dit.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:40 schreef Re het volgende:
[..]
zo snel grijpen we niet naar een ban of specifiek forum ban, maar de keuze is uiteindelijk als tig mensen offtopic gaan of het niet gewoon beter is de reeks te stoppen want om nou tig bans te gaan aanvragen is me ook wat te veel.
Mee eens. Zo nu en dan een kleine afdwaling moet kunnen, maar als er zoals gisteren in een paar uur tijd 1,5 topic doorheen gejaagd wordt kan je niet ontkennen dat er enorm veel SC plaatsvond. Daarnaast, al die fitties de laatste tijd zijn op zich best vermakelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit.
En het is ook niet alsof we uit de lucht af en toe eens het topic binnenwalsen om voor de lol er een bezem doorheen te halen of het even te slotten; de TR's brengen ons daar. Het is dus niet alsof we puur voor 'eigebelang' daar ingrijpen, maar omdat regulars er zélf problemen meehebben dat de boel weer eens verzandt in een fittie, sc, weer een fittie of een fittie-sc. Dus doe je medeposters een plezier en houdhet ontopic, nog meer dan dat je ons een plezier zou moeten doen.
Reeks stoppen na 313 delen (en counting) lijkt me ingrijpender dan een paar mensen een digitale tik op de vingers geven, toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:40 schreef Re het volgende:
[..]
zo snel grijpen we niet naar een ban of specifiek forum ban, maar de keuze is uiteindelijk als tig mensen offtopic gaan of het niet gewoon beter is de reeks te stoppen want om nou tig bans te gaan aanvragen is me ook wat te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |