Ik wil weten of dit wel slim is en of het wel gewaardeerd word.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik niet, maar veel succes en stay safe. Wat wil je met dit topic?
Ze heeft aan andermans tollie gelikt!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Plantagehouder het volgende:
je bent na 3 dagen al vreemd gegaan?
Ligt eraan wat je gedaan hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Ik wil weten of dit wel slim is en of het wel gewaardeerd word.
Jullie kunnen niet voor hem spreken natuurlijk
Maar hoe zouden jullie zoiets opvatten als opeens je vriendin voor je neus staat om sorry te zeggen.
Hij twijfelt op dit moment om door te gaan of niet.
Ik heb hem gesmeekt terug te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Plantagehouder het volgende:
je bent na 3 dagen al vreemd gegaan?
Dan zou ik zeker niet naar China gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Ik heb hem gesmeekt terug te komen.
Op een nou ja, afhankelijke manier
Mja, als jij nu naar China gaat heb JIJ nog je zin, bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
In jezelf gesneden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Zo klink je anders wel, vandaar mijn opmerking.quote:
TS zou bij mij echt overkomen als een stalker die haar zin niet krijgt en hem dus maar opzoekt om alsnog voor altijd en eeuwig samen te zijn tot de dood hun scheid o nee ook tot in de dood en verder. Brrrrrrrrr.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mja, als jij nu naar China gaat heb JIJ nog je zin, bij elkaar zijn.
Denk dat je gewoon moet wachten tot hij terug is en dan verder kijken.
Ik blijf er niet, ik wil de volgende dag weer terug gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker niet naar China gaan.
Dan zou ik het al helemaal niet doen, lekker zonde van je geldquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Ik blijf er niet, ik wil de volgende dag weer terug gaan.
Dat valt ook wel mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo klink je anders wel, vandaar mijn opmerking.
Als hij nu al twijfelt om door te gaan of niet, dan blijft hij dat nog wel even doen. Daar hoef je niet voor naar China te vliegen nu. Ga gewoon eens heel goed nadenken en leer er wat van, en zie dan maar weer verder. Je kunt altijd nog naar hem toegaan, ik zou het zelf waarderen als je pas na een poosje terugkwam inplaats van halsoverkop terwijl hij juist afstand van je wil nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Ik wil weten of dit wel slim is en of het wel gewaardeerd word.
Jullie kunnen niet voor hem spreken natuurlijk
Maar hoe zouden jullie zoiets opvatten als opeens je vriendin voor je neus staat om sorry te zeggen.
Hij twijfelt op dit moment om door te gaan of niet.
Dan zou ik het nog niet doen. Geef hem ook ff de tijd het te verwerken ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Ik blijf er niet, ik wil de volgende dag weer terug gaan.
En dat is dus het probleem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als hij nu al twijfelt om door te gaan of niet, dan blijft hij dat nog wel even doen. Daar hoef je niet voor naar China te vliegen nu. Ga gewoon eens heel goed nadenken en leer er wat van, en zie dan maar weer verder. Je kunt nog altijd naar hem toegaan, ik zou het zelf waarderen als je pas na een poosje terugkwam inplaats van halsoverkop terwijl hij juist afstand van je wil nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |