Hoezo vond je het gelijk stom en had je er geen zin meer in?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik merkte gisteren dat ik best een tof gesprek had met iemand.. Foto kwam tevoorschijn en idd die minuut stilte, en ik von het heeelemaal niks. Vond het gesprek gelijk stom en had er geen zin meer in terwijl die ander hetzelfde door ging.![]()
Neenee, de foto van hem was lelijk en daarom had ik er gelijk geen zin meer in, terwijl het gesprek wel chill was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo vond je het gelijk stom en had je er geen zin meer in?
Het is toch niet gek als iemand even gaat kijken?
Ik had gisteren ook een gesprek waar ze opeens moeilijk in ging doen omdat ik niet snel genoeg reageerde. En ook nog boos worden omdat ik netjes vertelde dat ik nog een ander gesprek had open staan. Dat vond ze echt niet kunnen! Want op een date praat ik toch ook niet met 2 vrouwen tegelijk?
Wtf is dit een date dan
Meteen maar verteld dat het andere gesprek veel leuker was en zij niet zo moest freaken!
Wenst ze mij een fijne avond en tot snel.
WTF
Nouja als het tig x 10 minuten zijn, dan telt het wel opquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef Silenus het volgende:
Tsja, tijd...Het zijn 10 minuten ofzo? Ik praat ook wel eens met iemand in de kroeg waarmee ik uiteindelijk niet blijk te trouwen, dat is ook geen verspilde tijd.
Het is een datingsite, niet de chatsite van een stichting voor eenzame mensen. Die ander zal ook wel eens een gesprek afgekapt hebben omdat de foto hem tegenstond.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef Joysa het volgende:
tijdverspilling vind ik het niet, maar vond het zo naar van mezelf om gelijk te kappen met het gesprek. (wel gedaan..)
Te oud? Je kan toch een beetje flirten, je hoeft echt niet te vragen hoe haar mossel geknipt is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Schadenfreude het volgende:
Anyway, ik voel me een beetje oud om via chat dubbelzinnige opmerkingen te maken. Misschien spannend als puber maar ik ben inmiddels 26. Tonen jullie seksuele interesse in die chats, en hoe doen jullie dat? Als je iemand in het echt ontmoet is het makkelijk natuurlijk, beetje oogcontact, glimlachen, aanraken, etc., maar met chatten wordt het al snel sneu ofzo.
Tja, ligt er helemaal aan wat je wil. Zou eerst een foto vragen waar meer op te zien is eerlijk gezegd. Beetje teasen/flirten moet wel kunnen vind ik, zolang het niet te plat wordt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Schadenfreude het volgende:
Laats had ik een speeddate op paiq. Het was een heel leuk gesprek. Toen de foto's zichtbaar werden zei zij: Jij bent knap! Op haar foto was alleen haar mond zichtbaar en een stukje van haar kin, neus en wat lange blonde haren. Op zich een mooie mond en ik kan er wel uit opmaken dat ze iig niet lelijk of dik is, maar iets te weinig om echt op te reageren, dus ik zei alleen dat haar foto nog wat te raden overliet maar dat ze me best knap leek.
Afijn, het gesprek ging verder en bleef erg leuk en interessant. Op een gegeven moment zegt zij: Ik bespeur weinig seksuele interesse bij jou. Dus ik zeg dat ik weinig kan met een verhullende foto en dat chatten ook niet echt veel ruimte laat voor flirten vanwege het gebrek aan fysiek contact of zelfs maar beeld. Vervolgens wel van de gelegenheid gebruikgemaakt om een beetje te informeren naar hoe ze eruitzag, groot/klein slank of met mooi rondingen. Volgens mij wilde ze wel geteast worden...
Anyway, ik voel me een beetje oud om via chat dubbelzinnige opmerkingen te maken. Misschien spannend als puber maar ik ben inmiddels 26. Tonen jullie seksuele interesse in die chats, en hoe doen jullie dat? Als je iemand in het echt ontmoet is het makkelijk natuurlijk, beetje oogcontact, glimlachen, aanraken, etc., maar met chatten wordt het al snel sneu ofzo.
+1quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje raar om alleen een foto van je mond te doen.Ik zou achterdochtig worden.
Tja, ik heb het gevoel dat het al gauw plat of zielig wordt aangezien je zonder iemands gezicht erbij niet kunt opmaken of iets ironisch of flirterig bedoelt is. Juist bij flirten is het fysieke heel belangrijk natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja, ligt er helemaal aan wat je wil. Zou eerst een foto vragen waar meer op te zien is eerlijk gezegd. Beetje teasen/flirten moet wel kunnen vind ik, zolang het niet te plat wordt.
Tja, ik kan ook wel begrijpen dat je niet graag herkend wordt. Ik gebruikte een paar jaar geleden ook nooit herkenbare foto's. En dan nog camoufleerd een foto veel, heb op Facebook ook wel eens mooie foto's gezien van een meisje met een erg knap koppie die in werkelijkheid 100 kilo bleek te wegen... Sowieso zijn sommige mensen heel fotogeniek waardoor ze in het echt tegenvallen terwijl anderen het tegenovergestelde hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje raar om alleen een foto van je mond te doen.Ik zou achterdochtig worden.
+1quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
Daar zijn die irritante emoticons nou juist voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Tja, ik heb het gevoel dat het al gauw plat of zielig wordt aangezien je zonder iemands gezicht erbij niet kunt opmaken of iets ironisch of flirterig bedoelt is. Juist bij flirten is het fysieke heel belangrijk natuurlijk.
Ik vind de emoticons op paiq zo lelijk en kinderachtigquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar zijn die irritante emoticons nou juist voorMaar als het niet bij je past gewoon niet doen, lijkt me.
Je kunt toch wel subtiel een beetje hinten naar iets? Of een aanknopingspunt vinden in het gesprek? Als ze het zelf al aangeeft staat ze daar dus wel open voor en ze zegt dat ze je aantrekkelijk vindt. Maar zou echt eerst een gezichtsfoto vragen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:51 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ik vind de emoticons op paiq zo lelijk en kinderachtig![]()
Maar serieus, in een kroeg vind ik flirten een leuk non-verbaal/fysiek spel en kan ik wel voelen hoe de spanning opbouwt, maar met tekst en emoticons krijg ik echt niet dat gevoel terwijl een beetje flirten en teasen natuurlijk wel goed is voor de spanning...
en als het een foto van een hand was?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
Daar zou ik niet zoveel problemen mee hebben, nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef dawg het volgende:
[..]
en als het een foto van een hand was?
En van hele lekkere billetjes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zoveel problemen mee hebben, nee.
Het was eigenlijk nog een serieuze vraag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
het is geen sc hier. kappen dus, anders begint re met zijn companen weer moeilijk te doen.
Die krampachtige onzin moet ook eens afgelopen zijn. Niemand doet niemand kwaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
het is geen sc hier. kappen dus, anders begint re met zijn companen weer moeilijk te doen.
You go girlquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Linguine het volgende:
Sinds de opmerkingen hier dat ik te kritisch ben probeer ik er op te letten, en het werpt z'n vruchten af ;-). Leukste gesprekken op Paiq heb ik nu met een jongen die het gesprek begon met: 'Misschien kun je iets over jezelf vertellen?' (Misschieeeeen wel ja...) en die ook nog redelijk wat taalfouten maakt haha. Maar toch lijkt ie heel leuk!
Het hoeft toch ook niet direct iets te worden..? Op die manier leg je de lat wel heel hoog voor jezelfquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You go girl![]()
Ik merk zelf nog wel heel veel koudwatervrees hoorEn "het zal toch wel niks worden" maar dat is natuurlijk de weg van de minste weerstand
Ja maar goed, ik ben gewoon vrij nieuw in dit soort zaken. Op elk vlak. Erg nieuw. Maar goed, je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Linguine het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet direct iets te worden..? Op die manier leg je de lat wel heel hoog voor jezelfGa eerst gewoon een leuk gesprek aan, met als intentie een eventuele date. En dan zie je wel verder
.
Juist dan!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, ik ben gewoon vrij nieuw in dit soort zaken. Op elk vlak. Erg nieuw. Maar goed, je moet ergens beginnen
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef Linguine het volgende:
[..]
Juist dan!Een leuk gesprek is veel makkelijker te bereiken dan meteen een vrouw voor de rest van je leven te vinden.
Nou dat is al een goed begin. Hoi Dr_Flashquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hoi Linguine![]()
Zie?Ik zoek natuurlijk wel naar meer
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nou dat is al een goed begin. Hoi Dr_FlashNu nog op Paiq
Ik denk... Dat je erg quantitatief ingesteld moet zijn.. Maar dat ben ik...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weerKost veel meer moeite en levert ook veel minder op, denk ik.
Ik denk dat je moet proberen niet overal een enorm voordeel in te willen zien. Het hoeft toch ook niet meteen iets op te leveren? Juist een goede manier om te ''oefenen'' met een leuk gesprek te beginnen en vol te houden. Met een aantal mensen zal het vast niet klikken, boeiend, dat is in het echte leven ook zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weerKost veel meer moeite en levert ook veel minder op, denk ik.
En demotiveerd in het echt ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet proberen niet overal een enorm voordeel in te willen zien. Het hoeft toch ook niet meteen iets op te leveren? Juist een goede manier om te ''oefenen'' met een leuk gesprek te beginnen en vol te houden. Met een aantal mensen zal het vast niet klikken, boeiend, dat is in het echte leven ook zo.
Met een andere instelling dan deze.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En demotiveerd in het echt ook.
Veel moeite doen en geen resultaat zien.. Hoe hou je je kop goed?
Hoe hou je die instelling goed dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Linguine het volgende:
[..]
Met een andere instelling dan deze.
Dat heb ik dus IRL. Als je nooit geleerd hebt dat een actie iets op KAN leveren, dan heb je op een goed moment echt wel iets van "Waar ben ik mee bezig?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe hou je die instelling goed dan?
Als je keer op keer je best doet maar er hapt nooit eens iets?
Had jij niet juist die kerel die jou blokkeerde, en dat je dat helemaal fantastisch vond?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Linguine het volgende:
Sinds de opmerkingen hier dat ik te kritisch ben probeer ik er op te letten, en het werpt z'n vruchten af ;-). Leukste gesprekken op Paiq heb ik nu met een jongen die het gesprek begon met: 'Misschien kun je iets over jezelf vertellen?' (Misschieeeeen wel ja...) en die ook nog redelijk wat taalfouten maakt haha. Maar toch lijkt ie heel leuk!
Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet? Zonder kan je ook gelukkig zijn hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe hou je die instelling goed dan?
Als je keer op keer je best doet maar er hapt nooit eens iets?
Haha ohja dat was ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had jij niet juist die kerel die jou blokkeerde, en dat je dat helemaal fantastisch vond?
Lijkt me niet echt "te kritisch".
Hoe erg dat is? Om moedeloos van te worden lijkt mij als je er veel moeite in stopt!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Linguine het volgende:
[..]
Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet? Zonder kan je ook gelukkig zijn hoor. Ik snap best dat het heel frustrerend kan zijn als je het idee hebt dat het nooit zal lukken.. Maar op deze manier wordt dat ook een self-fulfilling prophecy natuurlijk.
Erg genoeg om te zorgen dat dit topic al 300 x 300 posts heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Linguine het volgende:
[..]
Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet?
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven? Je gaat gewoon verder en je blijft de dingen doen die je daarvoor ook leuk vondquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe erg dat is? Om moedeloos van te worden lijkt mij als je er veel moeite in stopt!
Niet dan?
Ja maar dan spreek je geen dame meer aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven? Je gaat gewoon verder en je blijft de dingen doen die je daarvoor ook leuk vond
Dan doe je dat niet, en vervolg je de rest van je leven als kluizenaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar dan spreek je geen dame meer aan.
Waarom niet? Wat heb je dan nog te zoeken hier?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven?
En als je geen kluizenaar wilt worden waar haal je dan steeds de motivatie vandaan om toch maar weer wel een dame aan te spreken terwijl het je eigenlijk best wel frusteert dat al je moeite eigenlijk nooit iets opleverd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Linguine het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet, en vervolg je de rest van je leven als kluizenaar.
Wat zijn dingen waar je gelukkig van wordt, of waar je plezier aan beleeft?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heb je dan nog te zoeken hier?
Dingen maskeren alleen de pijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Linguine het volgende:
[..]
Wat zijn dingen waar je gelukkig van wordt, of waar je plezier aan beleeft?
I give upquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dingen maskeren alleen de pijn.
quote:
Maar wat is hierop uw antwoord? Of heeft je antwoord geen zin want ik luister er toch niet naar?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En als je geen kluizenaar wilt worden waar haal je dan steeds de motivatie vandaan om toch maar weer wel een dame aan te spreken terwijl het je eigenlijk best wel frusteert dat al je moeite eigenlijk nooit iets opleverd?
Ja, zo kun je je tijd wel uitzitten tot je doodgaat. Maar meer dan dat is het niet. Ik snap heus wel dat niet alles wat je probeert tot succes leidt, maar als je 15 keer serieus iets geprobeerd hebt en 15 keer ben je uitgelachen, afgewezen, vernederd. Dan ben je heus niet meer bereid om je nogeens een 16e keer kwetsbaar op te stellen. In de wetenschap dat je toch in het mes gaat lopen, vroeger of later. Dat is dus mijn situatie nu al een jaar of 15, en ik dacht het redelijk afgehandeld te hebben. "Boot gemist, ze moeten mij niet, jammerdebammer, t is niet anders".quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Linguine het volgende:
[..]
Wat zijn dingen waar je gelukkig van wordt, of waar je plezier aan beleeft?
Keb zo mijn ideetjes...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef Linguine het volgende:
Misschien moet je uitzoeken hoe het komt dat het nooit iets oplevert.
'Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten,' en dan hier je zin stoppenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten? En dan?
Maar het levert al 15 jaar niks op...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef Linguine het volgende:
[..]
'Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten,' en dan hier je zin stoppen
Ik heb geen serieuze issues. Vrouwen hebben issues met mij. Allemaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:26 schreef Dizorn het volgende:
Als je serieuze issues hebt zou ik vooral NIET proberen om ze via FOK (of datingsites) op te lossen.
Ow werkelijk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen hebben issues met mij. Allemaal
Harpquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke UI
Wat is dat 2e? Na die eend.
Deel eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
Zit weer op Lexa en RP met een kort maar volgens mij wel duidelijk profiel.
Mn harp. Maar ik heb hier niks te zoeken behalve dr_flash een virtuele schop onder zn hol te geven, omdat hij het verdient. Op een positieve manier dan hoor, hij komt op fok wat nors over maar in het echt is het een toffe peerquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke UI
Wat is dat 2e? Na die eend.
Ah zo ben ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mn harp. Maar ik heb hier niks te zoeken behalve dr_flash een virtuele schop onder zn hol te geven, omdat hij het verdient. Op een positieve manier dan hoor, hij komt op fok wat nors over maar in het echt is het een toffe peer
Als ik me niet vergis zitten we wel redelijk in hetzelfde schuitje, jij en ik?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah zo ben ik ook
Neemt niet weg dat zijn gedachtes / zijn visie heel echt is en dat dat zonde is... Jammer...
Nee, jij bent een heel stuk ouder, maar mijn gedachtes zijn ook een beetje demotiverend en waardeloos dat het allemaal alleen maar moeite kost en niks opleverd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zitten we wel redelijk in hetzelfde schuitje, jij en ik?
Dat is toch ook jouw visie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja bij mij is het puur zelfbescherming geworden hoor. Ik kan het me gewoon niet veroorloven om WEER teleurgesteld te worden en zo. Dat maakt het er idd niet makkelijker op.
Ja dat snap ik ook wel hoor, maar waar zou ik nog moeite voor doen? Als ik zo graag tegen een betonnen muur aan wil rennen dan steek ik gewoon de straat over, bij wijze vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch ook jouw visie?
Dat je teleurgesteld wordt kan alleen als je verwachtingen hebt.
Als je nou gewoon toch geen kans maakt heb je eigenlijk helemaal niks te verliezen... Je kunt niks winnen / je kunt de winst niet verliezen
Ik weet nie in hoeverre dat motiveerd? Maar bij mij kan het nog wel werken het is een soort van. ''Ik heb toch geen kans'' *springt in het diepe*
Nouja, een vrouw met een goede voorgevel is een stuk zachter dan een betonnen muurquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel hoor, maar waar zou ik nog moeite voor doen? Als ik zo graag tegen een betonnen muur aan wil rennen dan steek ik gewoon de straat over, bij wijze van
Oh nee hoor, over gewoon contact op vriendschappelijk niveau, met vrouwen, heb ik echt niks te klagen. Misschien voelen ze zich wel op hun gemak omdat ze van mij niks "te vrezen" hebben. Zoiets denk ik dan. Je moet er toch een draai aan geven hequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom je het zou blijven doen... Omdat je in de essentie gewoon contact wilt houden met vrouwen misschien... Dus dan moet je je daar ook naar gedragen...
Je kunt alleen helemaal niks van vrouwen verwachten dus verwachtingen moet je laten varen.
Wat zeggen zij erover?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, over gewoon contact op vriendschappelijk niveau, met vrouwen, heb ik echt niks te klagen. Misschien voelen ze zich wel op hun gemak omdat ze van mij niks "te vrezen" hebben. Zoiets denk ik dan. Je moet er toch een draai aan geven he
Dus je wilt het liefst een eitje koken en het maakt je niet uit of je boven- of onderop ligt. Altijd fijn om te horen man, bedankt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb per abuis weer eens de Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat-reeks aangeklikt zo te zien.
Anyway, heb zaterdag een leuke date. Dan komt ze hierheen en is het nog even de vraag of ik voor haar of zij voor mij gaat koken, al doet dat er in feite geen hol toe. Als je maar lol hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Ja. Die bevallen me in de regel een stuk beter dan de Paiq-dates ook.quote:
Bedankt voor je feedback, zuurpruim.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dus je wilt het liefst een eitje koken en het maakt je niet uit of je boven- of onderop ligt. Altijd fijn om te horen man, bedankt.
Nee. Hoe is het met jouw dates eigenlijk? Of moet ik zeggen jullie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Dizorn het volgende:
Het is maar te hopen dat zij dat niet is/heeft.
En moet ik nou de smiley in m'n PI doen of in m'n post? Ik weet het niet hoor.
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dizorn het volgende:
Nou mijn grootste kans op dit moment is een pabo studente (verrassing) die HAHA met hoofdletters typt dus. En zometeen zie ik de foto, ik heb geen goed voorgevoel.
Then again, ik heb zometeen toch al een date. Oneindig veel leuker natuurlijk
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Heej wauw ik had net een speeddate en nog een leuke ook![]()
En ik knapte niet eens af op r kids.
Jij hebt wel grote praatjes voor iemand die onzeker is wat ie met 4 hoofdletters moet he.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dizorn het volgende:
Nou mijn grootste kans op dit moment is een pabo studente (verrassing) die HAHA met hoofdletters typt dus. En zometeen zie ik de foto, ik heb geen goed voorgevoel.
Then again, ik heb zometeen toch al een date. Oneindig veel leuker natuurlijk
Wil ook wel zeggen dat ik d'r in 10 posities ga nemen op m'n tweepersoonsbed hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten?
Ik hoop het voor je johquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik denk dat je mijn post-toon niet helemaal hebt begrepen, Dr_Flash
Dat was de vraag niet. Maar fijn om te weten man, bedankt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wil ook wel zeggen dat ik d'r in 10 posities ga nemen op m'n tweepersoonsbed hoor![]()
Ik denk dat je mijn post-toon niet helemaal hebt begrepen, Dr_Flash
Zuurpruimpjequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |