Jij kunt je daadwerkelijk niet voorstellen, dat het voor veel mensen wel degelijk belangrijk is wat zijn of haar dierbare ervan vinden?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:17 schreef sinepedraap het volgende:
Als jij, je man en het kind maar gelukkig zijn toch? Wat boeit het dan wat familie van je vindt je gaat toch niet je leven maar kut maken omdat zij hem niet mogen of zo?
Zij zegt toch dat hij gewoon goed is? Misschien speelt er een stukje cultuur of geloof mee dat het per se iemand uit hetzelfde land moet zijn of weet ik veel wat voor reden.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij kunt je daadwerkelijk niet voorstellen, dat het voor veel mensen wel degelijk belangrijk is wat zijn of haar dierbare ervan vinden?
Of de partner van ts is gewoon een tokkie pur sang, je weet het niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zij zegt toch dat hij gewoon goed is? Misschien speelt er een stukje cultuur of geloof mee dat het per se iemand uit hetzelfde land moet zijn of weet ik veel wat voor reden.
Ik vind het gewoon zielig voor haar ja dat ze dat op die leeftijd niet zelf mag beslissen en ik vind het inderdaad tijd voor haar om volwassen te worden na je 40ste.
Staat toch in de OP van niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of de partner van ts is gewoon een tokkie pur sang, je weet het niet.
En ze is dus 40+, zwanger, heeft een prima man die ze onnodig de deur wijst omdat het moet van haar familie? Dus haar ouders die al bijna bejaard zijn of zo?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:16 schreef karindz1972 het volgende:
Het is mijn keus en de vader van ons kind en hij is altijd goed voor ons geweest.
wat is de rede dat je vriend/vader van je kind niet mogen????quote:Op zondag 3 februari 2013 11:16 schreef karindz1972 het volgende:
In mijn vorige post heb ik wat aangegeven aangaande de situatie met mijn vriend.
Nu zit ik een beetje in een paniek situatie.
Ik ben zwanger maar ze hebben letterlijk gezegd als je met hem verdergaat dan laten we je los.
Onder die druk heb ik in emotie mijn vriend de deur gewezen, wat natuurlijk niet goed is want ik ben oud genoeg zelf beslissingen te maken.
Nu zit er in de overweging heb terug te nemen, want ouders en echte vrienden blijven toch wel in je leven en dat kan bijdraaien met der tijd maar hoe kan ik dit het beste brengen en toch de vrede een beetje bewaren. Het is mijn keus en de vader van ons kind en hij is altijd goed voor ons geweest.
Uit het andere topic van TS:quote:Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of de partner van ts is gewoon een tokkie pur sang, je weet het niet.
quote:hij is in aanraking geweest met justitie terzake oplichting.
Gezien het nauwelijks te lezen slechte taalgebruik voorzie ik een mooie toekomst samen...quote:In december echter sloeg het noodlot toe, ineens werd hij aangehouden omdat hij van een oude zaak nog een aantal uur taakstraf had openstaan.
Dit is allemaal helemaal waar, en als jij dat allemaal zo goed dan is dat erg goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:40 schreef RichardDawkins het volgende:
Ander topic van TS ook maar eens gelezen.
Mijn advies: Fuck je familie en vrienden met hun belachelijke bemoeienis. Als jij de situatie snapt en nog steeds hem een 2e/3e kans wilt geven dan is dat jouw keuze en behoren zij dat maar te accepteren. Bij doorzeiken zou ik juist hen uit je leven trappen.
Verder, zorg godverdomme eens rap dat jij en je dude klaar zijn om voor die aankomende baby te gaan zorgen. Laat zeikers en bemoeials links liggen, regel dat financiele plaatje en zorg dat je allebei emotioneel en psychologisch (en vanzelfsprekend qua kennis van kinderpsychologie etc) over 3 maanden klaar staat om te beginnen aan de enorme verantwoordelijkheid die het zorgen voor de basis van een nieuw mens is. Dat behoort jullie focus te zijn. Dat kind. Niet de sociale perikelen en wat anderen van jullie vinden. Fuck. Dat.
Succes.
Ah kijk eens aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Uit het andere topic van TS:
[..]
[..]
Gezien het nauwelijks te lezen slechte taalgebruik voorzie ik een mooie toekomst samen...
Ik begrijp die mensen niet en vind ze vooral treurig.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is allemaal helemaal waar, en als jij dat allemaal zo goed dan is dat erg goed.
Maar heb jij de empathie om te snappen, dat veel mensen het niet zo makkelijk vinden om familieleden/dierbare links te leggen?
Natuurlijk heb ik dat en dat heeft niets met empathie te maken maar met gezond emotioneel verstand.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is allemaal helemaal waar, en als jij dat allemaal zo goed dan is dat erg goed.
Maar heb jij de empathie om te snappen, dat veel mensen het niet zo makkelijk vinden om familieleden/dierbare links te leggen?
Om nog maar te zwijgen over de toekomst van het kindquote:Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Uit het andere topic van TS:
[..]
[..]
Gezien het nauwelijks te lezen slechte taalgebruik voorzie ik een mooie toekomst samen...
En dit. Show some balls. Je bent zwanger dus het wordt tijd dat je zelf de dingen gaat regelen en niet onzeker stomme dingen loopt te doen naar die pa van dat kindquote:Op zondag 3 februari 2013 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de toekomst van het kind
Ok man.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik begrijp die mensen niet en vind ze vooral treurig.
Je bent 40 jaar, zwanger, weet gewoon dat je een prima man hebt zoals daar staat en dan ga je moeilijk doen wat een paar van die familieleden van hem vinden.
En nergens staat nog de reden waarom.
Dus het zal wel zo'n bullshit cultuur/afkomst reden zijn
Dat heeft wel degelijk met empathie te maken, tenzij jij daar de betekenis niet van weet.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:44 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat en dat heeft niets met empathie te maken maar met gezond emotioneel verstand.
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:21 schreef SiIk het volgende:
En waarom precies had je hier een nieuw topic voor nodig?
Nee hoor, waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt totaal schijt aan de mening van je familieleden/dierbare?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |