tis misschien ff allemaal naar zijn kop gestegen, maar wat wil je ,waarschijnlijk weet die niet hoe het in realiteit allemaal werkt als hij buiten Friesland komt....ik denk dat hij sowieso een cultuurschok zal krijgen mocht hij in de USA komenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef Apotheose het volgende:
apart. Hij was altijd van de tentfeesten en had nooit van die grote ambities. En nu ineen keer Amerika veroveren?
Vind wel dat ie wat teveel op Nickelback wil lijken... Met die schorre rauwe stem enzo ook...
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:20 schreef Karina het volgende:
Een van hen zei dat hij hier best een biertje op kan drinken.
Haha inderdaad. En die krant prikt er niet doorheenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:20 schreef ranja het volgende:
[..]geweldig.
Geeft ook wel aan hoe serieus je al z'n uitspraken moet nemen. Lekker alles aandikken als zo'n krant met je wil praten
Ik vermoed dat 'ie die al gekregen heeft terwijl 'ie tijdens het Voice-avontuur weleens in een van Nederlands' grotere steden is beland.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
tis misschien ff allemaal naar zijn kop gestegen, maar wat wil je ,waarschijnlijk weet die niet hoe het in realiteit allemaal werkt als hij buiten Friesland komt....ik denk dat hij sowieso een cultuurschok zal krijgen mocht hij in de USA komen
denk het ook ja,daarvan is die nu nog ondersteboven waardoor hij dit soorrt gekke uitspraken doetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie die al gekregen heeft terwijl 'ie tijdens het Voice-avontuur weleens in een van Nederlands' grotere steden is beland.
Zou me niet eens verbazen als 'ie nog nooit 'een zwarte' van dichtbij had gezien, zo'n type lijkt het me wel.
vind ik ook welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Haha inderdaad. En die krant prikt er niet doorheenHoorde de single trouwens in het Fries bij Omrop Fryslân, klonk erg leuk. Maandagmiddag is hij te gast bij Noardewyn.
Het is wel errug albino.. juist dat pure vond ik leuk aan Johannes, nu wordt het weer zo gemaaktquote:Op zondag 3 februari 2013 09:30 schreef female81 het volgende:
Misschien vond de persoon die dit bedacht (of zou 'ie dat zelf geweest zijn?) dit wel een interessant, opvallend albino-effect.
Leona moet nog komen, Sandra is geweest, de rest heb ik geen idee van....quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:56 schreef Apotheose het volgende:
en geen enkele voice kandidaat die boven m staat. Of hebben ze geen liedjes uitgebracht? Komt die klapperrrrrrrrr nog
Moeders die tegen Johannes aan staanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:09 schreef Apotheose het volgende:
hij was gister nog in Heeg bij Heegspanning (straatfestival). Was er zelf niet maar mn moeder had m gespot(stond vrijwel tegen m aan dus kon niet missen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |