abonnement Unibet Coolblue
pi_121947583


Lieve ONZ’ers,

Zoals de meesten van jullie wellicht weten, is de laatste persoon die de ‘User van de dag’-reeks deed Monopoly. Vanwege een vrij ernstige zaadleiderfractuur destijds is er op een duur een einde gekomen aan die reeks van pareltjes, en is het concept ietwat doodgebloed. Tot nu.

Ik, VMSDKR, ben door de beste man benaderd om zijn levenswerk voort te zetten. Met andere woorden, we kunnen weer gaan genieten van heerlijke interviews, verborgen geheimen, intieme onthullingen en anderszins hilarische aangelegenheden. Zet dus je stoel achterover, zip je rits naar beneden en beroer je kloppende geslachtsdeel met links terwijl je met rechts door deze nieuwe prachtreeks scrollt.

De oude reeks kun je hier vinden: Topicreeks: User v/d dag



Om in stijl af te trappen, beginnen ik natuurlijk met een interview met ONZe oud-interviewer. We spreken af in het van der Valk-hotel op de pier in Scheveningen. Ik bestel een Chaudfontaine, Mijn gast bestelt een pul met Horkbier. Nadat de ober hem vreemd aangekeken heeft, beseft hij dat dergelijke versnaperingen hier niet te verkrijgen zijn en volgt hij mijn voorbeeld. Chaudfontaine it is. Ik heb het hier natuurlijk over niemand minder dan:



fout-ventje4.gif


1. Monopoly, je hebt de twijfelachtige eer om als eerst te worden blootgesteld aan mijn vragenvuur. Hoe voelt dat nou, zo aan de andere kant van de tafel?

Ik voel me lichtelijk opgewonden. Niet zozeer door dat ik aan de tand wordt gevoeld, maar meer omdat je met me aan het voetje-vrijen bent.



Hij heeft gelijk, al sinds het begin van het interview wrijf ik mijn afgetrapte Nikes langs zijn lederen schoenen. Ik trek mijn benen terug en ga verder met het interview met een enigszins gekleurd hoofd.



2. Op den duur was het afgelopen met je interviews, en vernam ik uit vrij betrouwbare bron dat er iets aan de hand was met je zaadleider waardoor het interviewen op een zijspoor belande. Voel je er wat voor om hier wat meer over te vertellen?

Nou, het zit zo. Een tijdje geleden ben ik wezen joggen in het Zuiderpark in Den Haag. Voor mij liep een mooi meisje, en haar tetten schudde heerlijk op en neer met elke stap die ze zette. Ik kon mij niet meer beheersen en ik gaf een ferme tik tegen haar achterwerk. Dit kon zij niet appriciëren en ik werd nogal hard in mijn blauwaderige yoghurtpomp geschopt door haar. Op dat moment kreeg ik een enorm orgasme en zat mijn broekje vol met bloed en sperma. Na een bezoek aan de eerste hulp afdeling van het ziekenhuis werd de diagnose: zaadleiderfractuur gesteld. Nu zit ik aan de medicijnen en mag ik geen zware machines meer bedienen.



3. Er waren ook geruchten dat je het alom bekende HIV-virus zou hebben opgelopen tijdens nachtelijke tantrasessies in landbouwschuurtjes in en rondom Sexbierum in Friesland. Om dit te verbloemen zou je je zaadleiderfractuur verzonnen hebben. Ik noem geen namen, maar LompeHork zou een groot aandeel gehad hebben in het verspreiden van dit gerucht. Wat is er wel, en wat is er niet van waar?

Ik ben wel in Sexbierum geweest, maar voor andere doeleinden. Zeer binnenkort zal ik alles bekennen in een interview met Oprah Winfrey. Dit wordt live en rechtstreeks uitgezonden op FOK!-TV.



4. Je bent desondanks nog altijd actief als moderator in ONZ. Vertel ons eens hoe je daar terecht gekomen bent, en wat je ervaringen daar zijn? Word je bijvoorbeeld niet doodziek van de eindeloze discussies over honten, kadden, frieten en patatten?

Ik had ooit een goed idee voor een FOK!kers vieren zomer subforum en ze (yvonne, red) durfde het aan om mij blauw te maken. FVZ faalde nog harder dan Henny Huisman en zodoende kwam ik op ONZ terecht. Vermaak me hier prima. Die discussies kan ik immer waarderen, maar het antwoord is duidelijk. Het is patat.



5. Als je het pareltje van 2012 zou moeten aanwijzen, welk topic schuif je dan naar voren, en waarom?

Ik heb zitten bulderen van het lachen om een één of ander debiel/labiel mens die haar vriend moest missen die op vakantie ging naar China. Een paar posts later zei ze dat ze zelf een ticket had geboekt om hem op te zoeken en hem te dumpen. Later wou ze het toch weer goed maken, want die gozer had haar opeens gedumpt :D. Enorm veel draaikonterij maar ik heb me kapot zitten lachen om te zien hoe labiel sommige mensen zijn :')_!

R&P / 12 weken weg.
R&P / Ik ga naar China om sorry te zeggen



6. Naast de vele klonen en baggerusers zijn er uiteraard ook users die louter kwaliteit leveren. Ik noem bijvoorbeeld een HaJee. Wie is voor jou een echte kwaliteitsuser, en waarom?

Gekkepoes kan ik altijd wel waarderen, evenals Dimens al post hij wat minder de laatste tijd. Smegmanus blijft een God op aarde en jouw posts zijn ook altijd wel grappig. Verder zijn er echt nog wel een hoop, meer leuke users dan baggerusers.



7. Je draait ook af en toe op Radio49. Gisteren heb ik je horen draaien en het ging er vrij hard aan toe. Stel dat je de kans kreeg om elke lezer van dit interview een bepaald nummer te laten horen, welk nummer zou dat dan zijn?

Zonder twijfel is dat deze, 3 loopse teefjes met een nogal catchy deuntje:



Het is 16.38, we zitten in de Lobby van het van der Valk-hotel op de pier in Scheveningen wanneer Monopoly gebeld wordt. Het is zijn moeder. Op de achtergrond hoor ik haar woorden schreeuwen als “…Ziekenhuis… controle…ponskaartje…vergeten en …nu meteen heenkomen...”

Het blijkt dat hij een controleafspraak voor zijn zaadleider in het ziekenhuis vergeten is. Hij vertelt mij dat hij wegmoet en zo snel mogelijk probeert terug te komen. Anderhalf uur later komt hij terug, het zweet staat hem op het voorhoofd, maar hij is bereid het interview af te maken.




8. Zo, dat was even schrikken. Je was je afspraak in het ziekenhuis vergeten?

Ja, sinds ik zelfgebrouwen Horkbier drink – die ik aangeleverd krijg van LompeHork – gebeuren er wel vaker rare dingen. Zo werd ik laatst wakker op de kinderboerderij in Schin op Geul. Hoe ik er kwam weet ik niet, maar ik zat daar met een tuinbroek (met bretels) en een schemerlamp tussen de biggetjes. Vreemd toch ?



9. Je hebt ooit een topic geopend waarin je users vroeg om een foto/creatie te maken waarin een verwijzing naar jou verwerkt was. Dit alles heb je in je fotoboek geplaatst. Was je tevreden over de mate waarin users reageerden op dit topic? Gezien je fotoboek is de opkomst vrij aardig geweest.

JA :D Ik vond dat echt geweldig. Had ik zeker niet verwacht. Zelfs mijn muse Kore heeft een foto gemaakt voor me. Ik kwam natuurlijk emmers vol. Liefhebbers die nog willen doneren: dat kan HIER



10. De laatste vraag. Alhoewel niet echt een vraag is maar meer een verzoek. In ONZ houden de users van paints in alle soorten en maten. Zodra er enigszins moeite voor gedaan is brengt een topic met paints meteen sympathie met zich mee. Ik zou je willen vragen een boodschap te painten voor de users die dit interview lezen.





Bedankt dat je wilde meewerken aan dit interview.

Monopoly rent de lobby uit en stapt buiten op zijn Segway. Met een noodgang rijdt hij de pier af, op weg naar wie-weet-waar. Wat een vent.



_VMSDKR
pi_121947786
Nee die heeft me vanmorgen genote.
Ура для россии
pi_121947812
_O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_121947830
Wat een baas is die man. _O_ En tof dat de reeks weer voortgezet wordt.
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
pi_121947854
Dit interview berust op feiten, zeer mooi uitgewerkt TS _O_

@Monopoly: Volgende shipment bier komt om 21:17 aan, wees klaar om het op te vangen, het komt per vliegtuig dit maal, hopelijk flikkert de boel nu niet van te voren van die pallet af. (zelf gestapeld jeweet)
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:34:57 #6
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_121947857
_O_
Idd ik kon altijd genieten van dit soort reeksen, ik miste het echt.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_121947878
Ik ga m'n best voor jullie doen. :7

Die inleiding is even eenmalig, orde op zaken enzo. Vanaf nu worden het puur interviews. :Y
pi_121947919
Is het een idee om deze reeks aan de oude te hangen?
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
pi_121947927
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga m'n best voor jullie doen. :7

Die inleiding is even eenmalig, orde op zaken enzo. Vanaf nu worden het puur interviews. :Y
*O*

ik hou me aanbevolen voor morgen :+
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:38:52 #10
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_121948021
Zeer zeer goed uitgewerkt. Lang geleden dat ik zo van een topic heb genoten.

Driewerf hoezee.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_121948106
_O_ Prachtig uitgewerkt TS, hulde!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 januari 2013 @ 18:45:12 #12
163650 Greys
pi_121948325
_O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 18:49:00 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_121948488
Leuk gedaan ^O^

Hopelijk wordt de traditie weer voortgezet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:58:02 #14
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_121948853
Goed topic, nu alleen nog even reeksen ;)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_121948914
lege driehoek :N
volle driehoek _O_
pi_121948931
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Goed topic, nu alleen nog even reeksen ;)
wou het je bijna vragen te doen :N
pi_121948962
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef smegmanus het volgende:
Goed topic, nu alleen nog even reeksen ;)
Ik weet niet hoe dat moet/werkt, wie moet ik hier klaarpijpen om dat voor elkaar te krijgen?
pi_121949369
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga m'n best voor jullie doen. :7

Die inleiding is even eenmalig, orde op zaken enzo. Vanaf nu worden het puur interviews. :Y
Dat was ook het leukst om te lezen ;) de interviews.
pi_121949751
goed geschreven _O_
pi_121950204
Heel sterk geschreven TS _O- , ik dicht je een succesvolle carriere als particulier columnist toe. Staan de laatste drie letters toevallig voor DijKshooRn?
Liefs,
Frank
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:41:37 #21
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_121950718
Leuk geschreven :D Tof dat jij dit op je neemt! ^O^

Tevens Mono _O_ Held der helden
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_121951387
Leuk dat deze reeks weer voortgezet wordt ^O^
pi_121951946
Ik ben robdriessen en ik keur deez' topic goed. ^O^
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_121952374
Eerste keer dat ik de "Volg topic" button gebruik ^O^
Dat is een goed teken (denk ik)
British Overseas Airways Corporation, jwz
Zu maoken mien de pies nie lau
pi_121952805
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef BOAC het volgende:
Eerste keer dat ik de "Volg topic" button gebruik ^O^
Dat is een goed teken (denk ik)
En het hoeft niet eens want je hebt hier al gepost :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')