quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga m'n best voor jullie doen.
Die inleiding is even eenmalig, orde op zaken enzo. Vanaf nu worden het puur interviews.![]()
wou het je bijna vragen te doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Goed topic, nu alleen nog even reeksen
Ik weet niet hoe dat moet/werkt, wie moet ik hier klaarpijpen om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Goed topic, nu alleen nog even reeksen
Dat was ook het leukst om te lezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga m'n best voor jullie doen.
Die inleiding is even eenmalig, orde op zaken enzo. Vanaf nu worden het puur interviews.![]()
En het hoeft niet eens want je hebt hier al gepostquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef BOAC het volgende:
Eerste keer dat ik de "Volg topic" button gebruik![]()
Dat is een goed teken (denk ik)
Ojaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
En het hoeft niet eens want je hebt hier al gepost
maak het dan user van de weekquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:24 schreef VMSDKR het volgende:
Overigens heet het wel 'User-van-de-dag'. Maar zelfs de door jullie allen geliefde TS heeft teveel leven om dat voor elkaar te krijgen.
Ik ga proberen om minstens elke week zo'n interview te verzorgen.
Gr. Gr.
VMS Pauw en DKR Witteman
Smegmanus, moest ik ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet/werkt, wie moet ik hier klaarpijpen om dat voor elkaar te krijgen?
Mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet/werkt, wie moet ik hier klaarpijpen om dat voor elkaar te krijgen?
Die kan niet meer reeksen nu hoorquote:
Oh, jij hebt die taak van hem overgenomen, oke dan weet ik dat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mij.
[..]
Die kan niet meer reeksen nu hoor
Mwah, vorige reeks heette ook User van de Dag, en dat was ook niet dagelijks. Zal wel goedkomen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maak het dan user van de week
Inderdaad, gewoon lekker zo houden, gaat er meer om dat die user dan 1 dag "dé user" is en niet dat het dagelijks hoeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mwah, vorige reeks heette ook User van de Dag, en dat was ook niet dagelijks. Zal wel goedkomen.
Jij bent me er wel eentje hè, geilneef.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon lekker zo houden, gaat er meer om dat die user dan 1 dag "dé user" is en niet dat het dagelijks hoeft
Trouwens stiekem nogmaals gelezen en een fapje gepleegd.
Ik kon het niet weerstaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent me er wel eentje hè, geilneef.
Tuinaarde over het beelscherm strooien is toch ook volkomen normaal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kon het niet weerstaanbij goede topics is dit mijn manier van "ontmaagden", cum over het hele scherm heen enzo.
Collega's keken raar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |