Kan geregeld worden, stuur een DM!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef Compliment het volgende:
Jaja, nigeriaanse prins. Die is zwart zeker? Doe mij maar een zweedse sprinses.
Zo'n lange naam is het ook weer niet...quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Sorry Monopoly, ik krijg je naam niet netjes op mijn lul geschreven. Het word dus niet wat.
Hoezo? Monopoly past op tien centimeter, dan heb je nog 20 cm over voor de hartjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Sorry Monopoly, ik krijg je naam niet netjes op mijn lul geschreven. Het word dus niet wat.
Tatoeėr het dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Het is niet de lengte. Meer die dikke kloppende aders die er over lopen. Het is geen gezicht.
Ik las ooit ergens een artikel waarin een man door een tatoeage op zijn lul voor altijd een stijve had.quote:
Je hebt me overgehaald, ik doe het!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:59 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik las ooit ergens een artikel waarin een man door een tatoeage op zijn lul voor altijd een stijve had.
Die van krullenbolletje is bijzonder goed gelukt ja. I know what you did there.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:06 schreef -niemand- het volgende:
monopoly heeft wel veel vrouwelijke fans
Een beste voorgevel ja.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van krullenbolletje is bijzonder goed gelukt ja. I know what you did there.
Ik zal eens kijken als ik de tijd heb.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak jij ook iets kleins moois dan
Ja wat is daarmee?quote:
Is een notitieblok, af en toe pleeg ik daar een fapje op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen. Dolfijnenkaart
quote:
Overbodige informatie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is een notitieblok, af en toe pleeg ik daar een fapje op.
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zal hem van de week ook maar ff maken, als ik het niet vergeet
Ja, vereeuwigd met mn kutkop op FOK!quote:
Hardlopers zijn doodlopers. Het komt wel goed!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:02 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja, vereeuwigd met mn kutkop op FOK!![]()
Loopt niet echt storm hier he?
Al overwogen je quotum van 500 bij te stellen of blijf je ervoor gaan?
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef smitjew het volgende:
Ik paas je er binnenkort wel een, met haar gedaan en al
DOEN!!quote:
dat zei mijn oma altijd tijdens een potje ganzenbordquote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers. Het komt wel goed!
Ook helemaal in spiegelbeeld enzoquote:Op donderdag 8 november 2012 15:58 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor jou mono
zekersquote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ook helemaal in spiegelbeeld enzo
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef Compoantje het volgende:
Ik stuur je zo 1 op.
- edit: verstuurd.
[ afbeelding ]
Blufquote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef HaJee het volgende:
Ik probeer me te bedwingen om met allerlei foto's uit dit topic aan het bewerken te slaan.
Gewoon doen!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef HaJee het volgende:
Ik probeer me te bedwingen om met allerlei foto's uit dit topic aan het bewerken te slaan.
Voor mijne heb je toestemmingquote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef HaJee het volgende:
quote:
quote:
YESSS!!!!!!!!!!quote:
Je propt er een extra P bijquote:Op donderdag 8 november 2012 17:07 schreef So_Surreal het volgende:
Wist je dat als je de letters Monopoly husselt, je YOLOpomp'n hebt
Een nobel iets wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Eens kijken of ik mijn zusje op de foto kan krijgen voor Mono
Als ze wil meewerken wel jaquote:
Die bied ik toch al aan joh!!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die bied ik toch al aan joh!!
Pics van de vriendinnen van je zusje en jullie nichtjes en jullie buurmeisjes en de buurmeisjes van jullie nichtjes en de nichtjes van jullie buurmeisjes en de vriendinnen van de buurmeisjes van jullie nichtjes en de vriendinnen van de nichtjes van jullie buurmeisjes en....quote:Op donderdag 8 november 2012 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die bied ik toch al aan joh!!
De vriendinnen van mn broertje zijn leuker hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Pics van de vriendinnen van je zusje en jullie nichtjes en jullie buurmeisjes en de buurmeisjes van jullie nichtjes en de nichtjes van jullie buurmeisjes en de vriendinnen van de buurmeisjes van jullie nichtjes en de vriendinnen van de nichtjes van jullie buurmeisjes en....
Voor mijn foto heb je ook toestemmingquote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef HaJee het volgende:
Het is dan ook de enige eckte Yolopolyquote:Op donderdag 8 november 2012 17:07 schreef So_Surreal het volgende:
Wist je dat als je de letters Monopoly husselt, je YOLOpomp'n hebt
Waarheid! Moet even verandering in komen snel.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef So_Surreal het volgende:
Toffe missie, misschien doe ik binnenkort een bijdrage voor deze baas.
Die ik trouwens al veel te lang niet heb gezien
Ze zijn anders stuk voor stuk stoerder dan jijquote:
En trots eropquote:
Dat zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 22:41 schreef Compoantje het volgende:
Denk je echt dat je nog 450 foto's krijgt?
quote:
Heldenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens knul. Swek.
Wat een timingquote:Op donderdag 8 november 2012 23:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Helden![]()
![]()
![]()
Ik zet ze er komend weeken bij, ik mag mijn Fobo even niet aanpassen omdat ik mee doe aan het maffia spel. Even geduld. De Nigeriaanse prins mogen jullie alvast betasten
Ja dat weet 'ie:quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Euh. Je weet dat je je fobo tjdens het maffiaspel niet mag wijzigen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik wacht nog even met updaten van de foto's in mijn Fobo. Ik zit in het Maffiaspel in MEN. Ik mag mijn fobo niet aanpassen tot ik ben gekilled of als de ronde voorbij is.
Oh ja dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik wacht nog even met updaten van de foto's in mijn Fobo. Ik zit in het Maffiaspel in MEN. Ik mag mijn fobo niet aanpassen tot ik ben gekilled of als de ronde voorbij is.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
En nou heb ik overal pritstift met wcpapier zitten he?
[ afbeelding ]
You better type us a message.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste slachtoffer gemaaktquote:Op donderdag 8 november 2012 15:58 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor jou mono
Nicequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Eerste slachtoffer gemaakt.....
[ afbeelding ]
Whahahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koningquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt eng, lijkt wel een beetje op mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is al wel een paar jaar oud.
Haha maar dan nuchterquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
echt eng, lijkt wel een beetje op mij
Kerel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef Piye het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat krullenbolletje daadwerkelijk vanaf haar zolderkamer FOK!t?
quote:
Foto van jou gaarne.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn zusje wil niet meewerken![]()
Ben nu de vriendinnen van mn broertje aan het hosselen voor de Almachtige Monopoly!
Niet vanuit je zolderkamer FOK!enquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:33 schreef Piye het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat krullenbolletje daadwerkelijk vanaf haar zolderkamer FOK!t?
Tuurlijk!quote:
Dan ook eenquote:
Ik heb wel een zolderkamer, maar de computer staat in de woonkamer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet vanuit je zolderkamer FOK!en
Ja nee. Vrouwen snappen niet dat ik ook eens aan mijn trekken moet komen hč. Krullenbolletje wou ook al geen tettenpic sturen met mijn naam ertussen. Het leven is kut want ik zit in de put.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Zoek maar een leuk plaatje op Google uit dan Paint ik mijn username er wel bij.
Ahjoh op haar foto's is toch meer dan voldoende tet te zien? Gewoon je naam painten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja nee. Vrouwen snappen niet dat ik ook eens aan mijn trekken moet komen hč. Krullenbolletje wou ook al geen tettenpic sturen met mijn naam ertussen. Het leven is kut want ik zit in de put.
Ja maar dat is niet hetzelfde. En de tetten van krul zijn niet om op te painten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:11 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ahjoh op haar foto's is toch meer dan voldoende tet te zien? Gewoon je naam painten.
Zullen we elkaar doen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:47 schreef smitjew het volgende:
Ben ik de enige die gefotoshopt wordt
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:47 schreef smitjew het volgende:
Ben ik de enige die gefotoshopt wordt
ik begrijp wat je bedoelt , maar de vraag klinkt zo viesquote:
Spiegel je afbeelding eens johquote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef Rodawa het volgende:
Ik doe ook maar eens mee, inclusief thumbs up voor Mono.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:09 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja nee. Vrouwen snappen niet dat ik ook eens aan mijn trekken moet komen hč. Krullenbolletje wou ook al geen tettenpic sturen met mijn naam ertussen. Het leven is kut want ik zit in de put.
Ik hoopte nog dat het niemand op zou vallen. Het is al aangepast.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spiegel je afbeelding eens joh
Heldquote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef Rodawa het volgende:
Ik doe ook maar eens mee, inclusief thumbs up voor Mono.
[ afbeelding ]
Bring it onquote:Op woensdag 14 november 2012 22:04 schreef LompeHork het volgende:
Mono, je krijgt er straks 1, die is legendarisch.
Terechtquote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga nu even naar de WC om te fappen op die dolfijnenpic, ik neem hem mee
Die heb ik hier liggen, dan moet je langs komenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik wil eentje met prinsessenjurk
Ok. PRINCESSSquote:Op donderdag 15 november 2012 20:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen, dan moet je langs komen
Ik heb mezelf aangeraaktquote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja wel ff snel gepaint, want had geen zin in tekenen
PM er één danquote:Op zondag 27 januari 2013 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herinner mij dat ik hier eigenlijk ook een pic zou posten.
37. Nog 463 te gaan. Bij elke foto update ik de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ging het nog goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier werd de aanval ingezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAD?! WAT R U DOIN'?! STAHP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAD NO.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wou een mooie geometrische compositie voor je maken inclusief vlag, monopoly en driehoek. En toen kwam de kad alles verpesten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ging het nog goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier werd de aanval ingezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAD?! WAT R U DOIN'?! STAHP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAD NO.
Mooie kad trouwens.![]()
![]()
Ik wou een mooie geometrische compositie voor je maken inclusief vlag, monopoly en driehoek. En toen kwam de kad alles verpesten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ging het nog goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier werd de aanval ingezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAD?! WAT R U DOIN'?! STAHP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAD NO.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ging het nog goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier werd de aanval ingezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAD?! WAT R U DOIN'?! STAHP.geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAD NO.![]()
![]()
![]()
IK WEET HET NIET IK DENK DAT MONO MIJ HAATquote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WAAROM ZIE IK DEZE NOG NIET IN HET FOBO STAAN?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nee hoor. Mono fluistert iedere avond in mijn oor dat hij zo van je houdt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
IK WEET HET NIET IK DENK DAT MONO MIJ HAATEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit horen doet mij deugd.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Mono fluistert iedere avond in mijn oor dat hij zo van je houdt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Denken dat ik je haatquote:Op maandag 28 januari 2013 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
IK WEET HET NIET IK DENK DAT MONO MIJ HAAT_!
Ik fap elke avond op jouw mooie glimlach en ik verdrink in je ogen![]()
Heer Mono, het spijt mij dat mijn mond zich verschuilt achter de amateuristische adoratietekening.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat ik je haat_!
Ik fap elke avond op jouw mooie glimlach en ik verdrink in je ogen
Maarquote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
heey dat had ik ook, alleen ik verdronk in mn sperma door haar mooie ogenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat ik je haat_!
Ik fap elke avond op jouw mooie glimlach en ik verdrink in je ogen![]()
Hoi, ken ik jou?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heey dat had ik ook, alleen ik verdronk in mn sperma door haar mooie ogenAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Inderdaad. Ik ging stuk, wat een baas.quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?![]()
welke is oerbeerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahahahaha Oerbeer lijkt op die ene nerd/supergamecoder uit Grandma's boy.![]()
Ken ik niet. Is dat een film?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahahahaha Oerbeer lijkt op die ene nerd/supergamecoder uit Grandma's boy.![]()
Wat een baas. Ik ga de film gelijk 'huren bij de videotheek.'quote:![]()
Sowieso een baas.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat een baas. Ik ga de film gelijk 'huren bij de videotheek.'Ik heb me kapot gelachen om die film.
Have fun watching.If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: