Ja, zal eens kijken of ik ergens dingen heb opgeschreven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Da fuq? Nog extremere shit of dat niet?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn daar ook filmpjes van?
Mijn DM box staat open.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn daar ook filmpjes van?
Mijn DM box staat open.
Geen zwaardere straf, maar een grotere zorgplicht dus sneller strafrechtelijk aansprakelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Garantenstellung? Dan is het toch juist logischer dat ze een zwaardere straf krijgen?
Vind het sowieso al knap, poging tot moord. Maar die goos die je wilde neersteken is uiteindelijk wel overledenquote:
Bij hoeveel was zij betrokken dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overigens blijft het aantal reanimaties waarbij zij aanwezig was spraakmakend hoog. Een ambulanceverpleegkundige die 40 jaar werkt, maakt gemiddeld 2 (!) reanimaties mee..
Ah, oke.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen zwaardere straf, maar een grotere zorgplicht dus sneller strafrechtelijk aansprakelijk.
5 stuks geloof ik? Al is die 'probability' al een stuk lager.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij hoeveel was zij betrokken dan?
Ik heb gewoon extreem hard lopen tanken gisteravond, ben helemaal naar de klote en jij gaat me dingen vertellen die ik in jaar 1 van m'n studie al kreeg. Ik heb daar de kracht niet voor vandaag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Klopt het dan niet wat ik zeg?
Sowieso heb je nog dat absoluut en relatief ondeugdelijke poging. Maar ik hou mijn mond over SR want ik haat dat zo erg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon extreem hard lopen tanken gisteravond, ben helemaal naar de klote en jij gaat me dingen vertellen die ik in jaar 1 van m'n studie al kreeg. Ik heb daar de kracht niet voor vandaag.
Als al "rechtspraak.nl", een officiele overheidssite, spreekt over "poging tot moord", lijkt het mij aannemelijk dat dit bestaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vind het sowieso al knap, poging tot moord. Maar die goos die je wilde neersteken is uiteindelijk wel overleden
Ok, maar waarom begin je er dan over.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon extreem hard lopen tanken gisteravond, ben helemaal naar de klote en jij gaat me dingen vertellen die ik in jaar 1 van m'n studie al kreeg. Ik heb daar de kracht niet voor vandaag.
Poging tot = het met het gedrag beoogde rechtsgevolg heeft zich niet verwezenlijktquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als al "rechtspraak.nl", een officiele overheidssite, spreekt over "poging tot moord", lijkt het mij aannemelijk dat dit bestaat.
http://www.rechtspraak.nl(...)ord-met-autobom.aspx
Definitie van poging tot moord zou het uitvoeren van een vooropgezet plan om iemand om het leven te brengen uit te voeren, waarbij het daadwerkelijke overlijden niet gebeurt.
Zo wtf, op het einde ook nog even first person schieten.quote:Scared Teenage Boy is Brutally Executed by AK-47 for Being Associated with the FSA Movement in Syria
Ik begin nergens overquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ok, maar waarom begin je er dan over..
watquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef Doublepain het volgende:
Wut heeft Feyenoord Strootman al
Wat een middenveld nu ze deze man ook hebben:
[ afbeelding ]
En in normale mensentaal dus wat ik omschreef, in de casus 'moord'.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Poging tot = het met het gedrag beoogde rechtsgevolg heeft zich niet verwezenlijkt
ging mij meer om het vervolg van je betoog.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als al "rechtspraak.nl", een officiele overheidssite, spreekt over "poging tot moord", lijkt het mij aannemelijk dat dit bestaat.
http://www.rechtspraak.nl(...)ord-met-autobom.aspx
Definitie van poging tot moord zou het uitvoeren van een vooropgezet plan om iemand om het leven te brengen uit te voeren, waarbij het daadwerkelijke overlijden niet gebeurt.
Waarbij poging tot moord, en die gozer overlijdt ook daadwerkelijk, je de delictsomschrijving voltooid. En dus is er geen sprake van poging tot, maar gewoon daadwerkelijk moord.quote:Een beetje rechter houdt vervolgens ook rekening met het eindresultaat (is de doding van het object daadwerkelijk voltrokken)?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef Typisch het volgende:
De rijkste van de selectie van Ivoorkust aan het woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |