quote:
quote:9999freedom 1 maand geleden
fuck off you wanker united cunt shitty shitty man united shitty shitty man united you know nothing about ebou or jokes you sad twat
Zeg dat eens hier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Robin van Persie heeft zich ontwikkeld tot een grotere voetballer dan Thierry Henry
Zullen ze bij Arsenal niet met je eens zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Robin van Persie heeft zich ontwikkeld tot een grotere voetballer dan Thierry Henry
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zullen ze bij Arsenal niet met je eens zijn, ik heb Henry nooit echt zo'n geweldenaar gevonden eerlijk gezegd
Gastquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zullen ze bij Arsenal niet met je eens zijn, ik heb Henry nooit echt zo'n geweldenaar gevonden eerlijk gezegd
Die gozer kun je sowieso niet serieus nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gast
Henry was fenomenaal man in dat team met Pires, Viera, Seaman enz.
Heeft toch wel fantastische dingen laten zien. Op z'n hoogtepunt veranderde alles wat hij aanraakte in goud.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sjerry Herry was toch ook wel een van de beste op dat moment in de PL, net als Van Persie nu is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft toch wel fantastische dingen laten zien. Op z'n hoogtepunt veranderde alles wat hij aanraakte in goud.
Ik heb 't overigens over de gehele linie he. Is van Persie nu een betere speler dan Henry was?
En Van Persie doet het bijna helemaal alleen, dus ben ik eens met Kapitein zijn stelling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gast
Henry was fenomenaal man in dat team met Pires, Viera, Seaman enz.
Ja United heeft altijd maar een matige selectie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En Van Persie doet het bijna helemaal alleen, dus ben ik eens met Kapitein zijn stelling.
HMF.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Caland het volgende:
Heeft er iemand hier een beetje verstand van auto's?
Motte weten danquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Caland het volgende:
Heeft er iemand hier een beetje verstand van auto's?
Selectie die er nu staat is best matig (vergeleken met Arsenal van toen).quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja United heeft altijd maar een matige selectie.
Zit wat in. Toch vond ik die Henry echt wel een baasje hoor. Was wel fan van hem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Selectie die er nu staat is best matig (vergeleken met Arsenal van toen).
Selectie van Arsenal van vorig jaar (vergeleken met Arsenal van toen), was zwaar matig.
Dus ja.
Ik zoek een autootje in het segment tot 700 euro die nog wel 2 jaartjes mee kan.quote:
Klopt, ik ben ook niet ondersteboven van de selectie van United. Vroeger was het voor dat soort teams ook wel wat makkelijker om goede spelers te halen. Nu heeft Spanje zich als voetballand doorontwikkeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Selectie die er nu staat is best matig (vergeleken met Arsenal van toen).
Selectie van Arsenal van vorig jaar (vergeleken met Arsenal van toen), was zwaar matig.
Dus ja.
Ik dacht dat je iets specifiekers zou vragenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zoek een autootje in het segment tot 700 euro die nog wel 2 jaartjes mee kan.
Voor gewoon stadsgebruik.
Ken een paar mensen die automonteur zijn, vraag ik binnenkort wel mee.
Ik was vroeger fan van Trezegeut.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit wat in. Toch vond ik die Henry echt wel een baasje hoor. Was wel fan van hem.
Wat denk je van Bayern. Die halen ook even voor 40 miljoen een of andere Spanjaard op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook niet ondersteboven van de selectie van United. Vroeger was het voor dat soort teams ook wel wat makkelijker om goede spelers te halen. Nu heeft Spanje zich als voetballand doorontwikkeld.
Zo'n oud 105'je ofzo man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zoek een autootje in het segment tot 700 euro die nog wel 2 jaartjes mee kan.
Wat is dat voor omschrijving man? Nu weten we toch gvd nog steeds niet wat je precies gaat eten?quote:
Je kan oude Fiesta van GGMM overnemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is serieus waanzin die bedragen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je van Bayern. Die halen ook even voor 40 miljoen een of andere Spanjaard op.
M'n autoradio is duurder dan m'n auto.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan oude Fiesta van GGMM overnemen.
Van Persie spreekt mij meer aan, Henry was meer een komende speler die ruimte nodig had, RvP kan uit stand creëren in de kleine ruimtequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft toch wel fantastische dingen laten zien. Op z'n hoogtepunt veranderde alles wat hij aanraakte in goud.
Ik heb 't overigens over de gehele linie he. Is van Persie nu een betere speler dan Henry was?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu uploaden. De witlof is naar binnen.
Inclusief hijgen wegens verkoudheid.
Tuurlijk wel man, pasta roodquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat voor omschrijving man? Nu weten we toch gvd nog steeds niet wat je precies gaat eten?
Bij mij ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n autoradio is duurder dan m'n auto.
Je bedoelt dat je farfalle met een bolognesesaus gaat eten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, pasta rood
pasta met rooie saus :p
Ofwel, farfalle, pot kant en klare pastasaus, gehakt en zakkie italiaanse roerbakgroente
[..]
Ja, pasta rood dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je farfalle met een bolognesesaus gaat eten?
Gastquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel man.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk man. Op naar MrKoerdie zijn account,
Ja zit te kijken voor een saxotje, zijn wel leuke wagens. Gewoon een 106je eigenlijk.quote:
[..]
Ford ka's zijn idioot goedkoop, wel wijvenbakkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zit te kijken voor een saxotje, zijn wel leuke wagens. Gewoon een 106je eigenlijk.
Hoiquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
Ben er vandoor boelers, vriendin komt even filmpje kijken.
Fijne avond
Fijne avondquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
Fijne avond
Jezus man, je noemt dat toch nog filmpje kijken als je 16 bent en je niet wil dat je ouders het weten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
Fijne avond
Het werd niet echt op prijs gesteld door mijn FUT matties.quote:
2 maanden ELquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef mrstylo het volgende:
Maar wat was dat laatste kaart eigenlijk?
Later.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
Fijne avond
We gaan oprecht een film checken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezus man, je noemt dat toch nog filmpje kijken als je 16 bent en je niet wil dat je ouders het weten.
Wat is dat voor iets?quote:
Maat van mij heeft 4 jaar geleden voor 500 euro een 105je gekocht en hij rijdt nog steeds zonder noemenswaardige kosten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zit te kijken voor een saxotje, zijn wel leuke wagens. Gewoon een 106je eigenlijk.
Neukze ouwe reusquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
Fijne avond
Ja vaak moet je dan Jappen hebben. Ken iemand met een nissan micra, zelfde verhaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat van mij heeft 4 jaar geleden voor 500 euro een 105je gekocht en hij rijdt nog steeds zonder noemenswaardige kosten.Dat zegt natuurlijk niks, maar vind 't wel een mooie koop zoiets. Dingetje gaat nog als de brandweer ook.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
We gaan oprecht een film checken.
Ook schieten? Anders staat Caland zijn DM box opnieuw open.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
We gaan oprecht een film checken.
En zo'n oud Toyotaatje? Die hebben wel een enorm goede reputatie over 't algemeen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vaak moet je dan Jappen hebben. Ken iemand met een nissan micra, zelfde verhaal.![]()
Sowieso geef ik echt geen kont om uiterlijk van auto's. Als het maar start.
Wij waarderen het hier wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het werd niet echt op prijs gesteld door mijn FUT matties.
[..]
2 maanden EL
Ja, probleem is dat ik wel de 2 meter aantik. niet elke auto is dan comfortabel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zo'n oud Toyotaatje? Die hebben wel een enorm goede reputatie over 't algemeen.
Jetski een optie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, probleem is dat ik wel de 2 meter aantik. niet elke auto is dan comfortabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ze mogen me daar ineens niet om mijn UIquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het werd niet echt op prijs gesteld door mijn FUT matties.
[..]
2 maanden EL
Ik vond het fantastisch. Wil je ook nog een duimpje omhoog of hebben je kwaliteiten geen validatie nodig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jetski een optie?Hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik weet nog steeds niet wat dat isquote:
Die maat van me is toevallig ook langer dan 2 meter en hij past in dat Peugeotje iig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, probleem is dat ik wel de 2 meter aantik. niet elke auto is dan comfortabel.
Deel 2 komt eraan. Dit keer hopelijk wat beter in beeld gebracht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het fantastisch. Wil je ook nog een duimpje omhoog of hebben je kwaliteiten geen validatie nodig?
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #636 Vermeer, discard IFquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat is
[..]
Jetski een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Jetski een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |