Dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:59 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik neem aan dat iedereen het er wel mee eens is dat als je rond vmax op de snelweg rijdt, dat een normale situatie is
quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ag gut, hij mag niet ..., dus daarom doe ik iets wat hij waarschijnlijk niet wilt. Stel je voor dat hij het mogelijk goed bedoelt.
Enige wat we hier in Nederland nog kennen. Misschien probeert deze persoon je wel duidelijk te maken dat je mistachterlicht nog aan staat? Dat je zonder verlichting rijdt? Je remverlichting stuk is? Je knipper nog aanstaat?
Niet goed gelezen, mea culpaquote:Op donderdag 24 januari 2013 03:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welk deel van harder dan de vmax snap je niet?
Neem van mij aan als ik inhaal, is het snelheidsverschil prima. Tenzij je zo'n lul hebt dit opeens gas gaat geven....quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet goed gelezen, mea culpa
Al wil harder dan vmax natuurlijk niet zeggen dat het verschil in snelheid met de auto die je aan het inhalen bent ook groot genoeg is
Nee, rechts inhalen an sich is niet gevaarlijk. Net zo ongevaarlijk als onnodig links rijden.quote:
Hoe heb je last van een fietser die rechtsaf slaat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:37 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen vroeg.
Het is buiten nog donker,fietser zonder licht of lichtgevende kledij slaat plotseling rechtsaf zonder richting aan te geven d.m.v. zijn/haar hand.![]()
Ik in de remmen!
Dat kan ook. Ik vatte het op dat hij moest remmen omdat die fietser opeens rechtsaf ging.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Precies zoals je ook last hebt van mensen die op een rotonde afslaan zonder richting aan te geven?
Je remt voor jan doedel dan.
Voor ze gaan rijden op de snelweg en dan je ruiten gaan sproeien zodat alles op hun voorruit komtquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:16 schreef Turbomuis het volgende:
Als ik boetes uit mocht delen, was ik de afgelopen twee dagen een stukje rijker geworden. Denk ik zo'n 6 mensen zien bellen achter het stuur. En het is niet voor niets dat het verboden is, als je er een endje achter zit zie je het al, te langzaam rijden, te ver naar rechts of te ver naar links (zelfs met de middenstreep onder de auto, op het laatste moment reageren.
En als je er dan naast rijdt, jawel, een telefoon.
(vooral handig in de spits, als het erg druk is. Maak je vrienden mee!)
Elke dag op de A9quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mensen die remmen voor een flitser terwijl ze al minder dan vmax rijden...
Ik rem, als ik ze zie, wel altijd terug tot onder de vmax. A9 dus vaak naar 100/110 ofzo (vanuit 140/150).quote:
Dus 100/110 op een stuk waar je 120 mag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik rem, als ik ze zie, wel altijd terug tot onder de vmax. A9 dus vaak naar 100/110 ofzo (vanuit 140/150).
Gewoon 120 op de teller dus, deze snelheden zijn meestal GPS snelheden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus 100/110 op een stuk waar je 120 mag?
Je krijgt heus geen boete als je gewoon 120 rijdt hoor...
2 versnellingen terug en handrem?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef Descendent het volgende:
Ik had net een combinatie achter me; een bellende bumperklever....![]()
Hem m ff lekker laten schrikken toen er niemand achter m zat....
Wauw wat ben jij stoer zeg, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef Descendent het volgende:
Ik had net een combinatie achter me; een bellende bumperklever....![]()
Hem m ff lekker laten schrikken toen er niemand achter m zat....
Moet je bij m gaan kleven, gebeurt het vanzelfquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw wat ben jij stoer zeg, mag ik je aanraken?
Ik doe niet aan kleven.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je bij m gaan kleven, gebeurt het vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |