abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:05:51 #176
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_122926863
- Flikker eens op. -

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 14:57:42 ]
pi_122982925
Pedofiel is als je op kinderen tot 12 jaar valt

quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 03:41 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Jij bent het er dus mee eens dat een jongen van 14 rustig iemand van 22 mag aftrekken, of zich door die persoon in de reet moet laten neuken zolang hij het als 14 jarige maar zelf voorstelt?
Dat is wat overdreven gestelt, maar ja, als die jongen van 14 dag heel graag wil. Volgens mij is het echt niet zo zeldzaam om op je 14e al sex te hebben, en als beide het uit zichzelf willen lijkt het me niet schadelijker om het met iemand van begin 20 of met iemand van je eigen leeftijd te doen. Scheelt waarschijnlijk een hoop geklungel zelfs.
Maar, als ik TS was zou ik er eerst 150% zeker van willen zijn dat die jongen van 14 dat ook echt wil, en bij voorkeur dan toch nog wachten tot 'ie wat ouder is. Maar dit is allemaal nogal ver vooruitgedacht, aangezien ze vooralsnog alleen stiekeme vrienden zijn. Hoe het verder gaat zullen we ook niet vernemen begreep ik een paar pagina's terug.
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
pi_122983193
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef MalenaScordia het volgende:
Pedofiel is als je op kinderen tot 12 jaar valt

[..]

Dat is wat overdreven gestelt, maar ja, als die jongen van 14 dag heel graag wil. Volgens mij is het echt niet zo zeldzaam om op je 14e al sex te hebben, en als beide het uit zichzelf willen lijkt het me niet schadelijker om het met iemand van begin 20 of met iemand van je eigen leeftijd te doen. Scheelt waarschijnlijk een hoop geklungel zelfs.
Maar, als ik TS was zou ik er eerst 150% zeker van willen zijn dat die jongen van 14 dat ook echt wil, en bij voorkeur dan toch nog wachten tot 'ie wat ouder is. Maar dit is allemaal nogal ver vooruitgedacht, aangezien ze vooralsnog alleen stiekeme vrienden zijn. Hoe het verder gaat zullen we ook niet vernemen begreep ik een paar pagina's terug.
Precies.

We hebben het niet over een kleuter, kinderen van die leeftijd zijn wel vaker al bezig met het ontdekken van seksualiteit. Zo eng is seks nu ook weer niet. :')
  zondag 17 februari 2013 @ 14:44:38 #179
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_122986706
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:22 schreef Taurus het volgende:

[..]

Precies.

We hebben het niet over een kleuter, kinderen van die leeftijd zijn wel vaker al bezig met het ontdekken van seksualiteit. Zo eng is seks nu ook weer niet. :')
Ach je hebt ook helemaal gelijk. Als je 12 bent gepasseerd dan moet je rustig uitgewoond kunnen worden door iemand van 80. Seks is immers niet eng. Waarom eigenlijk wachten tot ze 12 zijn? Als ze kunnen kruipen kunnen ze in positie, dus gewoon seks toestaan vanaf 1 jaar. Niets mis mee!
pi_122989026
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ach je hebt ook helemaal gelijk. Als je 12 bent gepasseerd dan moet je rustig uitgewoond kunnen worden door iemand van 80. Seks is immers niet eng. Waarom eigenlijk wachten tot ze 12 zijn? Als ze kunnen kruipen kunnen ze in positie, dus gewoon seks toestaan vanaf 1 jaar. Niets mis mee!
:') Ja. Dat is zo ongeveer de strekking van wat ik zei.
pi_122989250
Nou inderdaad, jeez }:|
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
  zondag 17 februari 2013 @ 15:35:57 #182
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_122989484
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Taurus het volgende:

[..]

:') Ja. Dat is zo ongeveer de strekking van wat ik zei.
Jullie zeggen zelf: als het kind het leuk vind, doen!
Dat is exact de strekking van wat je zegt.
Jullie vinden ook dat de regels overbodig zijn en de wetgeving waardeloos. Dus gewoon meteen afschaffen!

Er lopen immers genoeg jonge kinderen met de hand in de broek omdat dit zo'n fijn gevoel is. Met dat gevoel kan je uiteindelijk 2 mensen blij maken, dus gewoon mee in bed stappen.
pi_122989594
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Taurus het volgende:

[..]

:') Ja. Dat is zo ongeveer de strekking van wat ik zei.
Geen tijd aan verspillen.
pi_123011774
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Jullie zeggen zelf: als het kind het leuk vind, doen!
Dat is exact de strekking van wat je zegt.
Jullie vinden ook dat de regels overbodig zijn en de wetgeving waardeloos. Dus gewoon meteen afschaffen!

Er lopen immers genoeg jonge kinderen met de hand in de broek omdat dit zo'n fijn gevoel is. Met dat gevoel kan je uiteindelijk 2 mensen blij maken, dus gewoon mee in bed stappen.
Ik vind jou nogal ongenuanceerd. 14-jarigen zijn vaak geen 'onschuldig' kind meer. De wetgeving - seks is verboden voor mensen onder de zestien met mensen boven de achttien - is ook niet zo zwart wit, als niemand aangifte gaat doen wordt daar geen straf voor opgelegd. En je hebt het over iets wat we allemaal als plezierig ervaren als we ouder zijn, niet over stelen of moord of iets dergelijks. De grenzen daarvan zijn dus helemaal niet exact aan te geven.

Het ene 'kind' is klaar voor seks op veertienjarige leeftijd, het andere kind op twintigjarige leeftijd. Ik geef toe; het is een randgeval, je hoeft dus niet naar 12-jarigen over te gaan om je punt te maken want dat is de situatie simpelweg niet. Niemand ontkent volgens mij ook dat het een randgeval is, maar het is in deze situatie geen overduidelijke pedoseksualiteit dat hoe dan ook slechte gevolgen kent.
pi_123130102
Glad ijs....
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:28:45 #186
390177 baasbaasbaas
ik zeg de waarheid.
pi_123132879
- Nee. -

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2013 00:11:03 ]
ik lieg nooit.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:42:00 #187
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_123133654
Precies! Oppakken die gast...hij heeft enge gedachten! :(


:')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_123138161
Wat een hoop moraalridders weer op het forum :')
Denk dat als TS een vrouw van 22 geweest was, alle reaguurders hier groen van jaloezie waren uitgeslagen dat hen dat nooit is overkomen.

Om antwoord te geven op de vraag van TS. Verliefd worden op 14 is niet raar, maar wel gevaarlijk. Pubers op die leeftijd zijn uiterst beïnvloedbaar en kunnen de gevolgen van hun handelen nog niet goed overzien. Als ouder en wijzer iemand moet je je verantwoordelijkheid nemen en dus gewoon je handjes thuis houden hoe moeilijk dat ook is. Als je dat niet doet kunnen de gevolgen best pijnlijk zijn - bijvoorbeeld dat de halve wereld je als pedo gaat zien - hoewel dat helemaal niet het geval is / hoeft te zijn. Ook voor de jongen kan het vervelend zijn als hij nog geen coming-out gehad heeft. Als mensen er over gaan roddelen op zijn school dan kan hij een vervelende tijd tegemoet zien. Kortom, ik denk dat je het gewoon moet wachten tot hij 16 is. De kans is ook groot dat hij dan zijn gevoelens ook meer op een rij heeft en wellicht is hij dan uit de kast gekomen. Dat maakt de stap naar een relatie een stuk makkelijker.
  donderdag 21 februari 2013 @ 03:04:36 #189
1234 HiZ
Istanbullu
pi_123149097
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef jaha het volgende:
Wat een hoop moraalridders weer op het forum :')
Denk dat als TS een vrouw van 22 geweest was, alle reaguurders hier groen van jaloezie waren uitgeslagen dat hen dat nooit is overkomen.

Om antwoord te geven op de vraag van TS. Verliefd worden op 14 is niet raar, maar wel gevaarlijk. Pubers op die leeftijd zijn uiterst beïnvloedbaar en kunnen de gevolgen van hun handelen nog niet goed overzien. Als ouder en wijzer iemand moet je je verantwoordelijkheid nemen en dus gewoon je handjes thuis houden hoe moeilijk dat ook is. Als je dat niet doet kunnen de gevolgen best pijnlijk zijn - bijvoorbeeld dat de halve wereld je als pedo gaat zien - hoewel dat helemaal niet het geval is / hoeft te zijn. Ook voor de jongen kan het vervelend zijn als hij nog geen coming-out gehad heeft. Als mensen er over gaan roddelen op zijn school dan kan hij een vervelende tijd tegemoet zien. Kortom, ik denk dat je het gewoon moet wachten tot hij 16 is. De kans is ook groot dat hij dan zijn gevoelens ook meer op een rij heeft en wellicht is hij dan uit de kast gekomen. Dat maakt de stap naar een relatie een stuk makkelijker.
Yep, denk dat het voor hem te vroeg is, zelfs als het gevoel wederzijds is.
pi_123149202
nu kan ik niet slapen vannacht 0_0
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_123163507
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef jaha het volgende:
Wat een hoop moraalridders weer op het forum :')
Denk dat als TS een vrouw van 22 geweest was, alle reaguurders hier groen van jaloezie waren uitgeslagen dat hen dat nooit is overkomen.

Om antwoord te geven op de vraag van TS. Verliefd worden op 14 is niet raar, maar wel gevaarlijk. Pubers op die leeftijd zijn uiterst beïnvloedbaar en kunnen de gevolgen van hun handelen nog niet goed overzien. Als ouder en wijzer iemand moet je je verantwoordelijkheid nemen en dus gewoon je handjes thuis houden hoe moeilijk dat ook is. Als je dat niet doet kunnen de gevolgen best pijnlijk zijn - bijvoorbeeld dat de halve wereld je als pedo gaat zien - hoewel dat helemaal niet het geval is / hoeft te zijn. Ook voor de jongen kan het vervelend zijn als hij nog geen coming-out gehad heeft. Als mensen er over gaan roddelen op zijn school dan kan hij een vervelende tijd tegemoet zien. Kortom, ik denk dat je het gewoon moet wachten tot hij 16 is. De kans is ook groot dat hij dan zijn gevoelens ook meer op een rij heeft en wellicht is hij dan uit de kast gekomen. Dat maakt de stap naar een relatie een stuk makkelijker.
Ik kwam hier juist in de veronderstelling dat het om een 22-jarige vrouw ging. En mijn post is voor beide gevallen hetzelfde. Niet doen, hikt tegen pedofilie aan. 14-jarigen komen net kijken en als 22-jarige heb je daarbij niks te zoeken. Daarbij, wie zegt dat die 14-jarige in dit geval ook homo is? Voor hetzelfde geld kijkt hij gewoon op tegen die 22-jarige die hem blijkbaar interessant vindt. Moet je vooral zeggen dat je een relatie met 'm wil. Voor de rest van zijn leven kan die 14-jarige dan geen normale vriendschappelijke relaties met mannelijke vrienden hebben zonder bang te zijn dat een van hen stiekem z'n anus wil torpederen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 21 februari 2013 @ 18:27:03 #192
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_123170269
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik kwam hier juist in de veronderstelling dat het om een 22-jarige vrouw ging. En mijn post is voor beide gevallen hetzelfde. Niet doen, hikt tegen pedofilie aan. 14-jarigen komen net kijken en als 22-jarige heb je daarbij niks te zoeken. Daarbij, wie zegt dat die 14-jarige in dit geval ook homo is? Voor hetzelfde geld kijkt hij gewoon op tegen die 22-jarige die hem blijkbaar interessant vindt. Moet je vooral zeggen dat je een relatie met 'm wil. Voor de rest van zijn leven kan die 14-jarige dan geen normale vriendschappelijke relaties met mannelijke vrienden hebben zonder bang te zijn dat een van hen stiekem z'n anus wil torpederen.
Dat laatste is wel heel overdreven!
Ik vind het ook geen goed idee dat TS deze liefde najaagt hoor, maar de meeste 14-jarigen zijn echt niet zo kwetsbaar.

Een vriend van me had op zijn 15e een vriend van 35! Hij had tegen die man gelogen over zijn leeftijd, was bang dat hij hem anders te jong zou vinden - en dat was natuurlijk ook zo. In elk geval was hij geen zielig slachtoffer.

Ik was op mijn 14e ook (al jaren) enorm geïnteresseerd in seks, en er ook wel aan toe, voor zover je iets retrospectief kunt beoordelen.
...as always
  donderdag 21 februari 2013 @ 20:02:12 #193
374186 Okian
Ajax Amsterdam <3
pi_123173762
Kerel wees realistisch, dit kan niet. Als t nou 22 en 30 was geweest ja.. Maar hij is op de leeftijd dat ie zich nog afrukt op nachtelijke RTL 4 reclames.
pi_123176705
Verliefd worden heb je niet zelf in de hand, maar wees inderdaad realistisch. 22 en 14 kan gewoon niet. Als ik zeg dat ik als 20-jarige jongen niet jonger wil dan 15 kijken sommigen mij al raar aan omdat ze 15 blijkbaar te jong vinden.
pi_123189747
Gewoon doen joh, wat kan er nou fout gaan?


:')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 23:08:40 #196
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_123227347
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:27 schreef gewoon-rick het volgende:

[..]

Ik ben geen pedo.
Dit is de eerste keer dat zoiets mij overkomt. Ik heb 3 relaties gehad waarvan 2 jongens van mijn eigen leeftijd, en 1 daarvan was 2 jaar ouder dan mij.
Het gaat mij niet om de leeftijd, maar om de persoon.
Helaas gaat het hier wel om leeftijd (in ieder geval voor justitie). Als 22-jarige een relatie hebben met een 14-jarige is gewoon not done. Best als je als 'vrienden' dingen doet, enzo, maar ik raad je met klem aan niet meer dan dat te doen. Je kan daardoor serieus in de problemen raken.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123227774
Sorry, ik heb de overige 8 pagina's niet gelezen maar dit klinkt hetzelfde als een juf van 22 die verliefd wordt op een leerling van 14. Dit lijkt me niet echt toegestaan, ook al zou de 14-jarige uit eigen wil hierin stappen. Doe dit niet, wees verstandig en zet jezelf eroverheen, hoe moeilijk dat ook is. Je gaat er namelijk alleen maar problemen mee krijgen. 8 jaar verschil hoeft op een latere leeftijd geen probleem te zijn, maar als één van de 2 nog minstens geen 16 is, is dit echt 'not done'
pi_123355439
Kinderen laten zich beïnvloeden door ouderen omdat ze het nog heel belangrijk vinden wat zij van hen vinden. Daarbij vinden kinderen het moeilijker om nee te zeggen tegen een oudere persoon dan tegen iemand van zijn of haar eigen leeftijd. Het gevolg is dat in dit geval jij nog een ongezonde machtspositie over dat kind hebt.

Tel hierbij op dat je verliefd op hem bent waardoor jou eigen beoordeling voor wat goed voor het kind is vertroebeld is. Misschien wil jij hem bewust geen dingen laten doen waar hij later spijt van zou kunnen krijgen maar onbewust zal je door je verliefdheid sneller dingen goedpraten die eigenlijk niet door de beugel kunnen.

Laat dit dus gewoon gaan, wacht een aantal jaar en laat dat kind vooral nog even genieten van zijn tienerjaren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')