Zo'n oud 105'je ofzo man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zoek een autootje in het segment tot 700 euro die nog wel 2 jaartjes mee kan.
Voor gewoon stadsgebruik.
Ken een paar mensen die automonteur zijn, vraag ik binnenkort wel mee.
Wat is dat voor omschrijving man? Nu weten we toch gvd nog steeds niet wat je precies gaat eten?quote:
Je kan oude Fiesta van GGMM overnemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zoek een autootje in het segment tot 700 euro die nog wel 2 jaartjes mee kan.
Voor gewoon stadsgebruik.
Ken een paar mensen die automonteur zijn, vraag ik binnenkort wel mee.
Het is serieus waanzin die bedragen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je van Bayern. Die halen ook even voor 40 miljoen een of andere Spanjaard op.
M'n autoradio is duurder dan m'n auto.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan oude Fiesta van GGMM overnemen.
Van Persie spreekt mij meer aan, Henry was meer een komende speler die ruimte nodig had, RvP kan uit stand creëren in de kleine ruimtequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft toch wel fantastische dingen laten zien. Op z'n hoogtepunt veranderde alles wat hij aanraakte in goud.
Ik heb 't overigens over de gehele linie he. Is van Persie nu een betere speler dan Henry was?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu uploaden. De witlof is naar binnen.
Inclusief hijgen wegens verkoudheid.
Tuurlijk wel man, pasta roodquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat voor omschrijving man? Nu weten we toch gvd nog steeds niet wat je precies gaat eten?
Bij mij ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n autoradio is duurder dan m'n auto.
Je bedoelt dat je farfalle met een bolognesesaus gaat eten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, pasta rood
pasta met rooie saus :p
Ofwel, farfalle, pot kant en klare pastasaus, gehakt en zakkie italiaanse roerbakgroente
[..]
Ja, pasta rood dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je farfalle met een bolognesesaus gaat eten?
Gastquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel man.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk man. Op naar MrKoerdie zijn account,
Ja zit te kijken voor een saxotje, zijn wel leuke wagens. Gewoon een 106je eigenlijk.quote:
[..]
Ford ka's zijn idioot goedkoop, wel wijvenbakkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zit te kijken voor een saxotje, zijn wel leuke wagens. Gewoon een 106je eigenlijk.
Hoiquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef Typisch het volgende:
Ben er vandoor boelers, vriendin komt even filmpje kijken.
Fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |