omdat je deze troep krijgt als de hetero zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef TLC het volgende:
Waarom zijn mannen die werkzaam zijn in de mode industrie vaak homo ?
Frans Molenaar en Mart Visser zien er anders altijd prima uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Modeontwerpers zien er altijd stom uit.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat je deze troep krijgt als de hetero zijn
Mot je wat hxeje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef hexje het volgende:
OMGEen topic van wnd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OK, vaak zien ze er stom uit. Als ik die programma's weleens zie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Frans Molenaar en Mart Visser zien er anders altijd prima uit.
gewoon een pak meestalquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Frans Molenaar en Mart Visser zien er anders altijd prima uit.
Of in het geval van dat meisje...als je mammoets wil gaan jagenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Leuk om aan te trekken tijdens het Dickens Festijn
de elf fantasy fairquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Leuk om aan te trekken tijdens het Dickens Festijn
Dat is ook zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt wel dat dat mannelijk model oogschaduw op heeft
twitter:kennethperez10 twitterde op woensdag 23-01-2013 om 19:54:47Wat lijkt die @thijszonneveld mij een leuke en betrouwbaar iemand. #DWDD reageer retweet
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:kennethperez10 twitterde op woensdag 23-01-2013 om 19:54:47Wat lijkt die @thijszonneveld mij een leuke en betrouwbaar iemand. #DWDD reageer retweet
Pretty Gayquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
Ik hoop wel dat het nog wat gaat worden met het geld dat ik in die berg van hem heb gestoptquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
Dat is echt te grappig. Snap daar sowieso helemaal niets van, echt te gaar.quote:
Hij doet Jojanneke.quote:
?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
Jakkes, met haar kinquote:
Voormalig Powned Jojanneke.quote:
Faal inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
Oh ja Matthijs die onder de indruk was van Beyonce, maar nu blijkt dat ze playbackte![]()
Alsof ze niet live kan zingenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
Oh ja Matthijs die onder de indruk was van Beyonce, maar nu blijkt dat ze playbackte![]()
quote:
p&wquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Uccie het volgende:
Alweer....of heb ik die bij een ander programma gezien?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Lennon, de enige leuke roodharige met ziel
Ah bedanktquote:
nooitquote:
inb4 plaatjequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef alors het volgende:
Ik mis bij hem een baret en een baguette.
.....quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef hexje het volgende:
Die Moke man doet mij aan Kramer uit Sienfeld
Door dat haar waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef hexje het volgende:
Die Moke man doet mij aan Kramer uit Sienfeld denken.
En wat is Moke een kutband.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat Switch ook een schijtnummer.
mokequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En wat is Moke een kutband.
Last Chance is wel een leuk liedje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En wat is Moke een kutband.
Nog twee nachtjes slapenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Komt die irritante cabaretier ook weer?
Ik vind het ook mooi. Robbie Williams in Albert Hallquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
mijn oma word helemaal enthousiast van deze muziek
In het theater schijnt hij trouwens echt heel leuk te zijnquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi. Robbie Williams in Albert Hall
alles beter dan Adellequote:
Ik ook hoorquote:
goed, ik ben al stilquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Pas maar op anders post ik een Disco plaatje.
Vind het eigenlijk nauwelijks beter, en dat terwijl ik zijn stem fijner vind. Maar vind het gewoon een schijtnummer met nepsentiment en dan zo'n kinderachtige orkestsetting erachter..quote:
ajb, nog ergerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
Misschien als Michael Buble deze versie zou zingen....
Tijd voor Chelsea - Swansea.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
tijd voor de iq test.. vorig jaar scoorde ik nog 123
![]()
Vorig jaar scoorde Bonnie St Claire zelfs boven de 100.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
tijd voor de iq test.. vorig jaar scoorde ik nog 123
![]()
Afgelopen zaterdag was er een documentaire over ze op tv, was echt mooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
metropool orkest vind ik sowieso echt heel goed.
Ja ze hebben ook met within temptation gespeeld. zo awesomequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was er een documentaire over ze op tv, was echt mooi.
Ze zijn echt heel veelzijdig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook met within temptation gespeeld. zo awesome
Ze hebben in Eindhoven het werk van Bassement Jaxx gespeeld, echt heel bijzonderquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook met within temptation gespeeld. zo awesome
Dat vinden de mensen schattig. Zo'n (gespeelde) naïeve Marokkaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, wat is Ali B. dom zeg. En hij doet ook helemaal niet zijn best om het te verbergen.
Is voor de rest gewoon een slimme zakenman.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, wat is Ali B. dom zeg. En hij doet ook helemaal niet zijn best om het te verbergen.
Die komt dus niet. Ik hoop dat ie griep heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, weekie ziek geweest en net op tijd terug voor Don Koning Keizer Popla Leo Blokhuis.
Eenvoudige jongen van de straat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik dacht dat ze die doorgeschoven hadden naar vanavond. Nou ja, dan volgende week een keer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die komt dus niet. Ik hoop dat ie griep heeft.
.
Veel geld verdienen staat echt niet gelijk aan intelligent zijn hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eenvoudige jongen van de straat.
Maar hij is slimmer dan wij. Wij betalen voor bijna alles wat we doen, hij vangt overal centen voor. Zelfs met zich dom voordoen.
quote:- In de serie 'succesvolle Nederlandse ondernemers' stelt DWDD vanavond aan je voor: fietsfabrikant VANMOOF. Aan tafel: Mathijs Bouman en Taco Carlier.
- Thom Hoffman speelt Freddy Heineken in een nieuwe tv-serie over de beruchte ontvoering.
-Fleetwood Mac brengt morgen het legendarische album Rumours opnieuw uit. Ellen ten Damme, Manuëla Kemp, Anne Soldaat en Tjerk Lammers zijn ook fan van de plaat.
Muziek is er ook van Mister and Mississippi, tafeldame is Willemijn Veenhoven.
Snap ik wel. Maar ik vind hem dom omdat hij heel vaak ergens nog nooit van gehoord heeft. Weinig algemene ontwikkeling zeg maar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik bedoel meer 'boerenslim' of 'gewiekst'.
Geld is belangrijk in onze maatschappij en dan ben je 'slim' als je daar veel van binnen weet te harken.
Ik hoorde gister een nummer van ze en ik vond het goed. Beetje stemmige muziek, zal wel gezeik over komen hierquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Mister and Mississippitoffe naam
Dat is altijd een zekerheidquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde gister een nummer van ze en ik vond het goed. Beetje stemmige muziek, zal wel gezeik over komen hier
Gelukkig voor de heren is ze iig nog geefbaar, als je niet alleen van random blondjes houdt, dus zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Niet alleen de naam is tof.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Mister and Mississippitoffe naam
Ah, dat is mooi meegenomen. En is de mister ook nog wat of is er niks voor ons?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig voor de heren is ze iig nog geefbaar, als je niet alleen van random blondjes houdt, dus zo erg is het nou ook weer niet.
Er zijn 3 mistersquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi meegenomen. En is de mister ook nog wat of is er niks voor ons?
Is dat een tong-ding?quote:
Wat een slechte aanname. Het zal ongetwijfeld razende kutmuziek zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde gister een nummer van ze en ik vond het goed. Beetje stemmige muziek, zal wel gezeik over komen hier
Niet lang denk ik, ben het nu al zat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je dit vol blijft houden.
Uiteraard, populair bij Giel ook, dat zie je aan de foto.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een slechte aanname. Het zal ongetwijfeld razende kutmuziek zijn.
Anders ik wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet lang denk ik, ben het nu al zat.
.
Je bent negatief.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef hexje het volgende:
Hilarisch hoor dat gebruik van de knipoogsmiley. Raap me op.
![]()
Let je op de reclame?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef hexje het volgende:
Hilarisch hoor dat gebruik van de knipoogsmiley. Raap me op.
![]()
Thanx, fijn dat iemand mij niet zuur vind.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
haar pH-waarde is duidelijk te hoog
I'm back!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Wat doe je Cynix! Ben je weer de eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |