abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:23:39 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121986825
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik merkte gisteren dat ik best een tof gesprek had met iemand.. Foto kwam tevoorschijn en idd die minuut stilte, en ik von het heeelemaal niks. Vond het gesprek gelijk stom en had er geen zin meer in terwijl die ander hetzelfde door ging. :') :@
Hoezo vond je het gelijk stom en had je er geen zin meer in?

Het is toch niet gek als iemand even gaat kijken?

Ik had gisteren ook een gesprek waar ze opeens moeilijk in ging doen omdat ik niet snel genoeg reageerde. En ook nog boos worden omdat ik netjes vertelde dat ik nog een ander gesprek had open staan. Dat vond ze echt niet kunnen! Want op een date praat ik toch ook niet met 2 vrouwen tegelijk?

Wtf is dit een date dan :{w
Meteen maar verteld dat het andere gesprek veel leuker was en zij niet zo moest freaken!

Wenst ze mij een fijne avond en tot snel.

WTF :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:24:40 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121986882
Haar laatste reactie is natuurlijk wel logisch :)
pi_121986924
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo vond je het gelijk stom en had je er geen zin meer in?

Het is toch niet gek als iemand even gaat kijken?

Ik had gisteren ook een gesprek waar ze opeens moeilijk in ging doen omdat ik niet snel genoeg reageerde. En ook nog boos worden omdat ik netjes vertelde dat ik nog een ander gesprek had open staan. Dat vond ze echt niet kunnen! Want op een date praat ik toch ook niet met 2 vrouwen tegelijk?

Wtf is dit een date dan :{w
Meteen maar verteld dat het andere gesprek veel leuker was en zij niet zo moest freaken!

Wenst ze mij een fijne avond en tot snel.

WTF :D
Neenee, de foto van hem was lelijk en daarom had ik er gelijk geen zin meer in, terwijl het gesprek wel chill was.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:27:22 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121987004
Dat vind ik dan ook gellijk het nadeel van paiq. Beetje leuk kletsen, maar te vaak dat de foto tegenviel en dat je dus leuk je tijd verspilt hebt aan.. nouja niets.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:28:22 #205
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121987047
Tsja, tijd...Het zijn 10 minuten ofzo? Ik praat ook wel eens met iemand in de kroeg waarmee ik uiteindelijk niet blijk te trouwen, dat is ook geen verspilde tijd. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_121987102
Laats had ik een speeddate op paiq. Het was een heel leuk gesprek. Toen de foto's zichtbaar werden zei zij: Jij bent knap! Op haar foto was alleen haar mond zichtbaar en een stukje van haar kin, neus en wat lange blonde haren. Op zich een mooie mond en ik kan er wel uit opmaken dat ze iig niet lelijk of dik is, maar iets te weinig om echt op te reageren, dus ik zei alleen dat haar foto nog wat te raden overliet maar dat ze me best knap leek.

Afijn, het gesprek ging verder en bleef erg leuk en interessant. Op een gegeven moment zegt zij: Ik bespeur weinig seksuele interesse bij jou. Dus ik zeg dat ik weinig kan met een verhullende foto en dat chatten ook niet echt veel ruimte laat voor flirten vanwege het gebrek aan fysiek contact of zelfs maar beeld. Vervolgens wel van de gelegenheid gebruikgemaakt om een beetje te informeren naar hoe ze eruitzag, groot/klein slank of met mooi rondingen. Volgens mij wilde ze wel geteast worden...

Anyway, ik voel me een beetje oud om via chat dubbelzinnige opmerkingen te maken. Misschien spannend als puber maar ik ben inmiddels 26. Tonen jullie seksuele interesse in die chats, en hoe doen jullie dat? Als je iemand in het echt ontmoet is het makkelijk natuurlijk, beetje oogcontact, glimlachen, aanraken, etc., maar met chatten wordt het al snel sneu ofzo.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_121987115
Hetzelfde principe geldt voor een profielensite. Leuke foto, wel een aardig profiel verder, blijkt tijdens het mailen dat je er helemaal niks mee kunt. Dan kan ik ook wel die 10 minuten van mijn leven terugwillen, maar het hoort gewoon bij datingsites.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:30:20 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121987125
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef Silenus het volgende:
Tsja, tijd...Het zijn 10 minuten ofzo? Ik praat ook wel eens met iemand in de kroeg waarmee ik uiteindelijk niet blijk te trouwen, dat is ook geen verspilde tijd. :+
Nouja als het tig x 10 minuten zijn, dan telt het wel op ;)
In de kroeg spreek ik niet met diezelfde regelmaat mannen die ik echt niet interessant vind.
pi_121987167
tijdverspilling vind ik het niet, maar vond het zo naar van mezelf om gelijk te kappen met het gesprek. (wel gedaan..)
pi_121987200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef Joysa het volgende:
tijdverspilling vind ik het niet, maar vond het zo naar van mezelf om gelijk te kappen met het gesprek. (wel gedaan..)
Het is een datingsite, niet de chatsite van een stichting voor eenzame mensen. Die ander zal ook wel eens een gesprek afgekapt hebben omdat de foto hem tegenstond.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:32:16 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121987212
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Schadenfreude het volgende:
Anyway, ik voel me een beetje oud om via chat dubbelzinnige opmerkingen te maken. Misschien spannend als puber maar ik ben inmiddels 26. Tonen jullie seksuele interesse in die chats, en hoe doen jullie dat? Als je iemand in het echt ontmoet is het makkelijk natuurlijk, beetje oogcontact, glimlachen, aanraken, etc., maar met chatten wordt het al snel sneu ofzo.
Te oud? Je kan toch een beetje flirten, je hoeft echt niet te vragen hoe haar mossel geknipt is. :')

"Seksuele interesse tonen" betekent gewoon flirten, niet vragen of ze wellicht eventueel wil neuken.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:33:18 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121987264
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Schadenfreude het volgende:
Laats had ik een speeddate op paiq. Het was een heel leuk gesprek. Toen de foto's zichtbaar werden zei zij: Jij bent knap! Op haar foto was alleen haar mond zichtbaar en een stukje van haar kin, neus en wat lange blonde haren. Op zich een mooie mond en ik kan er wel uit opmaken dat ze iig niet lelijk of dik is, maar iets te weinig om echt op te reageren, dus ik zei alleen dat haar foto nog wat te raden overliet maar dat ze me best knap leek.

Afijn, het gesprek ging verder en bleef erg leuk en interessant. Op een gegeven moment zegt zij: Ik bespeur weinig seksuele interesse bij jou. Dus ik zeg dat ik weinig kan met een verhullende foto en dat chatten ook niet echt veel ruimte laat voor flirten vanwege het gebrek aan fysiek contact of zelfs maar beeld. Vervolgens wel van de gelegenheid gebruikgemaakt om een beetje te informeren naar hoe ze eruitzag, groot/klein slank of met mooi rondingen. Volgens mij wilde ze wel geteast worden...

Tja, ligt er helemaal aan wat je wil. Zou eerst een foto vragen waar meer op te zien is eerlijk gezegd. Beetje teasen/flirten moet wel kunnen vind ik, zolang het niet te plat wordt.
pi_121987320
Wel een beetje raar om alleen een foto van je mond te doen. :') Ik zou achterdochtig worden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121987348
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje raar om alleen een foto van je mond te doen. :') Ik zou achterdochtig worden.
+1
pi_121987375
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tja, ligt er helemaal aan wat je wil. Zou eerst een foto vragen waar meer op te zien is eerlijk gezegd. Beetje teasen/flirten moet wel kunnen vind ik, zolang het niet te plat wordt.
Tja, ik heb het gevoel dat het al gauw plat of zielig wordt aangezien je zonder iemands gezicht erbij niet kunt opmaken of iets ironisch of flirterig bedoelt is. Juist bij flirten is het fysieke heel belangrijk natuurlijk.
pi_121987543
quote:
Tja, ik kan ook wel begrijpen dat je niet graag herkend wordt. Ik gebruikte een paar jaar geleden ook nooit herkenbare foto's. En dan nog camoufleerd een foto veel, heb op Facebook ook wel eens mooie foto's gezien van een meisje met een erg knap koppie die in werkelijkheid 100 kilo bleek te wegen... Sowieso zijn sommige mensen heel fotogeniek waardoor ze in het echt tegenvallen terwijl anderen het tegenovergestelde hebben.
pi_121987804
Knappen jullie echt zo hard af op een foto? Natuurlijk vind ik uiterlijk ook wel belangrijk maar als je er een leuk gesprek mee hebt dan kap ik het toch niet meteen af. Ik heb er een contact op paiq waar het toch echt leuk mee klikt ook al is ze de knapste niet. Overigens is het ook geen lelijke trol, daar zou ik ook op afknappen
pi_121987886
quote:
+1
For great justice!
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:47:37 #219
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121987890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Tja, ik heb het gevoel dat het al gauw plat of zielig wordt aangezien je zonder iemands gezicht erbij niet kunt opmaken of iets ironisch of flirterig bedoelt is. Juist bij flirten is het fysieke heel belangrijk natuurlijk.
Daar zijn die irritante emoticons nou juist voor ;) Maar als het niet bij je past gewoon niet doen, lijkt me.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:50:01 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121987980
Dubbele opmerkingen maken kan toch?
Zo moeilijk is dat niet, elkaar beetje teasen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121988057
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Daar zijn die irritante emoticons nou juist voor ;) Maar als het niet bij je past gewoon niet doen, lijkt me.
Ik vind de emoticons op paiq zo lelijk en kinderachtig :')

Maar serieus, in een kroeg vind ik flirten een leuk non-verbaal/fysiek spel en kan ik wel voelen hoe de spanning opbouwt, maar met tekst en emoticons krijg ik echt niet dat gevoel terwijl een beetje flirten en teasen natuurlijk wel goed is voor de spanning...
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:56:19 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121988260
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:51 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Ik vind de emoticons op paiq zo lelijk en kinderachtig :')

Maar serieus, in een kroeg vind ik flirten een leuk non-verbaal/fysiek spel en kan ik wel voelen hoe de spanning opbouwt, maar met tekst en emoticons krijg ik echt niet dat gevoel terwijl een beetje flirten en teasen natuurlijk wel goed is voor de spanning...
Je kunt toch wel subtiel een beetje hinten naar iets? Of een aanknopingspunt vinden in het gesprek? Als ze het zelf al aangeeft staat ze daar dus wel open voor en ze zegt dat ze je aantrekkelijk vindt. Maar zou echt eerst een gezichtsfoto vragen.
pi_121990313
quote:
en als het een foto van een hand was? :7
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:38:46 #224
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_121990384
Dan heb je allang je vriendin gevonden. Hoeven ze geen moeite te doen.
WFPB!
pi_121990805
quote:
19s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef dawg het volgende:

[..]

en als het een foto van een hand was? :7
Daar zou ik niet zoveel problemen mee hebben, nee. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121994761
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zoveel problemen mee hebben, nee. :)
En van hele lekkere billetjes?
pi_121994824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

En van hele lekkere billetjes?
Stuur me.
pi_121995349
het is geen sc hier. kappen dus, anders begint re met zijn companen weer moeilijk te doen.
pi_121995967
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
het is geen sc hier. kappen dus, anders begint re met zijn companen weer moeilijk te doen.
Het was eigenlijk nog een serieuze vraag. :P

Een lichtelijk ongepaste foto, die er wel bijzonder goed uitziet.

Ik zou er niet op reageren. :P Dan kan ik me namelijk indenken dat de halve site er al overheen is geweest. :P
pi_121996775
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
Die krampachtige onzin moet ook eens afgelopen zijn. Niemand doet niemand kwaad :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_121997014
Sinds de opmerkingen hier dat ik te kritisch ben probeer ik er op te letten, en het werpt z'n vruchten af ;-). Leukste gesprekken op Paiq heb ik nu met een jongen die het gesprek begon met: 'Misschien kun je iets over jezelf vertellen?' (Misschieeeeen wel ja...) en die ook nog redelijk wat taalfouten maakt haha. Maar toch lijkt ie heel leuk! :)
pi_121997129
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Linguine het volgende:
Sinds de opmerkingen hier dat ik te kritisch ben probeer ik er op te letten, en het werpt z'n vruchten af ;-). Leukste gesprekken op Paiq heb ik nu met een jongen die het gesprek begon met: 'Misschien kun je iets over jezelf vertellen?' (Misschieeeeen wel ja...) en die ook nog redelijk wat taalfouten maakt haha. Maar toch lijkt ie heel leuk! :)
You go girl *O*

Ik merk zelf nog wel heel veel koudwatervrees hoor :@ En "het zal toch wel niks worden" maar dat is natuurlijk de weg van de minste weerstand :X
pi_121997197
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

You go girl *O*

Ik merk zelf nog wel heel veel koudwatervrees hoor :@ En "het zal toch wel niks worden" maar dat is natuurlijk de weg van de minste weerstand :X
Het hoeft toch ook niet direct iets te worden..? Op die manier leg je de lat wel heel hoog voor jezelf ;) Ga eerst gewoon een leuk gesprek aan, met als intentie gewoon praten en een eventuele date. En dan zie je wel verder :D.
pi_121997265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Linguine het volgende:

[..]

Het hoeft toch ook niet direct iets te worden..? Op die manier leg je de lat wel heel hoog voor jezelf ;) Ga eerst gewoon een leuk gesprek aan, met als intentie een eventuele date. En dan zie je wel verder :D.
Ja maar goed, ik ben gewoon vrij nieuw in dit soort zaken. Op elk vlak. Erg nieuw. Maar goed, je moet ergens beginnen :)
pi_121997322
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja maar goed, ik ben gewoon vrij nieuw in dit soort zaken. Op elk vlak. Erg nieuw. Maar goed, je moet ergens beginnen :)
Juist dan! :) Een leuk gesprek is veel makkelijker te bereiken dan meteen een vrouw voor de rest van je leven te vinden.
pi_121997940
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef Linguine het volgende:

[..]

Juist dan! :) Een leuk gesprek is veel makkelijker te bereiken dan meteen een vrouw voor de rest van je leven te vinden.
Ja klopt.

Hoi Linguine :W

Zie? :P Ik zoek natuurlijk wel naar meer :@
pi_121998748
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja klopt.

Hoi Linguine :W

Zie? :P Ik zoek natuurlijk wel naar meer :@
Nou dat is al een goed begin. Hoi Dr_Flash ;) Nu nog op Paiq :)
pi_121998851
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Linguine het volgende:

[..]

Nou dat is al een goed begin. Hoi Dr_Flash ;) Nu nog op Paiq :)
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weer :{ Kost veel meer moeite en levert ook veel minder op, denk ik.
pi_121999007
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weer :{ Kost veel meer moeite en levert ook veel minder op, denk ik.
Ik denk... Dat je erg quantitatief ingesteld moet zijn.. Maar dat ben ik...
Als er een vis zwemt die wilt bijten dan sabbelt ze eerst wel aan je slechte aas, dan kan je altijd nog je aas verbeteren...
Rustig aan.
pi_121999092
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik denk dat je moet proberen niet overal een enorm voordeel in te willen zien. Het hoeft toch ook niet meteen iets op te leveren? Juist een goede manier om te ''oefenen'' met een leuk gesprek te beginnen en vol te houden. Met een aantal mensen zal het vast niet klikken, boeiend, dat is in het echte leven ook zo :).
pi_121999155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ik denk dat je moet proberen niet overal een enorm voordeel in te willen zien. Het hoeft toch ook niet meteen iets op te leveren? Juist een goede manier om te ''oefenen'' met een leuk gesprek te beginnen en vol te houden. Met een aantal mensen zal het vast niet klikken, boeiend, dat is in het echte leven ook zo :).
En demotiveerd in het echt ook.
Veel moeite doen en geen resultaat zien.. Hoe hou je je kop goed?
Rustig aan.
pi_121999229
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En demotiveerd in het echt ook.
Veel moeite doen en geen resultaat zien.. Hoe hou je je kop goed?
Met een andere instelling dan deze.
pi_121999264
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Linguine het volgende:

[..]

Met een andere instelling dan deze.
Hoe hou je die instelling goed dan?
Als je keer op keer je best doet maar er hapt nooit eens iets?
Rustig aan.
pi_121999405
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat heb ik dus IRL. Als je nooit geleerd hebt dat een actie iets op KAN leveren, dan heb je op een goed moment echt wel iets van "Waar ben ik mee bezig? 8)7 "
pi_121999418
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Linguine het volgende:
Had jij niet juist die kerel die jou blokkeerde, en dat je dat helemaal fantastisch vond? :')
Lijkt me niet echt "te kritisch".
pi_121999435
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet? Zonder kan je ook gelukkig zijn hoor ;). Ik snap best dat het heel frustrerend kan zijn als je het idee hebt dat het nooit zal lukken.. Maar op deze manier wordt dat ook een self-fulfilling prophecy natuurlijk.
pi_121999525
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Had jij niet juist die kerel die jou blokkeerde, en dat je dat helemaal fantastisch vond? :')
Lijkt me niet echt "te kritisch".
Haha ohja dat was ik ook ;) Maar hee dat was maar een voorval :+ Trouwens, helemaal fantastisch.. Overdrijven is ook een vak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Linguine op 24-01-2013 20:12:09 ]
pi_121999604
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Linguine het volgende:

[..]

Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet? Zonder kan je ook gelukkig zijn hoor ;). Ik snap best dat het heel frustrerend kan zijn als je het idee hebt dat het nooit zal lukken.. Maar op deze manier wordt dat ook een self-fulfilling prophecy natuurlijk.
Hoe erg dat is? Om moedeloos van te worden lijkt mij als je er veel moeite in stopt!

Niet dan?
Rustig aan.
pi_121999681
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Linguine het volgende:

[..]

Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet?
Erg genoeg om te zorgen dat dit topic al 300 x 300 posts heeft.
pi_121999688
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe erg dat is? Om moedeloos van te worden lijkt mij als je er veel moeite in stopt!

Niet dan?
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven? Je gaat gewoon verder en je blijft de dingen doen die je daarvoor ook leuk vond :)
pi_121999731
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven? Je gaat gewoon verder en je blijft de dingen doen die je daarvoor ook leuk vond :)
Ja maar dan spreek je geen dame meer aan.
Rustig aan.
pi_121999789
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar dan spreek je geen dame meer aan.
Dan doe je dat niet, en vervolg je de rest van je leven als kluizenaar.
pi_121999814
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven?
Waarom niet? Wat heb je dan nog te zoeken hier? :?
pi_121999849
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Linguine het volgende:

[..]

Dan doe je dat niet, en vervolg je de rest van je leven als kluizenaar.
En als je geen kluizenaar wilt worden waar haal je dan steeds de motivatie vandaan om toch maar weer wel een dame aan te spreken terwijl het je eigenlijk best wel frusteert dat al je moeite eigenlijk nooit iets opleverd?
Rustig aan.
pi_121999923
quote:
5s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat heb je dan nog te zoeken hier? :?
Wat zijn dingen waar je gelukkig van wordt, of waar je plezier aan beleeft?
pi_121999978
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Linguine het volgende:

[..]

Dingen maskeren alleen de pijn.
Rustig aan.
pi_122000108
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dingen maskeren alleen de pijn.
I give up -O-
pi_122000159
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:14 schreef Linguine het volgende:

[..]

I give up -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En als je geen kluizenaar wilt worden waar haal je dan steeds de motivatie vandaan om toch maar weer wel een dame aan te spreken terwijl het je eigenlijk best wel frusteert dat al je moeite eigenlijk nooit iets opleverd?
Maar wat is hierop uw antwoord? Of heeft je antwoord geen zin want ik luister er toch niet naar?
In het geval van het 2e wel graag je antwoord op het 1e erbij vermelden :P
Rustig aan.
pi_122000377
Misschien moet je uitzoeken hoe het komt dat het nooit iets oplevert. :)

@ Murdera: Gatver wat een enge FoBo heb jij :'(
pi_122000386
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ja, zo kun je je tijd wel uitzitten tot je doodgaat. Maar meer dan dat is het niet. Ik snap heus wel dat niet alles wat je probeert tot succes leidt, maar als je 15 keer serieus iets geprobeerd hebt en 15 keer ben je uitgelachen, afgewezen, vernederd. Dan ben je heus niet meer bereid om je nogeens een 16e keer kwetsbaar op te stellen. In de wetenschap dat je toch in het mes gaat lopen, vroeger of later. Dat is dus mijn situatie nu al een jaar of 15, en ik dacht het redelijk afgehandeld te hebben. "Boot gemist, ze moeten mij niet, jammerdebammer, t is niet anders".

Maar aan de andere kant: Dat KAN gewoon niet waar zijn, en dat is ook niet wat ik wil. Maar ja, inmiddels sta ik er niet meer in van "Vrijheid blijheid bloemetjes joehoe en we zien wel".

Ik ben heus geen kansloze rokende alleenstaande vader met aanhang en verleden en allerlei negativiteit. Maar vrouwen willen mij gewoon niet. Wat moet ik daar tegen doen dan? Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten? En dan? :')
pi_122000474
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef Linguine het volgende:
Misschien moet je uitzoeken hoe het komt dat het nooit iets oplevert. :)
Keb zo mijn ideetjes...

Maar het is ook nogal subjectief, een willekeurig ander persoon met mijn ervaringen zou er waarschijnlijk helemaal niet wakker van liggen en zelfs het idee hebben dat het eigenlijk wel prima gaat.
Rustig aan.
pi_122000516
quote:
15s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten? En dan? :')
'Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten,' en dan hier je zin stoppen :)
pi_122000606
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef Linguine het volgende:

[..]

'Gewoon leuk vrijblijvend gaan chatten,' en dan hier je zin stoppen :)
Maar het levert al 15 jaar niks op...
Waarom zou je het doen? Je ''eisen'' en ''verwachtingen'' naar beneden halen dat je het alleen voor wat tijdvermaak doet?
Rustig aan.
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:26:13 #264
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122000834
Als je serieuze issues hebt zou ik vooral NIET proberen om ze via FOK (of datingsites) op te lossen.
WFPB!
pi_122000897
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:26 schreef Dizorn het volgende:
Als je serieuze issues hebt zou ik vooral NIET proberen om ze via FOK (of datingsites) op te lossen.
Ik heb geen serieuze issues. Vrouwen hebben issues met mij. Allemaal :Y
pi_122000985
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vrouwen hebben issues met mij. Allemaal :Y
Ow werkelijk?
pi_122001086
quote:
12s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ow werkelijk?
Leuke UI
Wat is dat 2e? Na die eend.
Rustig aan.
pi_122001109
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuke UI
Harp
pi_122001164
Zit weer op Lexa en RP met een kort maar volgens mij wel duidelijk profiel.
pi_122001268
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
Zit weer op Lexa en RP met een kort maar volgens mij wel duidelijk profiel.
Deel eens :@
Rustig aan.
pi_122001321
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuke UI
Mn harp. Maar ik heb hier niks te zoeken behalve dr_flash een virtuele schop onder zn hol te geven, omdat hij het verdient. Op een positieve manier dan hoor, hij komt op fok wat nors over maar in het echt is het een toffe peer ^O^
pi_122001428
quote:
17s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Mn harp. Maar ik heb hier niks te zoeken behalve dr_flash een virtuele schop onder zn hol te geven, omdat hij het verdient. Op een positieve manier dan hoor, hij komt op fok wat nors over maar in het echt is het een toffe peer ^O^
Ah zo ben ik ook :@
Neemt niet weg dat zijn gedachtes / zijn visie heel echt is en dat dat zonde is... Jammer...
Rustig aan.
pi_122001488
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ah zo ben ik ook :@
Neemt niet weg dat zijn gedachtes / zijn visie heel echt is en dat dat zonde is... Jammer...
Als ik me niet vergis zitten we wel redelijk in hetzelfde schuitje, jij en ik?
pi_122001590
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis zitten we wel redelijk in hetzelfde schuitje, jij en ik?
Nee, jij bent een heel stuk ouder, maar mijn gedachtes zijn ook een beetje demotiverend en waardeloos dat het allemaal alleen maar moeite kost en niks opleverd.

Maar dat heeft misschien een andere oorzaak.
Rustig aan.
pi_122001749
Nou ja bij mij is het puur zelfbescherming geworden hoor. Ik kan het me gewoon niet veroorloven om WEER teleurgesteld te worden en zo. Dat maakt het er idd niet makkelijker op.
pi_122001774
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja bij mij is het puur zelfbescherming geworden hoor. Ik kan het me gewoon niet veroorloven om WEER teleurgesteld te worden en zo. Dat maakt het er idd niet makkelijker op.
Dat is toch ook jouw visie?
Dat je teleurgesteld wordt kan alleen als je verwachtingen hebt.
Als je nou gewoon toch geen kans maakt heb je eigenlijk helemaal niks te verliezen... Je kunt niks winnen / je kunt de winst niet verliezen :P

Ik weet nie in hoeverre dat motiveerd? Maar bij mij kan het nog wel werken het is een soort van. ''Ik heb toch geen kans'' *springt in het diepe*
Rustig aan.
pi_122002271
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is toch ook jouw visie?
Dat je teleurgesteld wordt kan alleen als je verwachtingen hebt.
Als je nou gewoon toch geen kans maakt heb je eigenlijk helemaal niks te verliezen... Je kunt niks winnen / je kunt de winst niet verliezen :P

Ik weet nie in hoeverre dat motiveerd? Maar bij mij kan het nog wel werken het is een soort van. ''Ik heb toch geen kans'' *springt in het diepe*
Ja dat snap ik ook wel hoor, maar waar zou ik nog moeite voor doen? Als ik zo graag tegen een betonnen muur aan wil rennen dan steek ik gewoon de straat over, bij wijze van :)
pi_122002381
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel hoor, maar waar zou ik nog moeite voor doen? Als ik zo graag tegen een betonnen muur aan wil rennen dan steek ik gewoon de straat over, bij wijze van :)
Nouja, een vrouw met een goede voorgevel is een stuk zachter dan een betonnen muur :@

Waarom je het zou blijven doen... Omdat je in de essentie gewoon contact wilt houden met vrouwen misschien... Dus dan moet je je daar ook naar gedragen...

Je kunt alleen helemaal niks van vrouwen verwachten dus verwachtingen moet je laten varen.
Rustig aan.
pi_122002836
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef kingtoppie het volgende:

Waarom je het zou blijven doen... Omdat je in de essentie gewoon contact wilt houden met vrouwen misschien... Dus dan moet je je daar ook naar gedragen...

Je kunt alleen helemaal niks van vrouwen verwachten dus verwachtingen moet je laten varen.
Oh nee hoor, over gewoon contact op vriendschappelijk niveau, met vrouwen, heb ik echt niks te klagen. Misschien voelen ze zich wel op hun gemak omdat ze van mij niks "te vrezen" hebben. Zoiets denk ik dan. Je moet er toch een draai aan geven he
pi_122002887
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh nee hoor, over gewoon contact op vriendschappelijk niveau, met vrouwen, heb ik echt niks te klagen. Misschien voelen ze zich wel op hun gemak omdat ze van mij niks "te vrezen" hebben. Zoiets denk ik dan. Je moet er toch een draai aan geven he
Wat zeggen zij erover?
Rustig aan.
pi_122003418
ah, ik ben dus niet de enige in dit schuitje. Heb me aangemeld op een datingsite, omdat de meiden die ik normaal leer kennen al in de friendzone zitten voordat ik me vertrouwd genoeg voel om een move te maken.

Weinig succes, de hoop al vaak opgegeven, maar ik ga het weer een nieuwe kans geven via deze weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door mike-amersfoort op 24-01-2013 21:20:05 ]
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_122004604
Ik heb per abuis weer eens de Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat-reeks aangeklikt zo te zien.

Anyway, heb zaterdag een leuke date. Dan komt ze hierheen en is het nog even de vraag of ik voor haar of zij voor mij gaat koken, al doet dat er in feite geen hol toe. Als je maar lol hebt. :9
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122005562
Leuk! Je fok-date? :)
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:44:11 #284
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122005672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb per abuis weer eens de Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat-reeks aangeklikt zo te zien.

Anyway, heb zaterdag een leuke date. Dan komt ze hierheen en is het nog even de vraag of ik voor haar of zij voor mij gaat koken, al doet dat er in feite geen hol toe. Als je maar lol hebt. :9
Dus je wilt het liefst een eitje koken en het maakt je niet uit of je boven- of onderop ligt. Altijd fijn om te horen man, bedankt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
pi_122005820
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Linguine het volgende:
Leuk! Je fok-date? :)
Ja. Die bevallen me in de regel een stuk beter dan de Paiq-dates ook.

quote:
16s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Dus je wilt het liefst een eitje koken en het maakt je niet uit of je boven- of onderop ligt. Altijd fijn om te horen man, bedankt.
Bedankt voor je feedback, zuurpruim.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:46:56 #286
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122005849
Het is maar te hopen dat zij dat niet is/heeft.

En moet ik nou de smiley in m'n PI doen of in m'n post? Ik weet het niet hoor. :{
WFPB!
pi_122005915
quote:
12s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Dizorn het volgende:
Het is maar te hopen dat zij dat niet is/heeft.

En moet ik nou de smiley in m'n PI doen of in m'n post? Ik weet het niet hoor. :{
Nee. Hoe is het met jouw dates eigenlijk? Of moet ik zeggen jullie?
pi_122006042
Heej wauw ik had net een speeddate en nog een leuke ook :o

En ik knapte niet eens af op r kids. Maar ineens kreeg ze telefoon en moest ze weg. ik moet daar niks achter zoeken :X
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:50:48 #289
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122006085
Nou mijn grootste kans op dit moment is een pabo studente (verrassing) die HAHA met hoofdletters typt dus. En zometeen zie ik de foto, ik heb geen goed voorgevoel.

Then again, ik heb zometeen toch al een date. Oneindig veel leuker natuurlijk :7
WFPB!
pi_122006150
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dizorn het volgende:
Nou mijn grootste kans op dit moment is een pabo studente (verrassing) die HAHA met hoofdletters typt dus. En zometeen zie ik de foto, ik heb geen goed voorgevoel.

Then again, ik heb zometeen toch al een date. Oneindig veel leuker natuurlijk :7
Met Perzephone? Noemen jullie dat nog steeds daten? :')
pi_122006160
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Heej wauw ik had net een speeddate en nog een leuke ook :o

En ik knapte niet eens af op r kids.
^O^
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_122006176
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef Dizorn het volgende:

Jij hebt wel grote praatjes voor iemand die onzeker is wat ie met 4 hoofdletters moet he.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:53:12 #293
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122006217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wil ook wel zeggen dat ik d'r in 10 posities ga nemen op m'n tweepersoonsbed hoor :6

Ik denk dat je mijn post-toon niet helemaal hebt begrepen, Dr_Flash :*
WFPB!
pi_122006332
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:

Ik hoop het voor je joh ^O^
pi_122006337
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Wil ook wel zeggen dat ik d'r in 10 posities ga nemen op m'n tweepersoonsbed hoor :6

Dat was de vraag niet. Maar fijn om te weten man, bedankt.
pi_122006407
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zuurpruimpje :*

Als het goed is staat mijn date zo op het station te wachten. Zijn elkaar weer op Paiq tegengekomen en ik ben zeer benieuwd 8-). Hoorde laatst van een vriendin een tip: als man of vrouw zeggen dat je zulke koude handen hebt, dan pakt je date ze sneller vast :') :9
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:56:44 #297
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122006412
Ok, sarcasme enzo werkt dus niet met die PI. Toch maar weer terug naar de good ol' lame smileys.

Op fok noem ik noemen we het nog daten ja.
WFPB!
pi_122006590
Je wordt over het algemen niet erg goed begrepen he Dizom?
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:02:51 #299
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122006757
Ach joh, ik maak me er niet druk om. Bepaalde mensen begrijpen me vast wel, en anders kan je 't altijd vragen. Maar het moet niet al te SC worden hier.

Kijken of ik straks te horen krijg dat iemand koude handen heeft dus. ;)
WFPB!
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:06:00 #300
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122006913
Wel grappig dat bij uitschieters bij het foto's beoordelen alle balkjes vol zijn, behalve..locatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')