Geīnteresseerd betekent bij Lexa alleen dat die persoon je profiel heeft bezocht. Minder eng dan het lijkt dusquote:
Balkje "locatie". Hoe voller, hoe dichterbijquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef Retb het volgende:
Is het bij Paiq eigenlijk mogelijk om te zien waar je match ergens vandaan komt?
Ik werd gisteren aan iemand gekoppeld. En het eerste wat ze zei was dat ze bij mij uit de buurt kwam. En dat was nog waar ook.
Ik kan deze optie alleen nergens vinden..
Thnx, dan zal ik daar eens mee gaan schuivenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balkje "locatie". Hoe voller, hoe dichterbij
Nu ben ik toch wel benieuwd wat voor vrouwen er allemaal op zitten dat jullie steeds zo negatief zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef ArTiC het volgende:
Toevallig had ik eerder vanavond mijn Paiq account weer eens afgestoft (wat was dat wachtwoord ook alweer??) om ouderwets foto's te beoordelen. Volgens mij zaten er vroeger mooiere mensen op Paiq
Ik zag nu wat gezichten waarvan ik dacht dat het anatomisch onmogelijk was...en als een lillke kerel als ik dat zegt, dan is het erg
Euh, dat kan dus niet hequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:12 schreef Retb het volgende:
[..]
Thnx, dan zal ik daar eens mee gaan schuiven
Het is jouw locatie tov die van je match/speeddate. Ver weg is leeg balkje, dichtbij is vol balkje. Je kunt er niet op selecteren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef Dizorn het volgende:
Locatie balkje. Vol = je buurvrouw, leeg = verweggistan.
aaah, dat is dan wel weer jammerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, dat kan dus niet he
[..]
Het is jouw locatie tov die van je match/speeddate. Ver weg is leeg balkje, dichtbij is vol balkje. Je kunt er niet op selecteren.
In mijn leeftijdscategorie (63+) zijn het veel maatje meer-vrouwen. Of gewoon van die sufkutten om te zien qua uitstraling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd wat voor vrouwen er allemaal op zitten dat jullie steeds zo negatief zijn
Kut hequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
en toch verlies ik de battledate
wacht maar in de kroeg
Oke dat was m'n eerste paiq ervaringis weer eens wat anders dan profielen kijken
I'm inquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kut he
Ik zeg met wat mensen van hier de kroeg in!
Dat sowieso, waar zijn de Hagenezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kut he
Ik zeg met wat mensen van hier de kroeg in!
Hagenaren ook welkom?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat sowieso, waar zijn de Hagenezen?
Joh fuck it, die gast had 10 paar schoenen die hij serieus droeg en die chick die sportte 8 keer per week!!!
Het erge was, zij begon met die vraagquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef JoeBlack2k het volgende:
Daar ben ik bij.. wat een gezeef op Paiq , ik heb trouwens gemerkt zodra het over werk of school gaat is de intresse compleet weg
Ik hoop dat je ons kan verstaanquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge was, zij begon met die vraag
volgende keer zeg ik: fuck it, ik zit 40 uur per week op m'n werk, laten we het ergens anders over hebben!
zo handel ik het tegenwoordig af..quote:wat voor werk doe je
ik draai dopjes op cola flessen
leuk!
ik draai ze er meestal af
en jij?
ik ben online marketeer, voor beurzen
Ik ga weer studeren denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef barocci het volgende:
Ik had me net aangemeld op studentsflirt.nl, ik dacht even kijken of dat wat is.
Al tijdens mijn profiel invullen begon er een meid tegen me te chatten, uiteindelijk nummers uitgewisseld en wie weet wat er nog meer van komt.
Het begint wel gelijk goed
Ja ik ookquote:
Als "The Land of Plenty" Den Haag is welquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Jullie wonen toch wel allemaal bij mij in de buurt hea
Is in de buurt. vanuit Saturnus gezien tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als "The Land of Plenty" Den Haag is wel
Joh je kan je toch wel aanpassenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Andromache het volgende:
moehaha ik krijg nu net een standaardmailtje van iemand, met toevallig nog wat vluchtig er boven neergekalkte regeltjes om er nog iets van te maken. in zijn standaardmailtje vraagt hij om een leuke date en of ik een rok wil aandoen. want ja, gggristelijk hethanks but no thanks
(er staat toch echt in mijn RP-profiel dat ik niet gelovig ben?)
Niet gelovig betekent "ik kan je nog in MIJN hokje duwen"quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Andromache het volgende:
moehaha ik krijg nu net een standaardmailtje van iemand, met toevallig nog wat vluchtig er boven neergekalkte regeltjes om er nog iets van te maken. in zijn standaardmailtje vraagt hij om een leuke date en of ik een rok wil aandoen. want ja, gggristelijk hethanks but no thanks
Maak daar gewoon van dat je een hardcore Richard Dawkins fan bent.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Andromache het volgende:
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, m'n eerste battledate met ene eefjeIs het de echte?
Ik zeg nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
Meeten met iemand van het andere sekse die psychisch niet helemaal 100 is zo lijkt het en waarbij je je een soort van psycholoog voelt op platonisch niveau.. Goed idee of niet?
Het klinkt een beetje stom maarja ik heb toch niks beters te doen met mijn tijd, en dan doe ik misschien nog iets goeds voor een ander... Wat denken jullie?
Wat wil je ermee?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
Meeten met iemand van het andere sekse die psychisch niet helemaal 100 is zo lijkt het en waarbij je je een soort van psycholoog voelt op platonisch niveau.. Goed idee of niet?
Het klinkt een beetje stom maarja ik heb toch niks beters te doen met mijn tijd, en dan doe ik misschien nog iets goeds voor een ander... Wat denken jullie?
Zou het erg zijn zou ik me een hele avond awkward voelen door het gedrag van een ander?quote:
Voor mij niet hoor. Voor jou? Misschien. Aan wie moet je die vraag stellen denk je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou het erg zijn zou ik me een hele avond awkward voelen door het gedrag van een ander?
Tjah nee ik gis ook maar een beetje naar de specifieke reden waarom het geen goed plan is...quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mij niet hoor. Voor jou? Misschien. Aan wie moet je die vraag stellen denk je?
Nog leuke Terminators gespot?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef eefje801 het volgende:
Viel me trouwens op dat de meeste speeddates in de buurt woonden vanavond. En mijn matches juist verder weg..raar. Evenzo weer eens leuk om te doen, toch wel.
Moet je daar ook al een verslag van maken ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:40 schreef ook_gek het volgende:
Eefje heb ik een verslag van speeddate gemist?
Ja! Maar die had het te druk met foto's bewonderen van een of andere "schone"quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nog leuke Terminators gespot?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:40 schreef ook_gek het volgende:
Eefje heb ik een verslag van speeddate gemist?
Natuurlijk! Zijn allemaal datingsite-ervaringen toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je daar ook al een verslag van maken ja?
You go girlquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja! Maar die had het te druk met foto's bewonderen van een of andere "schone"
Wél was er een leuke speeddate bij, volgende week misschien een date. I still got it
#eerstestapjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You go girl![]()
Veel datingsite ervaringen terug te lezen, maar weinig werkelijke dates...wordt er nog wel wat gedate hier?
genoegquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You go girl![]()
Veel datingsite ervaringen terug te lezen, maar weinig werkelijke dates...wordt er nog wel wat gedate hier?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
battledate is wel apart
Ik own die gast wel met m'n typesnelheid
daar blijft het bijalhoewel hij weinig zegt....
Huh?quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]of je bent homo of je bent een vrouw!
Ik leer elke dag weer wat bij hier
waarom chat je dan met mannen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben een man die goed in touch is met z'n feminin side
Het was een battledate... Dus 2 mannen die vechten om 1 vrouwquote:
Check!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You go girl![]()
Ja ik wil wel, maar als het eindelijk leuk is op paiq tieft heel die site in elkaar en komt er een abrupt einde aan het gesprekquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You go girl![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben een man die goed in touch is met z'n feminin side
quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was een battledate... Dus 2 mannen die vechten om 1 vrouw
Cockfight!!!
Wat'???quote:
Het klinkt inderdaad alsof de 2 mannen er met elkaar vandoor zijn gegaan en de vrouw de verliezende derde is. Maar goed, ik heb op Paiq nog nooit een battledate gedaan.... vond het maar een raar concept. Kwam een beetje over als elkaar aftroeven om indruk te maken op een meisje. I pass..quote:
Je bent een man die in touch is met zijn feminine side? Dude....quote:
Net als in het echte levenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad alsof de 2 mannen er met elkaar vandoor zijn gegaan en de vrouw de verliezende derde is. Maar goed, ik heb op Paiq nog nooit een battledate gedaan.... vond het maar een raar concept. Kwam een beetje over als elkaar aftroeven om indruk te maken op een meisje. I pass..
Ik ben gewoon een gevoelige jongenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je bent een man die in touch is met zijn feminine side? Dude....
In het echte leven heb ik ook geen competitie.quote:
Zolang je maar niet in tranen uitbarst omdat je het gras heb gemaaid en het zo geweldadig was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en ik praat over mijn emoties, wat overigens door zo'n beetje door de meeste vrouwen wel wordt gewaardeerd(zonder gefriendzoned/gechallengedzoned te worden)
Zo erg is het niet, alhoewel sommige filmsquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in tranen uitbarst omdat je het gras heb gemaaid en het zo geweldadig was.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe niet aan chatten, op welke site dan ook.
Hoe doe jij het dan? Berichtje sturen paar dagen wachten en dan weer berichtje sturen? Dat gaat bij mij vaak zo. En dan is mijn interessen al lang weg, gaat mij veel te langzaam namelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe niet aan chatten, op welke site dan ook.
Omdat die chatschermpjes altijd op een ongelegen moment opduiken. Mails kun je beantwoorden als je daar zelf zin in hebtquote:
Nee man, niet een paar dagen wachten. Gewoon wat berichtjes heen en weer sturen. Laatste keer had ik binnen 24 uur een date afgesprokenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Ah oke, nou gelukkig maar dan.
Ik chat ook bijna niet. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ze nooit online zijn
[..]
Hoe doe jij het dan? Berichtje sturen paar dagen wachten en dan weer berichtje sturen? Dat gaat bij mij vaak zo. En dan is mijn interessen al lang weg, gaat mij veel te langzaam namelijk.
Als je een paar dagen moet wachten op een berichtje, is dat geen goed teken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Hoe doe jij het dan? Berichtje sturen paar dagen wachten en dan weer berichtje sturen? Dat gaat bij mij vaak zo. En dan is mijn interessen al lang weg, gaat mij veel te langzaam namelijk.
Nou niet altijd, veel mensen zijn weinig online heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als je een paar dagen moet wachten op een berichtje, is dat geen goed teken.
Ik wil wel van te voren weten hoe ze is, na paar berichtjes sturen weet ik dat nog niet. En ik wil m'n tijd niet zitten verdoen met een date waar ik kennelijk niks mee heb.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee man, niet een paar dagen wachten. Gewoon wat berichtjes heen en weer sturen. Laatste keer had ik binnen 24 uur een date afgesproken.
Ik heb dat nog nooit gehad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:27 schreef ook_gek het volgende:
Even voor de paiq gebruikers, klapt die site tijdens een chat er wel eens vaker uit? Of was het domme pech hebben voor mij afgelopen avond?
Jawel dat wel, maar gisteren is zij er ook af gegooid en kwamen berichten niet of pas heel laat aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad.
Kon je niet overnieuw inloggen ofzo?
Niet iedereen is na één mailtje direct hoteldebotel hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als je een paar dagen moet wachten op een berichtje, is dat geen goed teken.
Na een paar berichtjes weet je toch net zoveel na even chatten? Ik wil niet te veel weten, precies genoeg dat ik denk: ja, dit zie ik wel zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou niet altijd, veel mensen zijn weinig online heb ik gemerkt.
[..]
Ik wil wel van te voren weten hoe ze is, na paar berichtjes sturen weet ik dat nog niet. En ik wil m'n tijd niet zitten verdoen met een date waar ik kennelijk niks mee heb.
Ja dan begint het dus rustig en wordt er meer en vaker gemaild als je elkaar beter leert kennen. Dus als je na twee weken nog steeds een paar dagen moet wachten op een reactie, kun je er beter maar mee stoppen volgens mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet iedereen is na één mailtje direct hoteldebotel hoor. Soms moet er gewoon iets zijn in wat je zegt dat dan de aandacht trekt en dan begint het treintje een beetje te lopen...
Kan ook andersom, trouwens. Het is zo grillig in het begin.
Ik ben sws een voorstander van niet te lang mailen. Als je op basis van de mails denkt, ja leuk, dan moet je afspreken, want de chemie die er per mail is, is er in de praktijk lang niet altijd. Dus je houdt je zelf alleen maar voor de gek door te lang te mailenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja dan begint het dus rustig en wordt er meer en vaker gemaild als je elkaar beter leert kennen. Dus als je na twee weken nog steeds een paar dagen moet wachten op een reactie, kun je er beter maar mee stoppen volgens mij.
Nou met chatten kan je makkelijker inschatten hoe ze reageert in een gesprek. Of ze het lopende kan houden, of ze adrem is, humor en hoe scherp ze is. Lult het makkelijk en gezellig weg dan kan je er van uit gaan dat de date op z'n minst gezellig gaat worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na een paar berichtjes weet je toch net zoveel na even chatten? Ik wil niet te veel weten, precies genoeg dat ik denk: ja, dit zie ik wel zitten.
Dat is wel weer waar jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou met chatten kan je makkelijker inschatten hoe ze reageert in een gesprek. Of ze het lopende kan houden, of ze adrem is, humor en hoe scherp ze is. Lult het makkelijk en gezellig weg dan kan je er van uit gaan dat de date op z'n minst gezellig gaat worden.
Die informatie kan ik in iedere geval niet uit een email bericht halen.
Ik vind twee weken mailen eigenlijk al te lang, na maximaal 3 mailtjes wil ik in ieder geval wel whatsapp nummers hebben uitgewisseldquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja dan begint het dus rustig en wordt er meer en vaker gemaild als je elkaar beter leert kennen. Dus als je na twee weken nog steeds een paar dagen moet wachten op een reactie, kun je er beter maar mee stoppen volgens mij.
Oh daar begin ik niet eens aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind twee weken mailen eigenlijk al te lang, na maximaal 3 mailtjes wil ik in ieder geval wel whatsapp nummers hebben uitgewisseld
Heb ook wel eens met iemand gedate die alleen in het weekend terugmailde, meestal zaterdagmiddag een enorme lap tekst (2 a4-tjes vol). Dan voelde ik me nog bijna verplicht net zo'n lange tekst terug te typen ook.
Ik ook, maar daar heb ik een ander soort relatie mee dan waar het hier over gaatquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook elke dag ellenlange mails tikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oei, voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
Er is niks mis met lange mails. Jullie hebben gewoon niks te vertellen.
Haha inderdaad. Dan moet je er ECHT voor gaan zitten, heb er dan al geen zin meer in.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Heb ook wel eens met iemand gedate die alleen in het weekend terugmailde, meestal zaterdagmiddag een enorme lap tekst (2 a4-tjes vol). Dan voelde ik me nog bijna verplicht net zo'n lange tekst terug te typen ook.
Ik kan wel 5 a4-tjes vol krijgen, maar dat vind ik zonde van de tijd, meestal klikt het toch niet tijdens de date en is alle moeite voor niks geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
En dan vooral in het weekend heb ik echt geen zin om achter mijn laptop te gaan zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Dan moet je er ECHT voor gaan zitten, heb er dan al geen zin meer in.
is er een app? Of gewoon mobiele website?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef ook_gek het volgende:
Ik doe bijna alles qua paiq via m'n mobiel in de auto, tijdens wachten of op m'n werk.
Mobiele site.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
is er een app? Of gewoon mobiele website?
Bij lange mails ga ik wel een date proberen te regelen, dat dan weer wel. Anders is het inderdaad zonde van je tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik kan wel 5 a4-tjes vol krijgen, maar dat vind ik zonde van de tijd, meestal klikt het toch niet tijdens de date en is alle moeite voor niks geweest.
Met zo'n instelling ga jij je dates in?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik kan wel 5 a4-tjes vol krijgen, maar dat vind ik zonde van de tijd, meestal klikt het toch niet tijdens de date en is alle moeite voor niks geweest.
Om er tijdens de date achter te komen dat het toch niet kliktquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Bij lange mails ga ik wel een date proberen te regelen, dat dan weer wel. Anders is het inderdaad zonde van je tijd.
Nee hoor dat niet, maar het is de praktijk meestal wel zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Met zo'n instelling ga jij je dates in?
Daarom eerst gesprekje via chat. Loopt dat lekker door naar whatsapp en bellen. En dan weet je al snel genoeg hoe of wat en kan je beslissen date of niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om er tijdens de date achter te komen dat het toch niet klikt. Had je beter iets anders kunnen doen met je kostbare vrije tijd.
Serieus hoor, ik snap dat lange mailen niet. Tijdens het mailen kun je je soms niet voorstellen dat het in het echt niet gaat klikken, maar dat gebeurt dus wel. Chemie is zķ onvoorspelbaar!
Hoezo niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Bellen doe ik eigenlijk vrijwel nooit voor een date, sowieso bel ik bijna niet.
Heb jij dat meegemaakt? Dat je lang en veel mailt en irl totaal geen klik hebt? Of is het dan dat er gewoon geen relatie in zit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om er tijdens de date achter te komen dat het toch niet klikt. Had je beter iets anders kunnen doen met je kostbare vrije tijd.
Serieus hoor, ik snap dat lange mailen niet. Tijdens het mailen kun je je soms niet voorstellen dat het in het echt niet gaat klikken, maar dat gebeurt dus wel. Chemie is zķ onvoorspelbaar!
Ik heb in het algemeen een hekel aan bellen, maar dat hebben volgens mij best veel mensen hoor.quote:
Weet ik, maar als bellen lekker soepel verloopt is de kans erg groot dat het face to face ook lekker loopt. Ik vind het zonde van mijn tijd ergens te zitten met een vrouw waar eem gesprek niet lekker loopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb in het algemeen een hekel aan bellen, maar dat hebben volgens mij best veel mensen hoor.
Dat heb ik weleens gehad ja. Maandenlang mailen, 2-3 keer in de week en ellenlange verhalen, beide kanten op. En als je dan afspreekt is het ineens "Oh nee laat ook maar". Je zou het niet verwachten, maar het kan welquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
Heb jij dat meegemaakt? Dat je lang en veel mailt en irl totaal geen klik hebt?
Ja, dat deed ik bij de vorige date, omdat een afspraak er toen niet in zat op korte termijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Heb jij dat meegemaakt? Dat je lang en veel mailt en irl totaal geen klik hebt? Of is het dan dat er gewoon geen relatie in zit?
Ik heb namelijk niet vaak dat ik veel lange mails stuur, maar als dat gebeurt dan hou ik daar meestal ook iets aan over.
Dat eerst heb je wel gelijk in, maar het heeft met durven niks te maken verder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik, maar als bellen lekker soepel verloopt is de kans erg groot dat het face to face ook lekker loopt. Ik vind het zonde van mijn tijd ergens te zitten met een vrouw waar eem gesprek niet lekker loopt.
Ik ben namelijk een persoon dat als het gesprek niet loopt ik dat gewoon zeg en de date stopt. Dat beslis ik liever van te voren dan tijdens een date.
En als je al niet durft te bellen zet ik grote vraagtekens bij hoe een gesprek in het echt gaat dan.
Ik denk dat dit de juiste manier is om er in te staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik bij de vorige date, omdat een afspraak er toen niet in zat op korte termijn. En zoals je weet is dat niets geworden
.
En ik deed het ook met M. en dat pakte uiteindelijk wel 'goed' uit, maar toen had ik per e-mail/MSN/sms al zo'n band met haar opgebouwd dat ik er irl ook echt moeite voor wilde doen om er wat van te maken, ook al was het bij mij betreft geen love at first sight, dat moest echt groeien.
Overigens vind ik het uitgangspunt van 'er een leuk contact aan overhouden' steeds aantrekkelijker. Wat maakt het uit of je een romantische klik hebt met iemand, maar wel leuk over van alles kunt kletsen? Leuke vriendschappen zijn wmb ook welkom.
Ik weet niet waarom je het 'niet zou verwachten' eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gehad ja. Maandenlang mailen, 2-3 keer in de week en ellenlange verhalen, beide kanten op. En als je dan afspreekt is het ineens "Oh nee laat ook maar". Je zou het niet verwachten, maar het kan wel
Daarom moet je dus geen 3 maanden gaan mailen van te vorenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een vooringenomenheid allemaal zeg. Je ziet toch pas hoe het loopt als je elkaar face to face ziet.
Ja, en daarom niet complete boekwerken mailen naar elkaar. Kort gesprekje zegt vaak genoeg, is dat via de telefoon ook zo heb je een stukje zekerheid dat de kans groot is dat het in iederegeval gezellig gaat worden. De rest is bijzaak.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een vooringenomenheid allemaal zeg. Je ziet toch pas hoe het loopt als je elkaar face to face ziet.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie net op RP een optie voor webcammen met elkaar.
Iemand dat wel eens gedaan?
Ik zal daar denk geen gebruik van maken
Lig meestal in bed of zit in m'n boxer achter de pc.quote:
Gelukkig hebben wij mannen van Fok daar niks aan. Een lul van 30cm past nooit op de camquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij heeft Paiq ook zo'n 'dochter-site' waar je kan cammen met elkaar, maar waarbij de webcambeelden dan eerst geblurred zijn en die natuurlijk langzaam maar zeker duidelijk worden. Net als het echte paiq-verhaal, zeg maar.
Alleen is dat een soort chat-site wat volgens mij niet gebaseerd is op 'man chat met vrouw', maar op 'mens chat met mens'. En we weten allemaal dat camsites een hoop bleke vrachtwagenchauffeurs aantrekt met bierbuiken en een klein stijfje...en daar zit denk ik niemand op te wachten.
Ik zat vroeger (toen ik 16 was ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij heeft Paiq ook zo'n 'dochter-site' waar je kan cammen met elkaar, maar waarbij de webcambeelden dan eerst geblurred zijn en die natuurlijk langzaam maar zeker duidelijk worden. Net als het echte paiq-verhaal, zeg maar.
Alleen is dat een soort chat-site wat volgens mij niet gebaseerd is op 'man chat met vrouw', maar op 'mens chat met mens'. En we weten allemaal dat camsites een hoop bleke vrachtwagenchauffeurs aantrekt met bierbuiken en een klein stijfje...en daar zit denk ik niemand op te wachten.
Daarom ben je voor de vrouwen liefde gegaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat vroeger (toen ik 16 was ofzo) op ISPQ. Geweldige dingen voorbij zien komen
.
* W00fer is wel weer in het lange mail idee getrapt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
Als ze weg blijft na zien van je foto's denk ik niet dat je haar type wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
* W00fer is wel weer in het lange mail idee getrapt.
Ze mailde ook echt lange verhalen terug. Totdat m'n foto's zichtbaar werden op Paiq. Al dagen niet meer online gezien.....
Ik zal nog wat sneller moeten zijn in het voorstellen.
En ja ach, in de praktijk red ik me er meestal wel uit, online kun je geen intonatie veranderen of iemand aankijken.
True story. Waag er nog een laatste berichtje aan en anders exit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ze weg blijft na zien van je foto's denk ik niet dat je haar type was
En jajaja update!!!
Meisje van gisteravond waar het gesprek abrupt gestopt werd door een falende paiq heeft me net een berichtje gestuurd dat we inderdaad snel het gesprek moeten voort zetten!!!
Hoppah
Waarom zou je dat doen? Ze gaat direct ofline na het zien van je foto's. Duidelijk genoegquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:00 schreef W00fer het volgende:
[..]
True story. Waag er nog een laatste berichtje aan en anders exit.
Nee ze gebruikt de Paiq-notifier. Op mijn computer krijg je dan een pop-up als iemand wat stuurt, bij haar computer moeten die pop-ups nog uitgevonden worden denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ze gaat direct ofline na het zien van je foto's. Duidelijk genoeg
Dus omdat je niet helemaal haar type bent is ze meteen een arrogante snitch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het wel relaxed zijn als je net als op Badoo een populariteitsmetertje kon zien, of zoals op Okcupid hoelang iemand chat / hoe vaak iemand reageert. Kun je de arrogante snitches meteen eruit gooien zonder fotocheat.
Twee streepjes op Whatsapp! Ze is stiekem wel online, de hoer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Waarom moet er altijd zo gestalked worden online. Met whatsapp, met FB, en nu dus ook met Paiq en welke site dan ook.
Men wil het liefst zien hoe laat / hoe lang iemand online is. Liefst nog met wie wel of neit gechat is. En natuurlijk de vraag WAAAAAAAROM is ze WEL online, maar reageert ze NIET op MIJ!!!!!!!
Het is gewoon netjes om te zeggen van: ik heb geen interesse (meer), veel succes verder. Even goede vrienden. Heb ik vaak genoeg gehad en dan laat het ook geen verspilde moeite meer zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:12 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dus omdat je niet helemaal haar type bent is ze meteen een arrogante snitch?
Zijn volgens mij wel meer mensen die er geen woorden meer aan vuil maken.. of dat netjes is, is weer iets anders natuurlijk.
Dat is idd echt dramatisch ja...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Waarom moet er altijd zo gestalked worden online. Met whatsapp, met FB, en nu dus ook met Paiq en welke site dan ook.
Men wil het liefst zien hoe laat / hoe lang iemand online is. Liefst nog met wie wel of neit gechat is. En natuurlijk de vraag WAAAAAAAROM is ze WEL online, maar reageert ze NIET op MIJ!!!!!!!
ik zag dat je online was tot 0:13, dan had je toch tijd zat om mij iets te sturen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Niet weer die discussiequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Twee streepjes op Whatsapp! Ze is stiekem wel online, de hoer!![]()
dat is heel netjes. maar zo is niet iedereen. zat mensen die maar direct wegklikken oid. accepteer het.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef W00fer het volgende:
Whatsapp vind ik een ander verhaal. Dat gebruik ik niet meer sinds er hypocriete mensen me aanspraken op hoe laat ik opstond op m'n vrije dag
[..]
Het is gewoon netjes om te zeggen van: ik heb geen interesse (meer), veel succes verder. Even goede vrienden. Heb ik vaak genoeg gehad en dan laat het ook geen verspilde moeite meer zijn.
Omdat jij ook niets stuurde!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag dat je online was tot 0:13, dan had je toch tijd zat om mij iets te sturen?
Dat komt omdat ze ermee weg komen. Als ik hoor van een vriendin van me dat veel vrouwen tussen de 30 en 60 berichten per week krijgen, en dan tel ik de invites nog niet mee, zou ik ook zonder blikken of blozen de ene gozer na de andere aan de kant zwieren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat is heel netjes. maar zo is niet iedereen. zat mensen die maar direct wegklikken oid. accepteer het.
Is netjes idd, maar niemand is jou wat verschuldigdquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef W00fer het volgende:
Whatsapp vind ik een ander verhaal. Dat gebruik ik niet meer sinds er hypocriete mensen me aanspraken op hoe laat ik opstond op m'n vrije dag
[..]
Het is gewoon netjes om te zeggen van: ik heb geen interesse (meer), veel succes verder. Even goede vrienden. Heb ik vaak genoeg gehad en dan laat het ook geen verspilde moeite meer zijn.
Er komt ooit nog een dag, dan zijn ze ouder dan 30 en liggen ze smekend op de vloer omdat de biologische klok tiktquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is netjes idd, maar niemand is jou wat verschuldigd.
Als ik een match fotocheat en die foto's bevallen mij absoluut niet dan delete ik ook zonder bericht...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze ermee weg komen. Als ik hoor van een vriendin van me dat veel vrouwen tussen de 30 en 60 berichten per week krijgen, en dan tel ik de invites nog niet mee, zou ik ook zonder blikken of blozen de ene gozer na de andere aan de kant zwieren.
Gast, je komt supergefrustreerd overquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er komt ooit nog een dag, dan zijn ze ouder dan 30 en liggen ze smekend op de vloer omdat de biologische klok tiktMooie reportage was dat op tv.
Ik verzin het niet, hele boeken zijn erover geschreven. Iets met het dertigers dilemma...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gast, je komt supergefrustreerd over. Dit is nu 'volwassen zijn'
.
Ha, dan krijg je weer gehuil hoor: "iew ze wil meteen kinderen" "vrouwen op datingsites zijn lelijk en hebben rammelende eierstokken"quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef Dizorn het volgende:
Nou, dan wacht je toch lekker tot er zo'n dertiger op je af komt?
goh.. dat wisten we nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef W00fer het volgende:
Ik verzin het niet, hele boeken zijn erover geschreven. Iets met het dertigers dilemma...
Oh ja? Nou, ik wachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er komt ooit nog een dag, dan zijn ze ouder dan 30 en liggen ze smekend op de vloer omdat de biologische klok tiktMooie reportage was dat op tv.
Ik ook. Als je daar allemaal in drievoud op papier afscheid van moet nemen heb ik er een dagtaak aan. Gewoon toedeledokie, in de prullenbak.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik een match fotocheat en die foto's bevallen mij absoluut niet dan delete ik ook zonder bericht...
Het zijn heus niet alleen vrouwen hoor
Stelletje arrogante snitches!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Als je daar allemaal in drievoud op papier afscheid van moet nemen heb ik er een dagtaak aan. Gewoon toedeledokie, in de prullenbak.
ben ik al een tijdje met iemand aan het chatten heb ik dat fatsoen meestal wel, maar steeds minder omdat het andersom ook vaak ver te zoeken isquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Als je daar allemaal in drievoud op papier afscheid van moet nemen heb ik er een dagtaak aan. Gewoon toedeledokie, in de prullenbak.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
ben ik al een tijdje met iemand aan het chatten heb ik dat fatsoen meestal wel, maar steeds minder omdat het andersom ook vaak ver te zoeken is
Hoezo wachten? Gewoon vrouwen die ouder zijn dan 30 spammen. Ze wachten met bosjes op je!quote:
Ben je mij nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef Kurzweil het volgende:
Damn, wel erg veel middelmaat op Paiq op dit moment...
meestal ben ik gewoon direct.... zeg ik dat ik denk dat dit em niet gaat worden...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef ook_gek het volgende:
Als ik een vrouw niet leuk vind reageer ik ook niet meer. Zeggen jullie wel dan dat het niks is ipv dood laten bloeden?
Doe eens gek en gebruik eens hele andere soort foto's? Bv van vakantie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:40 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik krijg het idee dat mijn foto's teveel uit elkaar liggen op Paiq. Allemaal wel rond hetzelfde cijfer en ik vind er ook niet verschil tussen zitten maar op het moment dat al mijn foto's zijn vrij gespeeld bloed het vrij vaak dood. En dat is dan nog wel met vrouwen die mij zelf een berichtje hebben gestuurd..
23 hč? Dat valt denk ik net buiten mijn bereikquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ben je mij nog niet tegengekomen![]()
![]()
Zou ik alleen doen als ik al even contact hadquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef ook_gek het volgende:
Als ik een vrouw niet leuk vind reageer ik ook niet meer. Zeggen jullie wel dan dat het niks is ipv dood laten bloeden?
Volgens mij kun je zien nav welke foto het berichtje is gestuurd, dus gewoon die gebruiken dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:40 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik krijg het idee dat mijn foto's teveel uit elkaar liggen op Paiq. Allemaal wel rond hetzelfde cijfer en ik vind er ook niet verschil tussen zitten maar op het moment dat al mijn foto's zijn vrij gespeeld bloed het vrij vaak dood. En dat is dan nog wel met vrouwen die mij zelf een berichtje hebben gestuurd..
Oh jij bent 19, dan heb je daar inderdaad gelijk inquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
23 hč? Dat valt denk ik net buiten mijn bereik
is al het geval..quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe eens gek en gebruik eens hele andere soort foto's? Bv van vakantie?
Tja, ik moet toegeven dat ik het laatste niet altijd doe...vaak wel met een reden maar vergeet wel eens dat vrouwen van complimentjes houdenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je zien nav welke foto het berichtje is gestuurd, dus gewoon die gebruiken dan.
Bloedt het hele gesprek dood? Zeg je ook wat van haar foto?
Hoe doen jullie dit eigenlijk zodra de foto's zichtbaar zijn? direct bespreken? maak je eerst je gesprek af? wacht je op de ander?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef eefje801 het volgende:
Bloedt het hele gesprek dood? Zeg je ook wat van haar foto?
Ik stop er mee en verwijder haar. Zonde van mijn tijd er mee door te gaan. En wel zo eerlijk tegen over haar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou ik alleen doen als ik al even contact had.
in mijn geval dat laatste dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dit eigenlijk zodra de foto's zichtbaar zijn? direct bespreken? maak je eerst je gesprek af? wacht je op de ander?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dit eigenlijk zodra de foto's zichtbaar zijn? direct bespreken? maak je eerst je gesprek af? wacht je op de ander?
Zolang het gemeend is vind ik dat wel leuk om te horen, wie niet? Kan zijn van: "leuke foto!" tot "ah, okee ik zie nu je foto" Kun je toch vaak wel eea uit afleidenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Tja, ik moet toegeven dat ik het laatste niet altijd doe...vaak wel met een reden maar vergeet wel eens dat vrouwen van complimentjes houden
Ook als je het een hele leuke vrouw vindt? Zou dan toch even wat sturen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
in mijn geval dat laatste dus
Ik reageer bijna niet op foto's. Met toeval gisteren voor het eerst. Het was een getekende foto, en daar wilde ik wat meer over weten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het een leuke foto vind, zeg ik dat meteen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook, haha.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als ik het een leuke foto vind, zeg ik dat meteen.
Als ik het geen leuke foto vind, zeg ik niks.
Als ik het écht geen leuke foto vind ga ik er vaak dingen over vragenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als ik het een leuke foto vind, zeg ik dat meteen.
Als ik het geen leuke foto vind, zeg ik niks.
Hmm. ja. Zo zie je maar, gebrek aan initiatief kan je ook opbreken op een datingsite, niet veel anders dan in het echte leven. Op dat punt zijn die sites echt niet makkelijker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook als je het een hele leuke vrouw vindt? Zou dan toch even wat sturen.
Dat beweert ook niemandquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hmm. ja. Zo zie je maar, gebrek aan initiatief kan je ook opbreken op een datingsite, niet veel anders dan in het echte leven. Op dat punt zijn die sites echt niet makkelijker.
Zeker, als het voornamelijk vanuit mij moet komen en de ander weinig vragen stelt/weinig vertelt, korte antwoorden geeft enzo, ben ik er zo klaar mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hmm. ja. Zo zie je maar, gebrek aan initiatief kan je ook opbreken op een datingsite, niet veel anders dan in het echte leven. Op dat punt zijn die sites echt niet makkelijker.
je weet gewoon dat de ander snel even de rest van de foto's checkt. Doe ik zelf namelijk ook altijd eerst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef Cue_ het volgende:
Geen leuke foto is negeren. Het gesprek even afmaken, dood laten bloeden of gewoon gelijk wegklikken als het toch al verdomd saai was.
Leuke foto, dan negeer ik het ook vaak, of ik zeg'leuke foto'. En ga ik gewoon met het gesprek verder.
Je merkt wel altijd een minuut stilte als ze eenmaal zichtbaar zijn. Zo'n spanning als het ware
Ik merkte gisteren dat ik best een tof gesprek had met iemand.. Foto kwam tevoorschijn en idd die minuut stilte, en ik von het heeelemaal niks. Vond het gesprek gelijk stom en had er geen zin meer in terwijl die ander hetzelfde door ging.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef Cue_ het volgende:
Geen leuke foto is negeren. Het gesprek even afmaken, dood laten bloeden of gewoon gelijk wegklikken als het toch al verdomd saai was.
Leuke foto, dan negeer ik het ook vaak, of ik zeg'leuke foto'. En ga ik gewoon met het gesprek verder.
Je merkt wel altijd een minuut stilte als ze eenmaal zichtbaar zijn. Zo'n spanning als het ware
Natuurlijk. Maar het is wel geinigquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
je weet gewoon dat de ander snel even de rest van de foto's checkt. Doe ik zelf namelijk ook altijd eerst.
Hoezo vond je het gelijk stom en had je er geen zin meer in?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik merkte gisteren dat ik best een tof gesprek had met iemand.. Foto kwam tevoorschijn en idd die minuut stilte, en ik von het heeelemaal niks. Vond het gesprek gelijk stom en had er geen zin meer in terwijl die ander hetzelfde door ging.![]()
Neenee, de foto van hem was lelijk en daarom had ik er gelijk geen zin meer in, terwijl het gesprek wel chill was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo vond je het gelijk stom en had je er geen zin meer in?
Het is toch niet gek als iemand even gaat kijken?
Ik had gisteren ook een gesprek waar ze opeens moeilijk in ging doen omdat ik niet snel genoeg reageerde. En ook nog boos worden omdat ik netjes vertelde dat ik nog een ander gesprek had open staan. Dat vond ze echt niet kunnen! Want op een date praat ik toch ook niet met 2 vrouwen tegelijk?
Wtf is dit een date dan
Meteen maar verteld dat het andere gesprek veel leuker was en zij niet zo moest freaken!
Wenst ze mij een fijne avond en tot snel.
WTF
Nouja als het tig x 10 minuten zijn, dan telt het wel opquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef Silenus het volgende:
Tsja, tijd...Het zijn 10 minuten ofzo? Ik praat ook wel eens met iemand in de kroeg waarmee ik uiteindelijk niet blijk te trouwen, dat is ook geen verspilde tijd.
Het is een datingsite, niet de chatsite van een stichting voor eenzame mensen. Die ander zal ook wel eens een gesprek afgekapt hebben omdat de foto hem tegenstond.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef Joysa het volgende:
tijdverspilling vind ik het niet, maar vond het zo naar van mezelf om gelijk te kappen met het gesprek. (wel gedaan..)
Te oud? Je kan toch een beetje flirten, je hoeft echt niet te vragen hoe haar mossel geknipt is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Schadenfreude het volgende:
Anyway, ik voel me een beetje oud om via chat dubbelzinnige opmerkingen te maken. Misschien spannend als puber maar ik ben inmiddels 26. Tonen jullie seksuele interesse in die chats, en hoe doen jullie dat? Als je iemand in het echt ontmoet is het makkelijk natuurlijk, beetje oogcontact, glimlachen, aanraken, etc., maar met chatten wordt het al snel sneu ofzo.
Tja, ligt er helemaal aan wat je wil. Zou eerst een foto vragen waar meer op te zien is eerlijk gezegd. Beetje teasen/flirten moet wel kunnen vind ik, zolang het niet te plat wordt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Schadenfreude het volgende:
Laats had ik een speeddate op paiq. Het was een heel leuk gesprek. Toen de foto's zichtbaar werden zei zij: Jij bent knap! Op haar foto was alleen haar mond zichtbaar en een stukje van haar kin, neus en wat lange blonde haren. Op zich een mooie mond en ik kan er wel uit opmaken dat ze iig niet lelijk of dik is, maar iets te weinig om echt op te reageren, dus ik zei alleen dat haar foto nog wat te raden overliet maar dat ze me best knap leek.
Afijn, het gesprek ging verder en bleef erg leuk en interessant. Op een gegeven moment zegt zij: Ik bespeur weinig seksuele interesse bij jou. Dus ik zeg dat ik weinig kan met een verhullende foto en dat chatten ook niet echt veel ruimte laat voor flirten vanwege het gebrek aan fysiek contact of zelfs maar beeld. Vervolgens wel van de gelegenheid gebruikgemaakt om een beetje te informeren naar hoe ze eruitzag, groot/klein slank of met mooi rondingen. Volgens mij wilde ze wel geteast worden...
Anyway, ik voel me een beetje oud om via chat dubbelzinnige opmerkingen te maken. Misschien spannend als puber maar ik ben inmiddels 26. Tonen jullie seksuele interesse in die chats, en hoe doen jullie dat? Als je iemand in het echt ontmoet is het makkelijk natuurlijk, beetje oogcontact, glimlachen, aanraken, etc., maar met chatten wordt het al snel sneu ofzo.
+1quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje raar om alleen een foto van je mond te doen.Ik zou achterdochtig worden.
Tja, ik heb het gevoel dat het al gauw plat of zielig wordt aangezien je zonder iemands gezicht erbij niet kunt opmaken of iets ironisch of flirterig bedoelt is. Juist bij flirten is het fysieke heel belangrijk natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja, ligt er helemaal aan wat je wil. Zou eerst een foto vragen waar meer op te zien is eerlijk gezegd. Beetje teasen/flirten moet wel kunnen vind ik, zolang het niet te plat wordt.
Tja, ik kan ook wel begrijpen dat je niet graag herkend wordt. Ik gebruikte een paar jaar geleden ook nooit herkenbare foto's. En dan nog camoufleerd een foto veel, heb op Facebook ook wel eens mooie foto's gezien van een meisje met een erg knap koppie die in werkelijkheid 100 kilo bleek te wegen... Sowieso zijn sommige mensen heel fotogeniek waardoor ze in het echt tegenvallen terwijl anderen het tegenovergestelde hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje raar om alleen een foto van je mond te doen.Ik zou achterdochtig worden.
+1quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
Daar zijn die irritante emoticons nou juist voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Tja, ik heb het gevoel dat het al gauw plat of zielig wordt aangezien je zonder iemands gezicht erbij niet kunt opmaken of iets ironisch of flirterig bedoelt is. Juist bij flirten is het fysieke heel belangrijk natuurlijk.
Ik vind de emoticons op paiq zo lelijk en kinderachtigquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar zijn die irritante emoticons nou juist voorMaar als het niet bij je past gewoon niet doen, lijkt me.
Je kunt toch wel subtiel een beetje hinten naar iets? Of een aanknopingspunt vinden in het gesprek? Als ze het zelf al aangeeft staat ze daar dus wel open voor en ze zegt dat ze je aantrekkelijk vindt. Maar zou echt eerst een gezichtsfoto vragen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:51 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ik vind de emoticons op paiq zo lelijk en kinderachtig![]()
Maar serieus, in een kroeg vind ik flirten een leuk non-verbaal/fysiek spel en kan ik wel voelen hoe de spanning opbouwt, maar met tekst en emoticons krijg ik echt niet dat gevoel terwijl een beetje flirten en teasen natuurlijk wel goed is voor de spanning...
en als het een foto van een hand was?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
Daar zou ik niet zoveel problemen mee hebben, nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef dawg het volgende:
[..]
en als het een foto van een hand was?
En van hele lekkere billetjes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zoveel problemen mee hebben, nee.
Het was eigenlijk nog een serieuze vraag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
het is geen sc hier. kappen dus, anders begint re met zijn companen weer moeilijk te doen.
Die krampachtige onzin moet ook eens afgelopen zijn. Niemand doet niemand kwaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
het is geen sc hier. kappen dus, anders begint re met zijn companen weer moeilijk te doen.
You go girlquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Linguine het volgende:
Sinds de opmerkingen hier dat ik te kritisch ben probeer ik er op te letten, en het werpt z'n vruchten af ;-). Leukste gesprekken op Paiq heb ik nu met een jongen die het gesprek begon met: 'Misschien kun je iets over jezelf vertellen?' (Misschieeeeen wel ja...) en die ook nog redelijk wat taalfouten maakt haha. Maar toch lijkt ie heel leuk!
Het hoeft toch ook niet direct iets te worden..? Op die manier leg je de lat wel heel hoog voor jezelfquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You go girl![]()
Ik merk zelf nog wel heel veel koudwatervrees hoorEn "het zal toch wel niks worden" maar dat is natuurlijk de weg van de minste weerstand
Ja maar goed, ik ben gewoon vrij nieuw in dit soort zaken. Op elk vlak. Erg nieuw. Maar goed, je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Linguine het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet direct iets te worden..? Op die manier leg je de lat wel heel hoog voor jezelfGa eerst gewoon een leuk gesprek aan, met als intentie een eventuele date. En dan zie je wel verder
.
Juist dan!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, ik ben gewoon vrij nieuw in dit soort zaken. Op elk vlak. Erg nieuw. Maar goed, je moet ergens beginnen
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef Linguine het volgende:
[..]
Juist dan!Een leuk gesprek is veel makkelijker te bereiken dan meteen een vrouw voor de rest van je leven te vinden.
Nou dat is al een goed begin. Hoi Dr_Flashquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hoi Linguine![]()
Zie?Ik zoek natuurlijk wel naar meer
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nou dat is al een goed begin. Hoi Dr_FlashNu nog op Paiq
Ik denk... Dat je erg quantitatief ingesteld moet zijn.. Maar dat ben ik...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weerKost veel meer moeite en levert ook veel minder op, denk ik.
Ik denk dat je moet proberen niet overal een enorm voordeel in te willen zien. Het hoeft toch ook niet meteen iets op te leveren? Juist een goede manier om te ''oefenen'' met een leuk gesprek te beginnen en vol te houden. Met een aantal mensen zal het vast niet klikken, boeiend, dat is in het echte leven ook zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weerKost veel meer moeite en levert ook veel minder op, denk ik.
En demotiveerd in het echt ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet proberen niet overal een enorm voordeel in te willen zien. Het hoeft toch ook niet meteen iets op te leveren? Juist een goede manier om te ''oefenen'' met een leuk gesprek te beginnen en vol te houden. Met een aantal mensen zal het vast niet klikken, boeiend, dat is in het echte leven ook zo.
Met een andere instelling dan deze.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En demotiveerd in het echt ook.
Veel moeite doen en geen resultaat zien.. Hoe hou je je kop goed?
Hoe hou je die instelling goed dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Linguine het volgende:
[..]
Met een andere instelling dan deze.
Dat heb ik dus IRL. Als je nooit geleerd hebt dat een actie iets op KAN leveren, dan heb je op een goed moment echt wel iets van "Waar ben ik mee bezig?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe hou je die instelling goed dan?
Als je keer op keer je best doet maar er hapt nooit eens iets?
Had jij niet juist die kerel die jou blokkeerde, en dat je dat helemaal fantastisch vond?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Linguine het volgende:
Sinds de opmerkingen hier dat ik te kritisch ben probeer ik er op te letten, en het werpt z'n vruchten af ;-). Leukste gesprekken op Paiq heb ik nu met een jongen die het gesprek begon met: 'Misschien kun je iets over jezelf vertellen?' (Misschieeeeen wel ja...) en die ook nog redelijk wat taalfouten maakt haha. Maar toch lijkt ie heel leuk!
Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet? Zonder kan je ook gelukkig zijn hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe hou je die instelling goed dan?
Als je keer op keer je best doet maar er hapt nooit eens iets?
Haha ohja dat was ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had jij niet juist die kerel die jou blokkeerde, en dat je dat helemaal fantastisch vond?
Lijkt me niet echt "te kritisch".
Hoe erg dat is? Om moedeloos van te worden lijkt mij als je er veel moeite in stopt!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Linguine het volgende:
[..]
Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet? Zonder kan je ook gelukkig zijn hoor. Ik snap best dat het heel frustrerend kan zijn als je het idee hebt dat het nooit zal lukken.. Maar op deze manier wordt dat ook een self-fulfilling prophecy natuurlijk.
Erg genoeg om te zorgen dat dit topic al 300 x 300 posts heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Linguine het volgende:
[..]
Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet?
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven? Je gaat gewoon verder en je blijft de dingen doen die je daarvoor ook leuk vondquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe erg dat is? Om moedeloos van te worden lijkt mij als je er veel moeite in stopt!
Niet dan?
Ja maar dan spreek je geen dame meer aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven? Je gaat gewoon verder en je blijft de dingen doen die je daarvoor ook leuk vond
Dan doe je dat niet, en vervolg je de rest van je leven als kluizenaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar dan spreek je geen dame meer aan.
Waarom niet? Wat heb je dan nog te zoeken hier?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven?
En als je geen kluizenaar wilt worden waar haal je dan steeds de motivatie vandaan om toch maar weer wel een dame aan te spreken terwijl het je eigenlijk best wel frusteert dat al je moeite eigenlijk nooit iets opleverd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Linguine het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet, en vervolg je de rest van je leven als kluizenaar.
Wat zijn dingen waar je gelukkig van wordt, of waar je plezier aan beleeft?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heb je dan nog te zoeken hier?
Dingen maskeren alleen de pijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Linguine het volgende:
[..]
Wat zijn dingen waar je gelukkig van wordt, of waar je plezier aan beleeft?
I give upquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dingen maskeren alleen de pijn.
quote:
Maar wat is hierop uw antwoord? Of heeft je antwoord geen zin want ik luister er toch niet naar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En als je geen kluizenaar wilt worden waar haal je dan steeds de motivatie vandaan om toch maar weer wel een dame aan te spreken terwijl het je eigenlijk best wel frusteert dat al je moeite eigenlijk nooit iets opleverd?
Ja, zo kun je je tijd wel uitzitten tot je doodgaat. Maar meer dan dat is het niet. Ik snap heus wel dat niet alles wat je probeert tot succes leidt, maar als je 15 keer serieus iets geprobeerd hebt en 15 keer ben je uitgelachen, afgewezen, vernederd. Dan ben je heus niet meer bereid om je nogeens een 16e keer kwetsbaar op te stellen. In de wetenschap dat je toch in het mes gaat lopen, vroeger of later. Dat is dus mijn situatie nu al een jaar of 15, en ik dacht het redelijk afgehandeld te hebben. "Boot gemist, ze moeten mij niet, jammerdebammer, t is niet anders".quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Linguine het volgende:
[..]
Wat zijn dingen waar je gelukkig van wordt, of waar je plezier aan beleeft?
Keb zo mijn ideetjes...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef Linguine het volgende:
Misschien moet je uitzoeken hoe het komt dat het nooit iets oplevert.
'Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten,' en dan hier je zin stoppenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten? En dan?
Maar het levert al 15 jaar niks op...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef Linguine het volgende:
[..]
'Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten,' en dan hier je zin stoppen
Ik heb geen serieuze issues. Vrouwen hebben issues met mij. Allemaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:26 schreef Dizorn het volgende:
Als je serieuze issues hebt zou ik vooral NIET proberen om ze via FOK (of datingsites) op te lossen.
Ow werkelijk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen hebben issues met mij. Allemaal
Harpquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke UI
Wat is dat 2e? Na die eend.
Deel eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
Zit weer op Lexa en RP met een kort maar volgens mij wel duidelijk profiel.
Mn harp. Maar ik heb hier niks te zoeken behalve dr_flash een virtuele schop onder zn hol te geven, omdat hij het verdient. Op een positieve manier dan hoor, hij komt op fok wat nors over maar in het echt is het een toffe peerquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke UI
Wat is dat 2e? Na die eend.
Ah zo ben ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mn harp. Maar ik heb hier niks te zoeken behalve dr_flash een virtuele schop onder zn hol te geven, omdat hij het verdient. Op een positieve manier dan hoor, hij komt op fok wat nors over maar in het echt is het een toffe peer
Als ik me niet vergis zitten we wel redelijk in hetzelfde schuitje, jij en ik?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah zo ben ik ook
Neemt niet weg dat zijn gedachtes / zijn visie heel echt is en dat dat zonde is... Jammer...
Nee, jij bent een heel stuk ouder, maar mijn gedachtes zijn ook een beetje demotiverend en waardeloos dat het allemaal alleen maar moeite kost en niks opleverd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zitten we wel redelijk in hetzelfde schuitje, jij en ik?
Dat is toch ook jouw visie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja bij mij is het puur zelfbescherming geworden hoor. Ik kan het me gewoon niet veroorloven om WEER teleurgesteld te worden en zo. Dat maakt het er idd niet makkelijker op.
Ja dat snap ik ook wel hoor, maar waar zou ik nog moeite voor doen? Als ik zo graag tegen een betonnen muur aan wil rennen dan steek ik gewoon de straat over, bij wijze vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch ook jouw visie?
Dat je teleurgesteld wordt kan alleen als je verwachtingen hebt.
Als je nou gewoon toch geen kans maakt heb je eigenlijk helemaal niks te verliezen... Je kunt niks winnen / je kunt de winst niet verliezen
Ik weet nie in hoeverre dat motiveerd? Maar bij mij kan het nog wel werken het is een soort van. ''Ik heb toch geen kans'' *springt in het diepe*
Nouja, een vrouw met een goede voorgevel is een stuk zachter dan een betonnen muurquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel hoor, maar waar zou ik nog moeite voor doen? Als ik zo graag tegen een betonnen muur aan wil rennen dan steek ik gewoon de straat over, bij wijze van
Oh nee hoor, over gewoon contact op vriendschappelijk niveau, met vrouwen, heb ik echt niks te klagen. Misschien voelen ze zich wel op hun gemak omdat ze van mij niks "te vrezen" hebben. Zoiets denk ik dan. Je moet er toch een draai aan geven hequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom je het zou blijven doen... Omdat je in de essentie gewoon contact wilt houden met vrouwen misschien... Dus dan moet je je daar ook naar gedragen...
Je kunt alleen helemaal niks van vrouwen verwachten dus verwachtingen moet je laten varen.
Wat zeggen zij erover?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, over gewoon contact op vriendschappelijk niveau, met vrouwen, heb ik echt niks te klagen. Misschien voelen ze zich wel op hun gemak omdat ze van mij niks "te vrezen" hebben. Zoiets denk ik dan. Je moet er toch een draai aan geven he
Dus je wilt het liefst een eitje koken en het maakt je niet uit of je boven- of onderop ligt. Altijd fijn om te horen man, bedankt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb per abuis weer eens de Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat-reeks aangeklikt zo te zien.
Anyway, heb zaterdag een leuke date. Dan komt ze hierheen en is het nog even de vraag of ik voor haar of zij voor mij gaat koken, al doet dat er in feite geen hol toe. Als je maar lol hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Ja. Die bevallen me in de regel een stuk beter dan de Paiq-dates ook.quote:
Bedankt voor je feedback, zuurpruim.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dus je wilt het liefst een eitje koken en het maakt je niet uit of je boven- of onderop ligt. Altijd fijn om te horen man, bedankt.
Nee. Hoe is het met jouw dates eigenlijk? Of moet ik zeggen jullie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Dizorn het volgende:
Het is maar te hopen dat zij dat niet is/heeft.
En moet ik nou de smiley in m'n PI doen of in m'n post? Ik weet het niet hoor.
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dizorn het volgende:
Nou mijn grootste kans op dit moment is een pabo studente (verrassing) die HAHA met hoofdletters typt dus. En zometeen zie ik de foto, ik heb geen goed voorgevoel.
Then again, ik heb zometeen toch al een date. Oneindig veel leuker natuurlijk
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Heej wauw ik had net een speeddate en nog een leuke ook![]()
En ik knapte niet eens af op r kids.
Jij hebt wel grote praatjes voor iemand die onzeker is wat ie met 4 hoofdletters moet he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dizorn het volgende:
Nou mijn grootste kans op dit moment is een pabo studente (verrassing) die HAHA met hoofdletters typt dus. En zometeen zie ik de foto, ik heb geen goed voorgevoel.
Then again, ik heb zometeen toch al een date. Oneindig veel leuker natuurlijk
Wil ook wel zeggen dat ik d'r in 10 posities ga nemen op m'n tweepersoonsbed hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten?
Ik hoop het voor je johquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik denk dat je mijn post-toon niet helemaal hebt begrepen, Dr_Flash
Dat was de vraag niet. Maar fijn om te weten man, bedankt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wil ook wel zeggen dat ik d'r in 10 posities ga nemen op m'n tweepersoonsbed hoor![]()
Ik denk dat je mijn post-toon niet helemaal hebt begrepen, Dr_Flash
Zuurpruimpjequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten?
Je kan toch prioriteiten instellen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:06 schreef eefje801 het volgende:
Wel grappig dat bij uitschieters bij het foto's beoordelen alle balkjes vol zijn, behalve..locatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |