Kan geregeld worden, stuur een DM!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Compliment het volgende:
Jaja, nigeriaanse prins. Die is zwart zeker? Doe mij maar een zweedse sprinses.
Zo'n lange naam is het ook weer niet...quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Sorry Monopoly, ik krijg je naam niet netjes op mijn lul geschreven. Het word dus niet wat.
Hoezo? Monopoly past op tien centimeter, dan heb je nog 20 cm over voor de hartjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Sorry Monopoly, ik krijg je naam niet netjes op mijn lul geschreven. Het word dus niet wat.
Tatoeėr het dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Het is niet de lengte. Meer die dikke kloppende aders die er over lopen. Het is geen gezicht.
Ik las ooit ergens een artikel waarin een man door een tatoeage op zijn lul voor altijd een stijve had.quote:
Je hebt me overgehaald, ik doe het!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:59 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik las ooit ergens een artikel waarin een man door een tatoeage op zijn lul voor altijd een stijve had.
Die van krullenbolletje is bijzonder goed gelukt ja. I know what you did there.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef -niemand- het volgende:
monopoly heeft wel veel vrouwelijke fans
Een beste voorgevel ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van krullenbolletje is bijzonder goed gelukt ja. I know what you did there.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |