Hier ging het al(-weer) fout.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:33 schreef karindz1972 het volgende:
Ik kwam er toen achter dat er wat facturen niet waren betaald door hem van zichzelf omdat hij wat problemen had met rekeningen die zijn klanten hem niet betaalde.
Hij heeft dat ook aangegeven dat hij dat niet zei en niet wilde dat ik die betaalde omdat hij zich ervoor schaamde.
Maar geloof je zelf dat hij echt veranderd is? Wat is er dan gebeurd dat je dat gelooft....?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:42 schreef karindz1972 het volgende:
Nee verder is er niets/
Hij heeft zelf al aangegeven dat hij al zijn geld naar mij laat storten of dat ik zijn pasjes en rekening mag beheren
Blijkbaar kun je niet beide in je leven hebben op t moment dus moet je helaas voor nu gaan kiezen. Omdat je toekomstige kind het allerbelangrijkste is in dit verhaal zou de korte termijnkeuze naar je vriend moeten gaan. Ja is moeilijk en zwaar en kut maar wat moet dat moet. Keuzes zijn zelden fijn op dit gebied maar wat het belangrijkste is moet voor gaan. Je kind.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:58 schreef karindz1972 het volgende:
Het is heel moeilijk omdat ik hem nodig heb maar ook mijn vrienden en familie.
Probleem is ook dat ik hem weinig heb gezien nu omdat er steeds iemand bij me is hebben wel gepraat en hij zegt dat hij alles zou doen om te zorgen dat het goedkomt, ziet er slecht uit, dikke ogen van het huilen. Dit is zo'n drama terwijl het fijn en mooi moet zijn en dat was het ook
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:03 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je niet beide in je leven hebben op t moment dus moet je helaas voor nu gaan kiezen. Omdat je toekomstige kind het allerbelangrijkste is in dit verhaal zou de korte termijnkeuze naar je vriend moeten gaan. Ja is moeilijk en zwaar en kut maar wat moet dat moet. Keuzes zijn zelden fijn op dit gebied maar wat het belangrijkste is moet voor gaan. Je kind.
Je zegt dat je hem weinig ziet nu omdat er steeds iemand bij je is. Dit kun je makkelijk oplossen door te zorgen dat er niemand bij je is. Als ik geen bezoek wil van bepaalde personen dan komen die ook echt niet binnen. Simpel maar je moet wel je poot stijf houden.
Het is niet zo heel moeilijk om uit te vogelen wat het beste is om te doen. Het is wel moeilijk om de stappen te ondernemen waardoor je bij het beste uitkomt. Je zult hard moeten zijn naar je familie en vrienden en hun negativiteit volledig moeten leren negeren. Het kost moeite en pijn en verdriet maar het moet. Je moet eraan beginnen. Neem in ieder geval een grote poos afstand en rust van je familie en vrienden en nodig zo snel mogelijk je man uit.
Waarom is er altijd iemand bij je? Ben je niet capabel zelf je zaken te regelen? Sta je onder curatele of zo?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:58 schreef karindz1972 het volgende:
Probleem is ook dat ik hem weinig heb gezien nu omdat er steeds iemand bij me is
Laat maar...quote:
Inderdaad zeg, wat een naiviteit hier. Niet normaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier ging het al(-weer) fout.
Hij verandert niet.
Of je gaat er wat financiën betreft, vanaf nu bovenop zitten, of je zet er een punt achter. Maar misschien kom je dan andere verborgen dingen van hem tegen die je wereld op z'n kop gaan zetten.
Waarom zou hij nu veranderd zijn? Omdat het jouw droomman is?
Door het stof gaan, gebeurt dat tegenwoordig per mail?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:38 schreef karindz1972 het volgende:
Ik zit met twijfel ben dingen op papier aan het zetten voors en tegens maar is zwaar.
Wil dat hij de vader is van het kindje en liefste niet op afstand hij heeft me hele emtionele mail gestuurd dat hij die kans wilt voor ons voor het kindje. Hij had mijn ouders ook al een zeer uitgebreide mail gestuurd waar hij echt wel door het stof is gegaan
Ik heb het gevoel dat geen enkel advies aan jou besteed is, eigenlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef karindz1972 het volgende:
Nou laat ik zeggen dat dat niet het geval is.
Hij is altijd goed voor ze geweest en vond mail juist heel goed want dan kan hij zorgvuldig woorden kiezen en heeft gezegd dat een gesprek zeker wel mogelijk is
Ik bedoelde niet met deze vriend maar met jouw eerdere relaties bijvoorbeeld. Of andere dingen, waardoor ze er nu op stáán dat je het kontakt verbreekt met de vader van je kind.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef karindz1972 het volgende:
Nou laat ik zeggen dat dat niet het geval is.
Hij is altijd goed voor ze geweest en vond mail juist heel goed want dan kan hij zorgvuldig woorden kiezen en heeft gezegd dat een gesprek zeker wel mogelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |