Dat komt omdat ze ermee weg komen. Als ik hoor van een vriendin van me dat veel vrouwen tussen de 30 en 60 berichten per week krijgen, en dan tel ik de invites nog niet mee, zou ik ook zonder blikken of blozen de ene gozer na de andere aan de kant zwieren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat is heel netjes. maar zo is niet iedereen. zat mensen die maar direct wegklikken oid. accepteer het.
Is netjes idd, maar niemand is jou wat verschuldigdquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef W00fer het volgende:
Whatsapp vind ik een ander verhaal. Dat gebruik ik niet meer sinds er hypocriete mensen me aanspraken op hoe laat ik opstond op m'n vrije dag
[..]
Het is gewoon netjes om te zeggen van: ik heb geen interesse (meer), veel succes verder. Even goede vrienden. Heb ik vaak genoeg gehad en dan laat het ook geen verspilde moeite meer zijn.
Er komt ooit nog een dag, dan zijn ze ouder dan 30 en liggen ze smekend op de vloer omdat de biologische klok tiktquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is netjes idd, maar niemand is jou wat verschuldigd.
Als ik een match fotocheat en die foto's bevallen mij absoluut niet dan delete ik ook zonder bericht...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze ermee weg komen. Als ik hoor van een vriendin van me dat veel vrouwen tussen de 30 en 60 berichten per week krijgen, en dan tel ik de invites nog niet mee, zou ik ook zonder blikken of blozen de ene gozer na de andere aan de kant zwieren.
Gast, je komt supergefrustreerd overquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er komt ooit nog een dag, dan zijn ze ouder dan 30 en liggen ze smekend op de vloer omdat de biologische klok tiktMooie reportage was dat op tv.
Ik verzin het niet, hele boeken zijn erover geschreven. Iets met het dertigers dilemma...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gast, je komt supergefrustreerd over. Dit is nu 'volwassen zijn'
.
Ha, dan krijg je weer gehuil hoor: "iew ze wil meteen kinderen" "vrouwen op datingsites zijn lelijk en hebben rammelende eierstokken"quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef Dizorn het volgende:
Nou, dan wacht je toch lekker tot er zo'n dertiger op je af komt?
goh.. dat wisten we nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef W00fer het volgende:
Ik verzin het niet, hele boeken zijn erover geschreven. Iets met het dertigers dilemma...
Oh ja? Nou, ik wachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er komt ooit nog een dag, dan zijn ze ouder dan 30 en liggen ze smekend op de vloer omdat de biologische klok tiktMooie reportage was dat op tv.
Ik ook. Als je daar allemaal in drievoud op papier afscheid van moet nemen heb ik er een dagtaak aan. Gewoon toedeledokie, in de prullenbak.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik een match fotocheat en die foto's bevallen mij absoluut niet dan delete ik ook zonder bericht...
Het zijn heus niet alleen vrouwen hoor
Stelletje arrogante snitches!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Als je daar allemaal in drievoud op papier afscheid van moet nemen heb ik er een dagtaak aan. Gewoon toedeledokie, in de prullenbak.
ben ik al een tijdje met iemand aan het chatten heb ik dat fatsoen meestal wel, maar steeds minder omdat het andersom ook vaak ver te zoeken isquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Als je daar allemaal in drievoud op papier afscheid van moet nemen heb ik er een dagtaak aan. Gewoon toedeledokie, in de prullenbak.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
ben ik al een tijdje met iemand aan het chatten heb ik dat fatsoen meestal wel, maar steeds minder omdat het andersom ook vaak ver te zoeken is
Hoezo wachten? Gewoon vrouwen die ouder zijn dan 30 spammen. Ze wachten met bosjes op je!quote:
Ben je mij nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef Kurzweil het volgende:
Damn, wel erg veel middelmaat op Paiq op dit moment...
meestal ben ik gewoon direct.... zeg ik dat ik denk dat dit em niet gaat worden...quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef ook_gek het volgende:
Als ik een vrouw niet leuk vind reageer ik ook niet meer. Zeggen jullie wel dan dat het niks is ipv dood laten bloeden?
Doe eens gek en gebruik eens hele andere soort foto's? Bv van vakantie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:40 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik krijg het idee dat mijn foto's teveel uit elkaar liggen op Paiq. Allemaal wel rond hetzelfde cijfer en ik vind er ook niet verschil tussen zitten maar op het moment dat al mijn foto's zijn vrij gespeeld bloed het vrij vaak dood. En dat is dan nog wel met vrouwen die mij zelf een berichtje hebben gestuurd..
23 hč? Dat valt denk ik net buiten mijn bereikquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ben je mij nog niet tegengekomen![]()
![]()
Zou ik alleen doen als ik al even contact hadquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef ook_gek het volgende:
Als ik een vrouw niet leuk vind reageer ik ook niet meer. Zeggen jullie wel dan dat het niks is ipv dood laten bloeden?
Volgens mij kun je zien nav welke foto het berichtje is gestuurd, dus gewoon die gebruiken dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:40 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik krijg het idee dat mijn foto's teveel uit elkaar liggen op Paiq. Allemaal wel rond hetzelfde cijfer en ik vind er ook niet verschil tussen zitten maar op het moment dat al mijn foto's zijn vrij gespeeld bloed het vrij vaak dood. En dat is dan nog wel met vrouwen die mij zelf een berichtje hebben gestuurd..
Oh jij bent 19, dan heb je daar inderdaad gelijk inquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
23 hč? Dat valt denk ik net buiten mijn bereik
is al het geval..quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe eens gek en gebruik eens hele andere soort foto's? Bv van vakantie?
Tja, ik moet toegeven dat ik het laatste niet altijd doe...vaak wel met een reden maar vergeet wel eens dat vrouwen van complimentjes houdenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je zien nav welke foto het berichtje is gestuurd, dus gewoon die gebruiken dan.
Bloedt het hele gesprek dood? Zeg je ook wat van haar foto?
Hoe doen jullie dit eigenlijk zodra de foto's zichtbaar zijn? direct bespreken? maak je eerst je gesprek af? wacht je op de ander?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef eefje801 het volgende:
Bloedt het hele gesprek dood? Zeg je ook wat van haar foto?
Ik stop er mee en verwijder haar. Zonde van mijn tijd er mee door te gaan. En wel zo eerlijk tegen over haar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou ik alleen doen als ik al even contact had.
in mijn geval dat laatste dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dit eigenlijk zodra de foto's zichtbaar zijn? direct bespreken? maak je eerst je gesprek af? wacht je op de ander?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dit eigenlijk zodra de foto's zichtbaar zijn? direct bespreken? maak je eerst je gesprek af? wacht je op de ander?
Zolang het gemeend is vind ik dat wel leuk om te horen, wie niet? Kan zijn van: "leuke foto!" tot "ah, okee ik zie nu je foto" Kun je toch vaak wel eea uit afleidenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Tja, ik moet toegeven dat ik het laatste niet altijd doe...vaak wel met een reden maar vergeet wel eens dat vrouwen van complimentjes houden
Ook als je het een hele leuke vrouw vindt? Zou dan toch even wat sturen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
in mijn geval dat laatste dus
Ik reageer bijna niet op foto's. Met toeval gisteren voor het eerst. Het was een getekende foto, en daar wilde ik wat meer over weten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het een leuke foto vind, zeg ik dat meteen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook, haha.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als ik het een leuke foto vind, zeg ik dat meteen.
Als ik het geen leuke foto vind, zeg ik niks.
Als ik het écht geen leuke foto vind ga ik er vaak dingen over vragenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als ik het een leuke foto vind, zeg ik dat meteen.
Als ik het geen leuke foto vind, zeg ik niks.
Hmm. ja. Zo zie je maar, gebrek aan initiatief kan je ook opbreken op een datingsite, niet veel anders dan in het echte leven. Op dat punt zijn die sites echt niet makkelijker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook als je het een hele leuke vrouw vindt? Zou dan toch even wat sturen.
Dat beweert ook niemandquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hmm. ja. Zo zie je maar, gebrek aan initiatief kan je ook opbreken op een datingsite, niet veel anders dan in het echte leven. Op dat punt zijn die sites echt niet makkelijker.
Zeker, als het voornamelijk vanuit mij moet komen en de ander weinig vragen stelt/weinig vertelt, korte antwoorden geeft enzo, ben ik er zo klaar mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hmm. ja. Zo zie je maar, gebrek aan initiatief kan je ook opbreken op een datingsite, niet veel anders dan in het echte leven. Op dat punt zijn die sites echt niet makkelijker.
je weet gewoon dat de ander snel even de rest van de foto's checkt. Doe ik zelf namelijk ook altijd eerst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef Cue_ het volgende:
Geen leuke foto is negeren. Het gesprek even afmaken, dood laten bloeden of gewoon gelijk wegklikken als het toch al verdomd saai was.
Leuke foto, dan negeer ik het ook vaak, of ik zeg'leuke foto'. En ga ik gewoon met het gesprek verder.
Je merkt wel altijd een minuut stilte als ze eenmaal zichtbaar zijn. Zo'n spanning als het ware
Ik merkte gisteren dat ik best een tof gesprek had met iemand.. Foto kwam tevoorschijn en idd die minuut stilte, en ik von het heeelemaal niks. Vond het gesprek gelijk stom en had er geen zin meer in terwijl die ander hetzelfde door ging.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef Cue_ het volgende:
Geen leuke foto is negeren. Het gesprek even afmaken, dood laten bloeden of gewoon gelijk wegklikken als het toch al verdomd saai was.
Leuke foto, dan negeer ik het ook vaak, of ik zeg'leuke foto'. En ga ik gewoon met het gesprek verder.
Je merkt wel altijd een minuut stilte als ze eenmaal zichtbaar zijn. Zo'n spanning als het ware
Natuurlijk. Maar het is wel geinigquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
je weet gewoon dat de ander snel even de rest van de foto's checkt. Doe ik zelf namelijk ook altijd eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |