abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121946745
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:06 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Dat is misschien nog wel het meest hilarisch, die geprepareerde B-garnituur die nog steeds geen prijzen reed... _O-

Reinbert bij Fuentes...en dan zo fietsen... _O-
Reinbert had pelotonvrees. Tenzij ze daar een pilletje tegen hadden, denk ik niet dat hij iets had aan die doping _O-
pi_121946764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:06 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Dat is misschien nog wel het meest hilarisch, die geprepareerde B-garnituur die nog steeds geen prijzen reed... _O-

Reinbert bij Fuentes...en dan zo fietsen... _O-
Ho even, was wel de man die Armstrong kon bijbenen in de Dauphiné 2002 he! Zonde dat ie pelotonvrees kreeg.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_121946787
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Leinders is ook best een goede wielerarts. Dat hij nu als misdadiger wordt weggezet vind ik niet goed. Hij heeft de sporters begeleidt in goede en kwade tijden.
quote:
Ik maak geen misbruik van mijn medische kennis, ook niet onder druk. Ik zal zo het beroep van arts in ere houden.
pi_121947031

:')
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:20:09 #180
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_121947289
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je bedoelt dat hij niet experimenteerde zoals andere doktoren?
Dat weet ik niet exact maar veronderstel dat wel. Leinders heeft de renners gedopeerd vanuit een begeleidende rol. De ploegarts is er om de renners medisch te ondersteunen en niet zelf aan te laten rommelen met weet ik wat voor troep. Kiest een renner voor doping kan je dat als arts etisch afkeuren, maar hem of haar begeleiden is toch je werk. Je kan dan uiteraard weigeren, maar dan loop je de kans dat de renner zelf gaat experimenteren, met alle gevolgen van dien.

Dan maar beter onder kundig medisch toezicht.
pi_121947392
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:20 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat weet ik niet exact maar veronderstel dat wel. Leinders heeft de renners gedopeerd vanuit een begeleidende rol. De ploegarts is er om de renners medisch te ondersteunen en niet zelf aan te laten rommelen met weet ik wat voor troep. Kiest een renner voor doping kan je dat als arts etisch afkeuren, maar hem of haar begeleiden is toch je werk. Je kan dan uiteraard weigeren, maar dan loop je de kans dat de renner zelf gaat experimenteren, met alle gevolgen van dien.

Dan maar beter onder kundig medisch toezicht.
Kan inderdaad heel goed dat zo'n best kundige dokter in precies dezelfde spagaat zit als veel renners. En dan kun je jezelf er al gauw van overtuigen dat de manier van doping onder begeleiding de juiste is. Dan ben je voor je eigen gevoel ook niet eens meer immoreel bezig.
pi_121947568
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:12 schreef Szura het volgende:
Deze zooi geeft ook wel weer aan hoe weinig die bankbobo's van het wielrennen weten
Ze weten echt wel wat van wielrennen maar dan vanuit een sponsoringsperspectief. Hoeveel TV-exposure voor het merk levert het op? In hoeverre verandert de band van het publiek met de Rabobank ten positieve? Enzovoort, zo zullen ze dat ongetwijfeld ook bij andere sporten doen.
pi_121948193
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:07 schreef TheArt het volgende:

[..]

Reinbert had pelotonvrees. Tenzij ze daar een pilletje tegen hadden, denk ik niet dat hij iets had aan die doping _O-
Hij wilde graag voor het peloton rijden i.p.v. erachter.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:52:28 #184
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_121948630
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik eerst ook hoor, maar volgens mij heeft SOK dus alleen respect voor wielrenners die uit het niets doping bekennen en een sloot andere wielrenners erbij lappen richting anti-dopingautoriteiten, zonder dat daar enige aanleiding voor is.
Ach, elke krant of TV-programma wil in deze weken uitpakken met zijn eigen "moedige en onbaatzuchtige getuigenis uit liefde voor de sport", ze gooien daar waarschijnlijk een hoop geld tegenaan en sommige renners gaan daar dan op in, veel meer dan dat zie ik niet gebeuren?

Leuk hoor, maar sommige van die _O_ respect, wat een baas _O_ reacties, die deel ik niet. Het staat je natuurlijk vrij om "niet nu, in deze post-Armstrong-hetze" te interpreteren als "uit het niets, zonder aanleiding" ipv. gewoon enkele weken geleden, toen dreef de Raboshit ook al lang boven, maar was 't nog net niet de hype van de week.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_121949154
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:23 schreef thettes het volgende:

[..]

Kan inderdaad heel goed dat zo'n best kundige dokter in precies dezelfde spagaat zit als veel renners. En dan kun je jezelf er al gauw van overtuigen dat de manier van doping onder begeleiding de juiste is. Dan ben je voor je eigen gevoel ook niet eens meer immoreel bezig.
er zitten ook duivels van een doktors bij, zoals ze toen met CERA in hun donder reden, terwijl dat nog in de testfase zat.
pi_121949567
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

er zitten ook duivels van een doktors bij, zoals ze toen met CERA in hun donder reden, terwijl dat nog in de testfase zat.
Daarom verkoos Ricco natuurlijk het zekere voor het onzekere door zichzelf na zijn schorsing zelf te behandelen.
pi_121949575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Ludo Diercxkens die al tijdens de test zelf bekende (ik dacht corticosteroïde), en het resultaat later bleek niet eens positief dan ook nog. Maar die werd dan gezien als de kop van jut in die tijd. Maar ja, hij is afkomstig uit mijn streek, misschien wat te subjectief van mij.
Diercxkens is een held _O_
pi_121949908
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Daarom verkoos Ricco natuurlijk het zekere voor het onzekere door zichzelf na zijn schorsing zelf te behandelen.
die was ook echt gek
pi_121949973
quote:
:')
U MAD?
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:27:23 #190
14505 OProg
A Life in Music
pi_121950029
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Diercxkens is een held _O_
Ludo was echt zo'n ongecompliceerd Vlaams werkmens. _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121950212
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef OProg het volgende:

[..]

Ludo was echt zo'n ongecompliceerd Vlaams werkmens. _O_
pi_121955667
Waarom de hele ploeg, inclusief klimmers, nog volstoppen in de rit naar Parijs :') ?

pi_121955884
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef wimderon het volgende:
Waarom de hele ploeg, inclusief klimmers, nog volstoppen in de rit naar Parijs :') ?

[ afbeelding ]
Om de tweede plek van Rooks te verdedigen uiteraard
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 23 januari 2013 @ 21:08:07 #194
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_121956104
quote:
Spaanse politie ontmantelt dopinglab

De Spaanse politie heeft woensdag een dopinglab ontmanteld in Molina de Segura, nabij Murcia. In een voormalige fabriek werden verboden prestatiebevorderende middelen als steroïden en anabolica aangemaakt. Er werden vier personen aangehouden. Eén van hen is de Spaanse ex-profrenner José Luiz Martinez.

In de industriële hangar werden 300.000 dosissen dopingproducten aangetroffen. Er stond ook een centrifuge om bloedplasma aan te maken. De Spaanse onderzoekers waren getipt door de Zweedse politie. Die had beslag gelegd op een postpakket met dopingproducten, dat vanuit Molina de Segura verstuurd was.

De 35-jarige José Luis Martinez Jimenez was prof bij de Spaanse teams Jazztel en Comunitat Valenciana, zonder opvallende resultaten te behalen. In 2006 hing hij de fiets aan de haak, nadat zijn naam genoemd was in de bloeddopingzaak Puerto rond de Spaanse dopingarts Eufemiano Fuentes. Na zijn wielerloopbaan ging hij verpleegkunde studeren en werd hij persoonlijk raadgever van verscheidene profrenners. Martinez snoepte van twee walletjes. Volgens Spaanse media zou hij voor de Ronde van Spanje van 2012 namelijk antidopingtests geleverd hebben. Bovendien moest hij renners die naar de dopingcontrole moesten na de aankomst als ‘chaperon' opvangen en erop toezien dat ze op weg naar de controle geen verdachte handelingen verrichtten.

De nieuwe dopingzaak komt voor Spanje op een slecht moment. Maandag start in Madrid de rechtszaak tegen Fuentes.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_121956331
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef wimderon het volgende:

[ afbeelding ]
ik zie bij iedereen testo staan, maar Danny.N heeft dat nooit genomen :')
pi_121956545
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef franklop het volgende:

[..]

Om de tweede plek van Rooks te verdedigen uiteraard
En als voorbereiding voor de profrondes van Boxmeer en Stipthout.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 23 januari 2013 @ 21:15:07 #197
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_121956598
quote:
Zweden? Ook al bekend voor wie dat pakket bedoeld was?
Tranquillo
pi_121956723
quote:
ik zie het boek al voor me " van renner naar dopingproducent"
pi_121958214
quote:
_O-
Mogelijk dus ook tests niet betrouwbaar...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 21:43:31 #200
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_121958461
quote:
Het wielrennen wordt steeds schoner. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')