abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122713938
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

weet niet.
me zusje intereseert me wel enigszins, maar haar eventueele ziekte niet.
Maar je DNA wordt dus onderzocht. Is daar verder nog iets over gezegd?
  zondag 10 februari 2013 @ 15:22:52 #52
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_122714109
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar je DNA wordt dus onderzocht. Is daar verder nog iets over gezegd?
nee wordt nog niet onderzocht.
maar in een brief staat dat nog verder onderzoek kan uitwijsen in hoeverre het door middelen-gebruik was, en in hoeverre in aanleg.
dat is dan toch dna-onderzoek? als ik dat wil?
pi_122714186
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee wordt nog niet onderzocht.
maar in een brief staat dat nog verder onderzoek kan uitwijsen in hoeverre het door middelen-gebruik was, en in hoeverre in aanleg.
dat is dan toch dna-onderzoek?
Zou kunnen, misschien dat ze dan gaan kijken naar genen die betrokken kunnen zijn bij schizofrenie.
pi_122716357
Hier iemand met ervaring. Wat jij meemaakt klinkt veel hetzelfde als wat ik heb meegemaakt. Mooi dat jij wel snel doorhebt dat er iets aan de hand is, zelf had ik het ook wel door maar zo snel ik in de kliniek zat maakte het besef plaats voor heel veel achterdocht. Dan denk je nog wel helder te zijn maar uiteindelijk heb je het allemaal mis.

En ja, later kunnen de herinneringen door elkaar gaan lopen of je herinnert je dingen anders. Soms zal je zo zeker van iets zijn maar dat lijkt niet te kunnen kloppen vanwege andere, meestal vage dingen. En die 'obsessie' wat jij noemt agressieve gedachten ken ik ook. Het eerste jaar liep ik voortdurend boos aan het hele gebeuren te denken. Zó frustrerend.

Als je meer vragen hebt, stel ze gerust.

[ Bericht 41% gewijzigd door kievitsboom op 10-02-2013 16:19:45 ]
:{
pi_122716674
Voorlopige slot.

Dit zijn dingen waarvoor je bij een behandelend arts mag melden. FOK! is hier niet de plek voor.

*legt achter neer*
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')